Wiadomości Polska Biznes i finanse Xsolla i AppsFlyer prezentują spersonalizowaną integrację w celu poprawy wydajności sklepów internetowych z grami mobilnymi
Biznes i finanse

Xsolla i AppsFlyer prezentują spersonalizowaną integrację w celu poprawy wydajności sklepów internetowych z grami mobilnymi

Nasza innowacyjna współpraca branżowa oferuje kompleksowe analizy wieloplatformowe, które stanowią integralne rozwiązanie problemów związanych z pomiarami w środowisku mobilnym i sieciowym, skierowane do twórców gier.

Xsolla, światowy lider w dziedzinie handlu grami wideo, ogłosił nowe partnerstwo z wiodącym dostawcą usług pomiarowych, atrybucyjnych i analizy danych w środowiskach mobilnych, AppsFlyer. Ta unikalna współpraca ma na celu usprawnienie analizy danych i aktywacji rozwiązań dla sklepów internetowych dla twórców gier na całym świecie. Partnerstwo obejmuje również nowe rozwiązania umożliwiające eliminację trudności związanych z pomiarami i atrybucją na wielu platformach, oferując integrację w trybie S2S (serwer do serwera) oraz integrację sieciową dla gier mobilnych.

Wszystkie multimedia związane z tą informacją prasową można znaleźć tutaj: https://www.businesswire.com/news/home/20250211648518/pl/

Xsolla i AppsFlyer od ponad roku ściśle współpracują, aby opracować niestandardowe integracje, które eliminują zasadnicze wyzwania na rynku mobilnym. Dzięki tym integracjom, twórcy gier otrzymują kompleksowe dane dotyczące zachowania użytkowników, wydajności kampanii oraz atrybucji dochodów z platform mobilnych i sieciowych. Aktywacja tych narzędzi jest niezwykle prosta i nie wymaga od twórców programowania. Dzięki temu zespoły wszelkich rozmiarów mogą uruchomić integracje bezpośrednio z kont wydawców Xsolla i AppsFlyer. Ta inicjatywa jest wyrazem zaangażowania firmy Xsolla w upraszczanie złożonych procesów i wspieranie sukcesu twórców gier.

Integracja aplikacji mobilnych w trybie S2S umożliwia kompleksowy pomiar wartości w całym cyklu życia (LTV) oraz zwrotu z wydatków na reklamę (ROAS) w odniesieniu do zakupów dokonanych w aplikacji i w sklepie internetowym. Dzięki temu możliwe jest śledzenie zakupów w sklepie internetowym jako zdarzeń w aplikacji, przypisanie konkretnych instalacji, nowo pozyskanych użytkowników i kampanii mających na celu ponowne zaangażowanie nieaktywnych odbiorców. Proces konfiguracji jest prosty i nie wymaga wiedzy technicznej, co pozwala twórcom gier mobilnych korzystać z niego za pośrednictwem kont wydawcy Xsolla i AppsFlyer.

Aktywacja integracji sieciowej umożliwia pomiar i ocenę skuteczności działań marketingowych, wskaźników konwersji reklam, efektywności materiałów reklamowych i działań retargetingowych w sklepach internetowych za pomocą narzędzia Site Builder opracowanego przez Xsolla. Twórcy mogą łatwo uruchomić tę funkcję za pośrednictwem kont Xsolla i AppsFlyer, aby mierzyć skuteczność kampanii reklamowych prowadzących do ich sklepów internetowych.

„Rozwiązanie Xsolla dla sklepów internetowych zrewolucjonizowało sektor tworzenia gier mobilnych i umożliwiło stworzenie ponad 500 sklepów internetowych. Dostępne do tej pory tradycyjne narzędzia do pomiarów w środowiskach mobilnych nie były dostosowane do ich warunków. Integracje opracowane z AppsFlyer umożliwiają wyeliminowanie luki pomiędzy sklepami internetowymi a aplikacjami mobilnymi, zapewniając twórcom gier pełny obraz LTV i łącznej wysokości ROI” – powiedział Berkley Egenes, dyrektor ds. marketingu i rozwoju. – Współpraca ta stanowi wyraz zaangażowania firmy Xsolla na rzecz upraszczania zawiłości dla naszych partnerów opracowujących gry mobilne i umożliwiania podejmowania sprytniejszych decyzji biznesowych na podstawie kompleksowych przepływów danych dotyczących wszystkich doświadczeń gracza”.

