Biznes i finanse

WeNet Group S.A. już 4. rok z rzędu została nagrodzona godłem `Firma Przyjazna Klientowi`

Spółka WeNet Group S.A. została ponownie wyróżniona certyfikatem „Firma Przyjazna Klientowi” po raz czwarty z rzędu. Wyróżnienie to honoruje firmę za wysoką jakość współpracy z klientami, potwierdzoną rezultatami niezależnego badania satysfakcji przeprowadzonego przez firmę badawczą. Klienci WeNet ocenili obsługę oraz poziom zadowolenia ze współpracy z firmą na bardzo wysokim poziomie.

Godło „Firma Przyjazna Klientowi” jest jedynym wyróżnieniem w Polsce, które jest przyznawane na podstawie badania satysfakcji klientów przeprowadzonego na reprezentatywnej próbie. Decyzja o przyznaniu certyfikatu w 100% zależy od opinii klientów.

Nagroda „Firma Przyjazna Klientowi” ma szczególne znaczenie, gdyż to klienci są sędziami w tym plebiscycie. To wyróżnienie potwierdza nasze zaangażowanie w obsługę klienta i staranność w świadczeniu usług na najwyższym poziomie.

„Nagroda >>Firma Przyjazna Klientowi<< to efekt naszej konsekwentnej pracy w obszarze customer experience. Każdy krok, który podejmujemy, ma na celu zapewnienie naszym klientom wyjątkowej obsługi i niezapomnianych doświadczeń. To wyróżnienie jest dla nas motywacją do dalszego podnoszenia jakości w każdej interakcji z klientem” – dodaje Agnieszka Lachowska, kierownik Zespołu Jakości Obsługi Klienta w Grupie WeNet.

Program „Firma Przyjazna Klientowi” przeprowadził badanie w listopadzie i grudniu 2024 roku na klientach WeNet. Badanie zostało przeprowadzone przez Experience Institute i obejmowało aspekty takie jak gotowość do rekomendacji, podejście do klienta, jakość obsługi czy ogólne zadowolenie. Metodą przeprowadzenia badania było CATI, czyli wywiad telefoniczny.

Ankietowani zostali zapytani o wysiłek, jaki muszą włożyć w interakcję z firmą oraz o ich doświadczenia z firmą przed zakupem, w trakcie i po zakupie usług. Badanie zostało przeprowadzone na grupie aktywnych klientów WeNet i miało na celu zbadanie doświadczeń klientów z firmą.

„Jestem niezwykle dumna, że po raz kolejny nasza firma została wyróżniona tytułem >>Firma Przyjazna Klientowi<<. Miejsce w gronie laureatów to efekt docenienia przez klientów jakości naszych usług oraz codziennego wysiłku ekspertów i doradców internetowych. Nasze działania są dostrzegane i doceniane przez klientów. To bardzo motywuje do pracy i starań, aby stale doskonalić sposób obsługi klienta” – mówi Anna Koman, wiceprezeska Zarządu ds. Obsługi Klienta Grupy WeNet.

Wyniki badania WeNet są imponujące. Indeks FPK wyniósł 90%, a ogólne zadowolenie klientów osiągnęło poziom 87%, szczególnie w zakresie procesu zakupowego (94%) i obsługi klienta (94%). Gotowość do rekomendacji wyniosła aż 90%, a wysiłek włożony przez klientów w interakcję z WeNet (CES) został oceniony na poziomie 87%. Podejście do obsługi klienta otrzymało ocenę 88%. Te wyniki potwierdzają, że relacje z klientami i jakość obsługi są kluczowymi elementami sukcesu WeNet. Pozytywne opinie klientów, ich zadowolenie z profesjonalizmu i uprzejmości pracowników oraz szybka reakcja na potrzeby budują lojalność i pozytywny wizerunek marki. Dobre relacje z klientami i wysoka jakość obsługi mają bezpośredni wpływ na NPS i rekomendacje, co stanowi fundament dalszego rozwoju firmy.


Źródło dystrybucji: pap-mediaroom.pl

Wykorzystujemy pliki cookies.
Polityka Prywatności
Więcej
ROZUMIEM