Wiadomości Polska Biznes i finanse Aston Martin Aramco ogłasza współpracę z ELEMIS – bezprecedensowy mariaż producenta samochodów wyścigowych z marką luksusowych kosmetyków
Biznes i finanse

Aston Martin Aramco ogłasza współpracę z ELEMIS – bezprecedensowy mariaż producenta samochodów wyścigowych z marką luksusowych kosmetyków

• Sales in Q3 remained at the same level as the previous year, but the adjusted EBITDA margin improved significantly to 9.2 percent.
• Incoming orders increased by 8.3 percent in Q3 and by 7.7 percent after nine months compared to the previous year.
• A high order backlog indicates a strong final quarter ahead.
• The full-year forecast has been confirmed, with the adjusted EBITDA margin expected to rise to up to around 8 percent in FY 2025/2026.
• Packaging continues to drive growth.
• The growth strategy promises a sales potential of over €300 million in the medium term.

Dzisiaj zespół Aston Martin Aramco Formula One™ ogłosił nawiązanie współpracy z legendarną brytyjską marką produktów do pielęgnacji skóry, ELEMIS. Jest to pierwszy taki przypadek w historii, kiedy firma z branży kosmetycznej została oficjalnym partnerem Aston Martin Aramco, co oznacza początek długotrwałej współpracy między liderem innowacji kosmetycznych a czołowym konstruktorem bolidów Formuły 1.

ELEMIS to marka z wieloletnim doświadczeniem w produkcji produktów do pielęgnacji skóry, opartych na badaniach klinicznych i najnowszych technologiach. Misją luksusowej marki zawsze było tworzenie produktów, które podnoszą naszą pewność siebie.

Współpraca z Aston Martin ma na celu promowanie inkluzywności w świecie Formuły 1, który w ostatnim czasie uległ istotnym zmianom. Według najnowszego badania pracowni Nielson, obecnie 41% publiki wyścigów Formuły 1 to kobiety, a najszybciej rosnącą grupę entuzjastek tego sportu stanowią kobiety w wieku 16-24 lat. Partnerstwo z Aston Martin Aramco ma na celu wsparcie inkluzywności i wpisuje się w realizowaną strategię „Make a Mark” mającą na celu wykorzystanie sportu do kreowania pozytywnych zmian.

Aston Martin Aramco i ELEMIS współpracują w dążeniu do zrównoważonego rozwoju, co przejawia się m.in. w pro-ekologicznych praktykach przy pozyskiwaniu surowców. ELEMIS, posiadający certyfikat B Corp, jest pierwszym partnerem zespołu Aston Martin Aramco, który chce wprowadzić swoje standardy zrównoważonego rozwoju na arenę międzynarodową poprzez tę współpracę.

W pierwszym roku naszego partnerstwa, ELEMIS wprowadzi specjalną serię ekskluzywnych i limitowanych kolekcji produktów. Dodatkowo, marka zapewni atrakcyjne niespodzianki dla gości strefy VIP Aston Martin Aramco Paddock Club Suite, zachęcając ich do skorzystania z krótkich „pit-stopów” pielęgnacyjnych.

Séan Harrington, współzałożyciel i dyrektor generalny ELEMIS: „Jesteśmy pierwszą w historii firmą z branży produktów do pielęgnacji skóry, która została oficjalnym partnerem Aston Martin Aramco, co stanowi dla ELEMIS ważny krok milowy. Jesteśmy świadkami początku wieloletniego partnerstwa dwóch legendarnych brytyjskich marek, któremu przyświecać będzie jedna misja – poszerzanie pola globalnych możliwości w dziedzinie techniki i innowacji. W świecie Formuły 1 jest to bezprecedensowe i pionierskie przedsięwzięcie zorientowane na kreowanie nowej jakości. Stanowi ono doskonały przykład współpracy dwóch liderów i innowatorów w swoich dziedzinach na rzecz zmiany postrzegania rzeczywistości, wzmocnienia i kreowania stylu życia, który nie ma sobie równych. Marki ELEMIS i Aston Martin Aramco wyróżnia ten sam głód zwycięstwa, dlatego jestem dumny i cieszę się z tego, że udało nam się nawiązać tę współpracę”.

Z kolei podczas majowego Grand Prix w Monaco firma zaoferuje wyjątkowe usługi spa na pokładzie luksusowego jachtu Aston Martin Aramco.


• Q3 sales at previous year’s level and adjusted EBITDA margin improves significantly to 9.2 percent.
• Incoming orders up 8.3 percent for Q3 and 7.7 percent after nine months compared with previous year .
• High order backlog points to strong final quarter.
• Full-year forecast confirmed, adjusted EBITDA margin to rise to up to around 8 percent in FY 2025/2026.
• Packaging remains a growth driver.
• Growth strategy promises sales potential of over € 300 million in medium term.

SILVERSTONE, Anglia, 12 lutego 2025 r. /PRNewswire/ — Zespół Aston Martin Aramco Formula One™ ogłosił dzisiaj nawiązanie współpracy z ELEMIS – legendarną brytyjską marką produktów do pielęgnacji skóry. ELEMIS jest pierwszym w historii podmiotem z tego segmentu branży kosmetycznej, który został oficjalnym partnerem Aston Martin Aramco. Jest to początek wieloletniej kooperacji lidera innowacji kosmetycznych z czołowym konstruktorem bolidów Formuły 1.

