Wiadomości Polska Biznes i finanse Analytic Partners wzmacnia swoją pozycję na rynku i ulepsza rozwiązania dla klientów za sprawą przejęcia spółki Analyx
Biznes i finanse

Analytic Partners wzmacnia swoją pozycję na rynku i ulepsza rozwiązania dla klientów za sprawą przejęcia spółki Analyx

MIAMI, 9 stycznia 2025 r. /PRNewswire/ — Firma Analytic Partners, światowy lider w dziedzinie analiz handlowych, poinformowała dzisiaj o zakończeniu procesu przejęcia spółki Analyx®, specjalizującej się w oprogramowaniu i usługach z zakresu analizy marketingowej. Dzięki swoim oddziałom w Niemczech i Polsce, Analyx ma imponującą bazę klientów, w tym kluczowe europejskie spółki operujące głównie w Niemczech i Szwajcarii. Przejście to poszerza zasięg działalności Analytic Partners w Europie i wzbogaca ją o doświadczonych analityków i programistów.

Przejęcie Analyx zwiększa możliwości Analytic Partners w dostarczaniu danych handlowych dla najważniejszych marek w Niemczech i Europie. Imponująca lista klientów Analyx umożliwiła analizę wydatków marketingowych o wartości 5 miliardów dolarów w ciągu ostatnich 12 miesięcy, z około 2500 scenariuszami zrealizowanymi przez klientów w ciągu ostatnich kilku lat. Przejęcie Analyx opiera się na przejęciu Magic Numbers w 2024 r., co dodatkowo wzmacnia pozycję Analytic Partners w Europie.

„Analytic Partners jest liderem w zakresie modelowania miksu marketingowego poprzez pionierskie innowacje, które zapewniają całościową perspektywę handlową. Nasza komercyjna platforma decyzyjna, GPS-Enterprise, oferuje narzędzia do podejmowania decyzji dla czołowych światowych marek – stwierdziła Nancy Smith, prezes i dyrektor generalna Analytic Partners. – Wartości i misja zespołu Analyx, pod kierownictwem Claudio Righettiego i Saschy Stürze, doskonale uzupełniają się z naszymi. Przejęcie Analyx pozwoli ulepszyć nasze rozwiązanie analityki handlowej, rozszerzając je na więcej globalnych przedsiębiorstw i tworząc znaczące synergie, które przyniosą korzyści naszym europejskim i globalnym klientom”.

MIAMI, 9 stycznia 2025 r. /PRNewswire/ — Firma Analytic Partners, globalny lider w dziedzinie analityki handlowej, ogłosiła dzisiaj finalizację przejęcia Analyx®, spółki specjalizującej się w oprogramowaniu i usługach z zakresu analityki marketingowej. Analyx, które posiada oddziały w Niemczech i Polsce, ma imponującą bazę klientów, w tym kluczowe europejskie spółki operujące na terenie Niemiec i Szwajcarii. To strategiczne przejęcie poprawia pozycję Analytic Partners w Europie i wzbogaca zespół o zdolnych analityków i programistów.

Przejęcie Analyx zwiększa możliwości Analytic Partners w dostarczaniu danych handlowych dla wiodących marek w Niemczech i całej Europie. Imponująca lista klientów Analyx umożliwiła analizę wydatków marketingowych na poziomie 5 miliardów dolarów w ciągu ostatnich 12 miesięcy, z około 2500 przypadkami zrealizowanymi przez klientów w ostatnich kilku latach. Po przejęciu Magic Numbers w 2024 r., firmy analitycznej z Wielkiej Brytanii, przejęcie Analyx dodatkowo wzmocniło pozycję Analytic Partners w Europie.

„Dzisiejsze dołączenie do Analytic Partners to dla Analyx kolejny etap szybkiego wzrostu. Umożliwi nam kontynuowanie misji tworzenia wartości poprzez zaawansowaną analitykę danych i samoobsługowe oprogramowanie dla marek korporacyjnych – na prawdziwie globalną skalę” – wyjaśnił założyciel i dyrektor ds. produktów Sascha Stürze.

„Połączenie sił z Analytic Partners jest zgodne z zasadniczą wizją Analyx: budowanie i dostarczanie światowej klasy narzędzi wspomagających podejmowanie decyzji dla klientów korporacyjnych na całym świecie. Dzięki dołączeniu do Analytic Partners możemy zaoferować naszym klientom prawdziwie globalny zasięg i rozszerzyć zakres oferowanych usług”.

Według dyrektora generalnego Claudia Righettiego:

Analytic Partners

Spółka Analytic Partners jest uznawana za lidera w dwóch raportach: Gartner Magic Quadrant 2024 dotyczącym rozwiązań modelowania miksu marketingowego oraz raporcie The Forrester Wave™: Analizy marketingowe i optymalizacja, III kw. 2023 r. Firma zapewnia analizy marketingowe i handlowe dla marek z listy Fortune 500 z całego świata, oferując elastyczne rozwiązania, które pozwalają lepiej zrozumieć działalność biznesową, planować i optymalizować marketing oraz inne dziedziny. Transformuje dane w specjalistyczną wiedzę, pomagając kontrahentom budować trwałe relacje z klientami i osiągać sukces handlowy. Więcej informacji na stronie analyticpartners.com.

Analyx

Analyx® to europejski lider w dziedzinie wspierania decyzji marketingowych ROI, posiadający oddziały w Polsce i Niemczech. Spółka obsługuje 10 z 40 spółek notowanych na giełdzie DAX oraz inne europejskie spółki wielonarodowe, wykorzystując zaawansowane rozwiązania w zakresie analizy danych do optymalizacji budżetu marketingowego na dużą skalę. Zespół analityków danych i konsultantów z doświadczeniem w branży zapewnia niezależne i bezstronne zalecenia dla działów marketingu. Więcej informacji o Analyx® można znaleźć na stronie analyx.com.


Pochodzenie wiadomości: pap-mediaroom.pl

Exit mobile version