Ceremonia uhonorowania zwycięzców najbardziej prestiżowych międzynarodowych nagród w dziedzinie obsługi klienta i sprzedaży odbędzie się w Nowym Jorku.
Xsolla, globalna firma handlująca grami wideo, ogłosiła istotne uaktualnienia swojego rozwiązania Web Shop. Od ponad czterech lat Xsolla Web Shop zajmuje czołową pozycję w branży, obsługując ponad 500 sklepów internetowych na całym świecie, integrując gry różnych gatunków i skalę. Uaktualnienia te zostały zaprojektowane z myślą o zmieniających się potrzebach twórców i wydawców gier mobilnych, koncentrując się na zwiększeniu wartości produktów w całym cyklu życia (LTV) i pogłębieniu lojalności graczy. Dzięki zwiększonym możliwościom personalizacji, usprawnionej integracji, automatycznym cennikom regionalnym i narzędziom budującym lojalność, twórcy i wydawcy mogą pielęgnować długotrwałe relacje z użytkownikami, zwiększając wartość LTV i zaangażowanie graczy.
Więcej treści i multimedia dostępne są w oryginalnym artykule na stronie: https://www.businesswire.com/news/home/20250305767878/pl/
Nasza najnowsza aktualizacja Web Shop dostarcza sprawdzone rezultaty w branży, takie jak wzrost LTV rozwiązania o +30%, wzrost współczynnika konwersji płatności o +13%, wzrost wizyt o +300% oraz wzrost ARPPU o +35%. Dzięki płynnej integracji programu lojalnościowego, zautomatyzowanym regionalnym poziomom cen, udoskonalonej funkcji Progressive Web App (PWA) oraz personalizacji po stronie partnera, nasza platforma zapewnia skuteczne narzędzia wspierające rozwój biznesu.
„Xsolla dąży do uproszczenia złożonego charakteru handlu grami i wsparcia twórców w rozwoju działalności i zwiększaniu czerpanych z niej dochodów – powiedział Berkley Egenes, dyrektor ds. marketingu i rozwoju w Xsolla. – Nowe aktualizacje w rozwiązaniu Web Shop stanowią wyraz tego dążenia, zapewniając rozwiązania usprawniające zarządzanie sklepem internetowym oraz bardziej angażujące doświadczenia dla graczy. Jesteśmy dumni z możliwości stałego wspierania twórców za pomocą narzędzi przyczyniających się do osiągania wymiernych rezultatów i znaczącego wzrostu”.
Xsolla Web Shop oferuje niezbędne narzędzia dla twórców gier mobilnych, którzy chcą rozwinąć swoje strategie dochodowe i zaangażować graczy. Dzięki funkcjom takim jak zarządzanie katalogiem, wsparcie w zakresie narzędzi LiveOps i personalizacja witryny, rozwiązanie to zapewnia nieocenione wsparcie w strategiach dochodowych w modelu D2C (direct-to-consumer), umożliwiając osiąganie zysku z inwestycji i dostarczając partnerom korzyści w długoterminowej perspektywie.
Aby dowiedzieć się więcej o nowych funkcjach i możliwościach wykorzystania Xsolla Web Shop do rozwoju własnej działalności, odwiedź stronę: xsolla.pro/rws25ws
Xsolla
Xsolla is a global company dedicated to video game commerce, offering a robust and efficient set of tools and services designed specifically for the video game industry. Since its founding in 2005, Xsolla has helped thousands of game developers and publishers of all sizes finance, promote, launch, and monetize their games worldwide and across multiple platforms. As an innovative leader in game commerce, Xsolla’s mission is to solve the inherent challenges of global distribution, marketing, and monetization to help partners reach a wider geographic audience, generate greater revenue, and build relationships with gamers worldwide. The company is headquartered and registered in Los Angeles, California and has offices in London, Berlin, Seoul, Beijing, Kuala Lumpur, Raleigh, Tokyo, Montreal, and other cities around the world.
Dowiedz się więcej na stronie xsolla.com.
Niniejsze zawiadomienie jest obowiązujące w oryginalnej wersji językowej. Tłumaczenie ma charakter wyłącznie orientacyjny i służy jedynie ułatwieniu zrozumienia zawiadomienia. Interpretować należy je jedynie w odniesieniu do tekstu oryginalnego, który ma skutki prawne.
Wiadomość pochodzi z serwisu: pap-mediaroom.pl