Biznes i finanse

Hisense osiąga rekordową sprzedaż za granicą w Czarny Piątek, dostarczając mnóstwo innowacji w dziedzinie telewizorów z dużym ekranem i urządzeń inteligentnego domu

Globalna praktyka ubezpieczeń parametrycznych firmy Lockton ma na celu pomóc przedsiębiorstwom w znalezieniu korzystnych, kosztowo efektywnych rozwiązań w zakresie ryzyka, aby zniwelować rosnącą lukę pomiędzy stratami ubezpieczonymi i nieubezpieczonymi.

Hisense, czołowa globalna marka w dziedzinie elektroniki użytkowej i sprzętu AGD, ogłosiła rekordową sprzedaż podczas Czarnego Piątku, potwierdzając swoją czołową pozycję na światowym rynku elektroniki użytkowej. Firma zanotowała wzrost sprzedaży telewizorów z dużym ekranem i rosnący popyt na innowacyjne produkty związane z inteligentnym domem. Osiągnięte wyniki potwierdzają dominację Hisense na rynku.

Hisense zdominował światowy rynek telewizorów, zwłaszcza podczas Czarnego Piątku, kiedy odnotowano rekordową sprzedaż na kluczowych rynkach. Firma skoncentrowała się na telewizorach premium z dużymi ekranami, zwłaszcza 100-calowymi, co przyczyniło się do imponującego wzrostu sprzedaży. W Australii sprzedaż wzrosła o 106%, a w RPA Hisense zajął czołowe miejsce w kluczowych kanałach sprzedaży. W Niemczech odnotowano wzrost o 220%, a Hisense zajął pierwsze miejsce na Amazonie. W USA firma odnotowała wzrost sprzedaży o 94%, sprzedając 490 tys. urządzeń – wynika z raportu firmy Circana.

Hisense zanotował znaczący wzrost sprzedaży telewizorów z dużymi ekranami na rynkach Wielkiej Brytanii, Meksyku, USA i we Włoszech. Technologie ultrawielkoformatowe i MiniLED cieszą się coraz większym zainteresowaniem, zwłaszcza w segmencie telewizorów 85-calowych. W USA sprzedaż telewizorów 100-calowych wzrosła o 7504%, a we Włoszech sprzedaż telewizorów MiniLED zanotowała wzrost aż o 244% w segmentach średnio-najwyższych i dużych ekranów.

Firma Hisense zaangażowała się w poprawę stylu życia klientów poprzez rozwiązania inteligentnego domu, co przyniosło im duże sukcesy. Jednym z głównych modeli jest BCD-522, który oferuje tryb inteligentnego Wi-Fi, umożliwiający użytkownikom zdalne sterowanie ustawieniami temperatury lodówki za pomocą aplikacji ConnectLife. System inwentaryzacji żywności pozwala użytkownikom śledzić i zarządzać produktami spożywczymi, ustawiać daty ważności i otrzymywać powiadomienia, co umożliwia inteligentne zarządzanie kuchnią.

Nasze nowatorskie podejście spotkało się z entuzjazmem międzynarodowych konsumentów. W Niemczech Hisense osiągnął rekordowy tydzień sprzedaży lodówek, zwłaszcza w segmencie modeli premium. Wzrost sprzedaży w segmencie premium zanotowano także we Francji, a seria BCD-522 wyprzedała się w całości w Wielkiej Brytanii, a sprzedaż we Francji wzrosła o 176% rok do roku.

Hisense

Jako czołowa globalna marka sprzętu AGD i elektroniki użytkowej, Hisense zajmuje 1. miejsce na świecie w kategorii „telewizorów 100” według rankingu Omdia w 2023 r. i w okresie od I do III kwartału 2024 r. Firma dynamicznie się rozwija i obecnie działa już w przeszło 160 państwach, specjalizując się w produktach multimedialnych, urządzeniach RTV i AGD oraz inteligentnych rozwiązaniach IT.


Dystrybucja: pap-mediaroom.pl

Wykorzystujemy pliki cookies.
Polityka Prywatności
Więcej
ROZUMIEM