ELEMIS to kilkadziesiąt lat doświadczenia w tworzeniu produktów do pielęgnacji skóry w oparciu o badania kliniczne i najnowocześniejsze technologie. W centrum zainteresowania tej luksusowej marki od zawsze stało opracowywanie produktów, które dodają nam pewności siebie.

Komentarz Jeffa Slacka, dyrektora zarządzającego działu handlowego w Aston Martin Aramco Formula One ™ Team: „Z radością witamy ELEMIS w rodzinie Aston Martin Aramco oraz świecie sportów motoryzacyjnych. Jako marka będąca synonimem innowacji i doskonałości ELEMIS jest naturalnym partnerem dla naszych działań w 2025 r. Po raz pierwszy w historii naszym oficjalnym partnerem (Official Skincare Partner) będzie firma tworząca produkty do pielęgnacji skóry, co stanowi dla nas ważny kamień milowy w budowaniu relacji z naszymi fanami. Jestem przekonany, że współpraca ta otworzy nowe możliwości dla obu marek”.

Aston Martin Aramco Formula One™ Team ogłosił dzisiaj nawiązanie współpracy z ELEMIS – brytyjską marką produktów do pielęgnacji skóry. ELEMIS jest pierwszą w historii firmą z tego segmentu, która została oficjalnym partnerem zespołu Aston Martin Aramco. Współpraca ma na celu promowanie inkluzywności w świecie Formuły 1 oraz wykorzystanie sportu do kreowania pozytywnych zmian. W ramach partnerstwa ELEMIS wprowadzi stosowane przez siebie standardy zrównoważonego rozwoju na arenę międzynarodową.

Komentarz Jessiki Hawkins, ambasadorki Aston Martin Aramco Formula One ™ Driver i dyrektorki F1 Academy: „To dla nas bardzo ekscytujący dzień, możemy bowiem ogłosić nawiązanie współpracy z marką ELEMIS jako oficjalnym partnerem Aston Martin Aramco. Formuła 1 reprezentuje najwyższą klasę doskonałości, a więc coś, rezonuje z determinacją ELEMIS w tworzeniu najlepszych w swojej kategorii i najnowocześniejszych produktów do pielęgnacji skóry. Wspieranie inkluzywności i rozwijanie otwartości środowiska sportów motoryzacyjnych jest dla mnie, jako dyrektorki F1 Academy, niezwykle ważne, dlatego uważam, że współpraca z marką ELEMIS, która ma podobne podejście zarówno na poziomie partnerstwa, jak i w szerszym ujęciu strategicznym, ma niesamowity potencjał”.

ELEMIS

ELEMIS łączy badania naukowe, walory natury i wiedzę dermatologiczną, by stworzyć produkty, które wspierają naszą skórę w procesie nieustannych zmian. W ciągu ponad 30 lat zgromadziliśmy wiedzę na temat formuł produktowych i zdobyliśmy doświadczenie w naszych spa na całym świecie, co pozwala nam tworzyć nowoczesne rozwiązania do pielęgnacji skóry. Otrzymaliśmy certyfikat B Corp i zawsze traktujemy naszą działalność jako narzędzie do robienia dobra. Produkty ELEMIS są dostępne w 110 państwach.

Aston Martin Aramco Formula One™ Team

Aston Martin, a brand created in 1913 by Lionel Martin and Robert Bamford, is a legend in car racing. The success it achieved in the Aston Hill Climb shortly after its founding initiated a long tradition of building luxury sports cars, among which currently lead models such as the DB12, Vantage, Vanquish, DBX707, or the Formula 1-inspired Aston Martin Valkyrie. Aston Martin made its debut in the Grand Prix in 1922, and in 1959, it achieved a resounding victory at the Le Mans race. The team returned to Formula 1 in 2021 under the leadership of Lawrence Stroll.

Ostatnio Aston Martin dokonał znaczących inwestycji, w tym otwarcie w 2023 r. AMR Technology Campus przy torze Silverstone. Obiekt ten jest wyposażony w najnowocześniejszy tunel aerodynamiczny i został zaprojektowany zgodnie z zasadami zrównoważonego rozwoju. Planuje się uruchomienie go w 2025 r. W zespole Aston Martin jeżdżą doświadczony Kanadyjczyk Lance Stroll oraz dwukrotny Mistrz Świata Fernando Alonso. Wspierają ich kierowcy testowi i rezerwowi Felipe Drugovischa i Stoffela Vandoorne, a także ambasador zespołu Pedro de la Rosa oraz kierowca rozwojowy Jaka Crawford. Ponadto, Aston Martin Aramco jest reprezentowany w kobiecej serii wyścigów F1® Academy przez Tinę Hausmann ze Szwajcarii, której mentorką i ambasadorką jest Jessica Hawkins – F1® Academy Head of Racing and Driver Ambassador.

Aston Martin Aramco działa konsekwentnie poza torami poprzez prowadzenie platformy dla fanów I / AM, realizację programu „Make A Mark” i współpracę z organizacjami takimi jak Racing Pride, Spinal Track i Aleto Foundation. Firma angażuje się w cele zrównoważonego rozwoju, inkluzywności oraz rozwój lokalnych społeczności. Dodatkowo, zespół Aston Martin konsekwentnie stawia na rozwiązania energooszczędne, czego potwierdzeniem jest certyfikat ISO 50001.

Logo – [Elemis 2024 Official Skincare Partner Logo](https://mma.prnewswire.com/media/2615439/5156966/Elemis_2024_Official_Skincare_Partner_Logo.jpg)


Źródło informacji: pap-mediaroom.pl

Exit mobile version