Sztuka to nie tylko luksus, to także radość tworzenia i wyrażania siebie. Poszukujemy unikalności w życiu, relacjach i biznesie. Sztuka jest magnesem przyciągającym, buduje wrażliwość na piękno i dobrze inwestuje nasze pieniądze.
Wydarzenie Camp Fluff w Miami połączyło artystów, kolekcjonerów sztuki, filmowców oraz przedsiębiorców z różnych branż, przyciągając uczestników z Los Angeles, Miami i Europy. Energia wyłączności i intensywności stworzyła społeczność poszukującą nowych doświadczeń, jednocześnie generując korzyści biznesowe dla uczestników.
„W liczbach Camp Fluff to: 14 artystów, ponad 200 uczestników, 8 dzieł sztuki sprzedanych podczas samej aukcji i 11 zamkniętych transakcji w najbliższym czasie, które mają szansę przynieść kolejne znaczące wyniki” – mówi Rafał Piotr Solski, CEO John Weston Group.
Angela Afifi, amerykańska artystka i innowatorka, stoi za projektem Camp Fluff. Jest osobą, która niekonwencjonalnie interpretuje reguły świata sztuki i biznesu. W Miami opowiedziała o imprezie, mówiąc: „Nie konkurujemy z nikim. Camp Fluff to miejsce, gdzie wschodzące talenty mają szansę się wykazać, nie tylko artystyczne, których prace zostaną zaprezentowane.”
„Posiadanie dzieł sztuki odgrywa ogromne znaczenie w naszej codzienności. Dobry design i sztuka kształtują nasz lifestyle. Dla mnie i mojego pokolenia sztuka jest cenna zarówno w procesie kreacji, jak i w inspiracji. W kolekcjonerstwie sztuki ludzie od wieków szukali potwierdzenia swojej pozycji społecznej i radości życia. Tak było w epokach, tak jest i teraz”.
„Camp Fluff to nie tylko wydarzenie – to ruch, który inspiruje, łączy i wyznacza nowe kierunki na styku sztuki i biznesu. Wspólnie z John Weston Group i Rafałem Piotrem Solskim planujemy kolejne edycje w Nowym Jorku i Los Angeles. Celem jest zbudowanie nowej generacji kolekcjonerów sztuki i designu”.
Rafał Piotr Solski podkreślił znaczenie sztuki w naszym życiu, kiedy został zapytany o to.
Na koniec Angela Afifi dodała swoje uwagi.
Camp Fluff w Miami było kolejnym wydarzeniem, w którym John Weston Group odegrało kluczową rolę w ramach strategii „Official-Unofficial”. To spotkanie udowadnia, że biznes i sztuka współistnieją, tworząc przestrzeń dla wizjonerów i źródło niekończącej się inspiracji.
Angela Afifi to założycielka design house Fluff i Camp Fluff. Jest amerykańską artystką i projektantką, która tworzy przestrzenie, w których sztuka, moda i społeczność harmonijnie współistnieją.
Źródło wiadomości: pap-mediaroom.pl