Wiadomości Polska Biznes i finanse Podczas targów CES 2025 firma Hisense przedstawia wizję przyszłości opartej na sztucznej inteligencji
Biznes i finanse

Podczas targów CES 2025 firma Hisense przedstawia wizję przyszłości opartej na sztucznej inteligencji

Aachen – FEV, a global leader in driving innovation for future mobility, introduces CogniSafe, an advanced Driver Monitoring System (DMS) that greatly enhances road safety. The system utilizes cutting-edge technologies like deep learning and computer vision to continuously monitor driver alertness, fatigue and attentiveness in real time, even in difficult conditions.

Hisense, czołowa marka na rynku elektroniki użytkowej oraz sprzętu RTV i AGD, zaskoczyła światową publiczność podczas targów CES 2025 prezentując swoją śmiałą wizję przyszłości opartą na sztucznej inteligencji. Firma zaprezentowała przełomowe osiągnięcia w technologii wyświetlania, które znalazły zastosowanie w nowym modelu telewizora TriChroma LED i oszałamiającym 136-calowym wyświetlaczu MicroLED, a także rozwiązania dla inteligentnego stylu życia.

Hisense odnosi sukcesy na globalnym rynku telewizorów

Z ponad 55-letnim doświadczeniem w obszarze innowacji, Hisense nieustannie redefiniuje możliwości w różnych branżach – od domowej rozrywki po inteligentny styl życia. Firma wciąż buduje swoją pozycję jako lider technologiczny, oferując realistyczne rozwiązania ułatwiające codzienne życie.

W 2024 roku firma Hisense osiągnęła znaczący sukces, umacniając swoją pozycję jako lider na światowym rynku telewizorów. W trzecim kwartale, firma odnotowała imponujący udział w globalnym wolumenie dostaw telewizorów o przekątnej 100 cali i więcej, wynoszący 63,4%, co potwierdza jej dominację w kategorii dużych wyświetlaczy. Hisense skutecznie realizuje strategię koncentrującą się na telewizorach premium, zajmując drugie miejsce na światowym rynku telewizorów high-end w trzecim kwartale ubiegłego roku, z udziałem wynoszącym 24%. Ponadto, produkty Hisense zdobyły wiodącą pozycję na kilku rynkach zagranicznych, plasując firmę w pierwszej trójce. Ten sukces jest efektem strategicznych inwestycji w najnowsze technologie.

Hisense stawia na wykorzystanie sztucznej inteligencji, aby uczynić technologię bardziej intuicyjną i efektywną. Ich opatentowany silnik Hi-View, oparty na sztucznej inteligencji, umożliwia optymalizację jakości obrazu i dźwięku w czasie rzeczywistym. Dzięki zaawansowanym funkcjom użytkownicy mogą korzystać z nowych sposobów interakcji z telewizorami, od spersonalizowanych rekomendacji treści po płynne zapytania i korzystanie z rozrywki.

Inteligentne wzornictwo napędza innowacje w każdym zakątku domu, od wyświetlaczy po całe urządzenia, dzięki czemu klienci mogą cieszyć się wyjątkowymi doświadczeniami. Firma tworzy inteligentniejsze i bardziej wydajne środowiska dla konsumentów na całym świecie, począwszy od urządzeń kuchennych sugerujących przepisy, aż po klimatyzatory integrujące się z ekosystemami inteligentnego domu.

Zmierzamy w kierunku rewolucji w dziedzinie technologii wyświetlania.

Firma Hisense stale wprowadza innowacje, dostosowuje się do zmian i oferuje produkty, które przekraczają oczekiwania konsumentów, redefiniując tym samym standardy wyświetlaczy przyszłości. Dzięki nowej technologii RGB Local Dimming Display, która wykorzystuje niezależne układy czerwonych, zielonych i niebieskich diod LED, uzyskujemy niezrównaną jasność, kontrast i precyzję kolorów, a przy wskaźniku przestrzeni barw BT.2020 nawet 97%.

Nowością jest również 136-calowy wyświetlacz MicroLED, który zapewnia precyzję z dokładnością do jednego piksela oraz jasność na poziomie do 10 tysięcy nitów. Dzięki żywym, realistycznym efektom wizualnym stanowi innowacyjny kierunek rozwoju wyświetlaczy na przyszłą dekadę.

Budowanie zaufania poprzez partnerstwo

Hisense konsekwentnie stosuje partnerstwo jako kluczowy element swojej globalnej strategii rozwoju. Firma angażuje się w działania, które przybliżają odbiorcom uwielbiane przez nich wydarzenia sportowe, takie jak wieloletnie partnerstwo z FIFA oraz ostatnio zawarte porozumienie w sprawie sponsorowania Klubowych Mistrzostw Świata FIFA 2025™.

Firma Hisense ogłosiła swoją pierwszą ogólnoświatową kampanię marki, która została stworzona we współpracy z FIFA z myślą o tym ekscytującym turnieju. Kampania, która nosi hasło „Own the Moment” („Korzystaj z chwili”), ma na celu inspirowanie wszystkich do pełnego korzystania z życia poprzez cieszenie się chwilą, budowanie pewności siebie i pełne doświadczanie wyzwań, występów i innych ważnych momentów w życiu. Hisense poświęca się tworzeniu bardziej znaczących i przyjemnych doświadczeń dla fanów z całego świata, umacniając się na pozycji lidera w obszarze doskonałości technologicznej. Dodatkowo, Hisense będzie pierwszą marką, która zaprezentuje trofeum FIFA Club World Cup 2025™ na swoim stoisku podczas targów CES 2025 w dniu 7 stycznia 2025 roku.

Hisense wprowadza innowacyjne technologie, które poprawiają jakość życia, począwszy od realistycznego wyświetlania, aż po urządzenia i rozwiązania energetyczne oparte na sztucznej inteligencji.

Zapraszamy do odwiedzenia stoiska Hisense podczas targów CES 2025, które odbędą się od 7 do 10 stycznia w LVCC, Central Hall (stoisko 16625), gdzie będzie można zapoznać się z najnowszymi innowacjami firmy. Więcej informacji można znaleźć na globalnej stronie internetowej Hisense pod adresem: https://global.hisense.com/.

Hisense

Hisense to globalna marka sprzętu AGD i elektroniki użytkowej, która zajmuje drugie miejsce na świecie pod względem sprzedaży telewizorów i pierwsze miejsce w segmencie telewizorów co najmniej 100-calowych według rankingu Omdia. Firma działa w ponad 160 państwach, specjalizując się w produktach multimedialnych, urządzeniach RTV i AGD oraz inteligentnych rozwiązaniach IT, i cały czas dynamicznie się rozwija.


Źródło: pap-mediaroom.pl

Exit mobile version