18 lutego 2025 r. /PRNewswire/ — Hisense, wiodąca międzynarodowa marka z branży urządzeń gospodarstwa domowego i elektroniki użytkowej, potwierdziła swoją pozycję na światowym rynku. Według danych instytutu Omdia, w 2024 roku sprzedaż telewizorów Hisense osiągnęła 29,14 miliona sztuk, co stanowi 14% udziału w rynku. Firma zajęła drugie miejsce na świecie w latach 2022-2024 i jest jedynym producentem telewizorów, który odnotował wzrost sprzedaży przez siedem kolejnych lat.
Hisense solidifies its position as a top player in the large screen TV market, with a 19.8% market share for TVs with a diagonal of 75 inches or larger, making it the world leader. According to GFK and Circana, the brand also boasts a dominating 30.3% market share for 98-inch models and an impressive 58.8% for 100-inch models, securing its position as the global leader. Research institutes report that Hisense TVs have taken the top spot in countries such as Japan, Australia, South Africa, and Slovenia.
Nasze nieustanne sukcesy na konkurencyjnym rynku są wynikiem naszego zorientowania na potrzeby użytkowników oraz stosowania najwyższej jakości technologii, które poprawiają jakość codziennego życia naszych klientów. Nasz najnowszy model TriChroma LED o przekątnej 116 cali, wyposażony w zaawansowane rozwiązania lokalnego przyciemniania RGB, jest prawdziwym szczytem osiągnięć technologicznych Hisense. Dzięki silnikowi Hi-View AI Engine X oraz funkcjom opartym na sztucznej inteligencji, takim jak AI Peak Brightness i AI RGB Local Dimming, urządzenie zapewnia regulację w czasie rzeczywistym, dzięki czemu uzyskujemy żywe, realistyczne efekty wizualne. Sztuczna inteligencja stanowi dla nas siłę napędową innowacji, poprawiając wrażenia wizualne i efektywność energetyczną.
Dzięki ciągłemu skupieniu na innowacjach i satysfakcji klientów, firma Hisense stała się międzynarodowym liderem w branży telewizorów. Wykorzystując najnowsze technologie i nawiązując prestiżowe partnerstwa, marka nieustannie podnosi jakość oglądania i ustala nowe standardy. Hisense jest gotowy utrzymać swój wzrost i wiodącą pozycję na rynku globalnym.
Hisense
Firma Hisense to wiodąca międzynarodowa marka specjalizująca się w sprzęcie RTV, AGD i elektronice użytkowej. W latach 2022-2024 zajęła drugie miejsce na świecie pod względem sprzedaży telewizorów według rankingu firmy analitycznej Omdia, a w latach 2023-2024 zdobyła czołową pozycję w segmencie telewizorów o przekątnej 100 cali. Firma jest obecna w ponad 160 krajach, oferując produkty multimedialne, sprzęt RTV i AGD oraz inteligentne systemy informatyczne.
Pochodzenie informacji: pap-mediaroom.pl