Integracja Xsolla i AppsFlyer umożliwiła twórcom gier mobilnych dostęp do kompleksowych danych, analizy zachowań użytkowników i atrybucji dochodów z platform mobilnych i sieciowych. Nowe rozwiązania umożliwiają eliminację trudności związanych z pomiarami i atrybucją na wielu platformach, a także oferują dwa warianty integracji: w trybie S2S (serwer do serwera) i sieciową dla gier mobilnych.

Więcej na: xsolla.blog/xsolla-appsflyer

„W nieustannie ewoluującym, dynamicznym ekosystemie gier zrozumienie pełnego procesu użytkownika od środowiska mobilnego po sieciowe ma kluczowe znaczenie dla twórców pragnących zoptymalizować wyniki i zmaksymalizować osiągane dochody” – powiedział Adam Smart, dyrektor ds. produktów z dziedziny gier w AppsFlyer. – Dzięki połączeniu fachowej wiedzy Xsolla w obszarze handlu z wiodącymi zdolnościami analitycznymi AppsFlyer zyskujemy bezproblemowe pomiary i atrybucje na wielu platformach, a tym samym zapewniamy twórcom niezbędne informacje, by mogli oni podejmować inteligentniejsze decyzje, przyspieszając rozwój całej branży. Opracowane integracje umożliwiają twórcom skupienie uwagi na tworzeniu wyjątkowych doświadczeń dla graczy, mając pewność odpowiedniego uznania dla ich sukcesów”.

Nasze nowe integracje rozwiązują dwa kluczowe wyzwania związane z ekosystemem gier mobilnych: umożliwiają wiarygodne pomiary LTV i ROAS na wielu platformach oraz precyzyjne śledzenie kampanii reklamowych sklepów internetowych. Dzięki nim twórcy mogą zarządzać mniejszymi aktywacjami bezpośrednio ze swoich kont, korzystając z uproszczonego procesu aktywacji za pomocą konta wydawcy Xsolla i konta wydawcy AppsFlyer.

W dzisiejszej branży gier, zwłaszcza w obszarze gier mobilnych, narzędzia umożliwiające precyzyjne pomiary skuteczności kampanii na różnych platformach i dostarczające czytelnych informacji na temat zachowania graczy stają się coraz bardziej istotne. Dzięki nim twórcy mogą zoptymalizować strategie związane z zaangażowaniem i zwrotem z inwestycji, skupiając się przede wszystkim na tworzeniu niesamowitych doświadczeń dla graczy.

Zapraszamy do odwiedzenia naszej strony, gdzie znajdziesz więcej informacji na temat innowacyjnych rozwiązań Xsolla i AppsFlyer, dostosowanych do rynku gier mobilnych w celu wyeliminowania luki pod względem śledzenia i pomiarów danych dotyczących sklepów internetowych: xsolla.blog/xsolla-appsflyer

Xsolla – Twoja globalna platforma do handlu grami wideo

Od 2005 roku Xsolla zapewnia kompleksowe narzędzia i usługi dla twórców i wydawców gier wideo, pomagając im w finansowaniu, promocji, uruchamianiu i zarabianiu na grach na różnych platformach na całym świecie. Naszą misją jest rozwiązywanie problemów związanych z dystrybucją, marketingiem i monetyzacją, aby partnerom łatwiej było dotrzeć do nowych rynków, generować większe przychody i budować relacje z graczami na całym świecie. Z siedzibą w Los Angeles i biurami na całym świecie, jesteśmy gotowi pomóc naszym partnerom osiągnąć sukces na globalnym rynku gier wideo.

Więcej informacji można znaleźć na stronie internetowej xsolla.com

AppsFlyer

AppsFlyer oferuje zaawansowane narzędzia pomiarowe, analizę danych, głębokie linkowanie, ochronę przed oszustwami, usługi data clean room i technologie chroniące prywatność, pomagając markom podejmować dobre decyzje dla swojej firmy i klientów. Przez zapewnienie wyjątkowych doświadczeń i zwiększenie prywatności klientów, AppsFlyer umożliwia twórcom i partnerom technologicznym wypracowanie lepszych relacji z klientami.

Aby uzyskać więcej informacji, odwiedź stronę appsflyer.com

Niniejsze zawiadomienie jest obowiązujące w języku oryginalnym. Tłumaczenie ma charakter orientacyjny i należy je interpretować w odniesieniu do tekstu źródłowego, który ma skutki prawne.


Wiadomość pochodzi z serwisu: pap-mediaroom.pl

Exit mobile version