NielsenIQ (NIQ), firma zajmująca się wywiadem konsumenckim, ogłosiła utworzenie nowej jednostki o nazwie „Strategic Analytics & Insights”. Nowa grupa, powstała z połączenia segmentów Advanced Analytics Consulting, Consumer & Marketing Insights oraz BASES, wykorzystuje obszerne zbiory danych NIQ, aby wspierać klientów w podejmowaniu szybszych i bardziej efektywnych decyzji. Jest to wyraz zaangażowania NIQ w dostarczanie klientom kompleksowych badań rynkowych i danych konsumenckich, zapewniając konsekwentne udostępnianie pełnego obrazu sytuacji – Full View™.
Organizacja „Strategic Analytics & Insights” opracowuje solidne plany rozwoju, które można przekształcić w konkretne działania w czterech kluczowych obszarach:
- Zachowanie konsumentów i dane na ten temat: przekucie danych dotyczących zachowania człowieka w skuteczne strategie rozwoju;
- Innowacyjność oparta o BASES: tworzenie innowacji od koncepcji po stworzenie produktu, a następnie aktywację w celu rozwoju działalności;
- Marka i media: wypracowanie trwałych relacji i precyzyjne zarządzanie marką;
- Analiza i aktywacja: przekształcenie strategii i podejmowanie lepszych decyzji biznesowych w celu osiągnięcia doskonałości w realizacji.
Ramon Melgarejo, ekspert branżowy z ramienia NIQ, został powołany na stanowisko dyrektora organizacji „Strategic Analytics & Insights”. Jest znany z ukierunkowanego na klienta podejścia, strategicznej wizji i udokumentowanego doświadczenia w zakresie stymulowania rentownego wzrostu w odniesieniu do analiz i danych. W swojej karierze zawodowej aktywnie wspierał innowacyjność w zakresie danych konsumenckich i uznaje nieodzowną rolę danych na dzisiejszym dynamicznym rynku. Jego głębokie zrozumienie sposobu rozumowania i działań konsumentów czyni go doskonałym przywódcą gotowym do pokierowania sukcesem nowej organizacji.
„Ogromnie cieszymy się z wprowadzenia nowej grupy >>Strategic Analytics & Insights<<, która odzwierciedla nasze zobowiązanie do zapewniania klientom Full View™ – powiedział Melgarejo, prezes Strategic Analytics & Insights w NIQ. – Misja NIQ polega na ustaleniu pragnień i motywacji konsumentów. Udaje nam się to osiągnąć dzięki połączeniu solidnego potencjału pod względem zarządzania wzrostem przychodów, strategii w zakresie marki, danych konsumenckich, precyzyjnej aktywacji i innowacyjności. Wszystkie te zdolności umożliwiają nam wspieranie przedsiębiorstw w podejmowaniu bardziej inteligentnych decyzji, stawianiu czoła złożonym wyzwaniom i podejmowaniu kolejnych znaczących kroków bez obaw. Nowa organizacja nie tylko zapewni klientom jeszcze więcej korzyści, ale również wyznacza kluczowy etap w naszych staraniach na rzecz fascynującej, dynamicznej przyszłości”.
Jeremy Benhammou, globalny dyrektor ds. danych w AB InBev, wyraził swoje zadowolenie z partnerstwa z NIQ, które dostarcza firmie wnikliwe dane, stałe wyniki i odpowiednio opracowane KPI. Firma NIQ przewyższa skutecznością wszystkich innych partnerów, z którymi współpracowali. Zespoły analityczne potwierdziły precyzję i stałość wyników testów opakowań przeprowadzonych przez NIQ, które są uznawane za złoty standard w branży.
AB InBev z dumą ogłasza wprowadzenie Strategic Analytics & Insights Group, podkreślając, że wybór NIQ jako partnera do testowania opakowań był trafiony. Firma dostarcza wnikliwe dane, stałe wyniki i odpowiednio opracowane KPI, co sprawia, że przewyższa efektywnością innych partnerów. Zespoły analityczne potwierdziły precyzję i stałość wyników testów opakowań przeprowadzonych przez NIQ, uznając je za złoty standard w branży.
NIQ Strategic Analytics & Insights oferuje klientom kompleksowe wsparcie od koncepcji po wdrażanie i dalsze działania. Dzięki dostępowi do autorskich danych, światowej klasy metodyki i ekspertów na szczeblu lokalnym i globalnym, NIQ pomaga klientom stawiać czoła złożonym wyzwaniom konkurencyjnym. Zespół Strategic Analytics & Insights oferuje dostosowane rozwiązania i dane, które pomagają klientom efektywnie działać i nawiązywać istotne relacje. Holistyczne podejście NIQ wspiera klientów w szybkim opracowywaniu innowacji i podejmowaniu działań.
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, sprawdź naszą stronę internetową, gdzie znajdziesz informacje na temat kompleksowych danych wywiadu konsumenckiego firmy oraz to, co możesz dzięki nim osiągnąć. Kliknij tutaj, aby przejść do strony.
Informacje o NielsenIQ (NIQ)
NielsenIQ (NIQ) to jedna z czołowych firm zajmujących się wywiadem konsumenckim na świecie. Po połączeniu z GfK, NIQ ma globalny zasięg i działa w ponad 90 krajach, obejmując około 85% światowej populacji i 7,2 bln USD wydatków konsumenckich. Dzięki zaawansowanym narzędziom analitycznym i platformom, NIQ umożliwia klientom pełny ogląd sytuacji: Full View™, dostarczając kompleksowe interpretacje danych detalicznych i wniosków na temat zachowań konsumentów.
Aby uzyskać więcej informacji, odwiedź stronę www.niq.com.
Niniejsze zawiadomienie ma charakter oficjalny w języku źródłowym. Tłumaczenie służy jedynie celom orientacyjnym i powinno być interpretowane w odniesieniu do tekstu oryginalnego, który stanowi jedyną wersję mającą skutki prawne.
Treść pochodzi z serwisu: pap-mediaroom.pl