Wiadomości Polska Biznes i finanse Xsolla rozszerza wachlarz lokalnych opcji płatniczych dla regionu MENA, aby dotrzeć do większej liczby graczy i zwiększyć dochody na czołowych rozwijających się rynkach
Biznes i finanse

Xsolla rozszerza wachlarz lokalnych opcji płatniczych dla regionu MENA, aby dotrzeć do większej liczby graczy i zwiększyć dochody na czołowych rozwijających się rynkach

Zwiększona dostępność płatności dzięki wprowadzeniu 11 nowych metod w Egipcie, Arabii Saudyjskiej, Iraku, Bahrajnie i Jordanii, co powiększa liczbę opcji płatniczych na świecie do ponad 1000.

Xsolla, firma działająca globalnie w branży handlu grami wideo, rozszerza swoją ofertę o 11 nowych lokalnych metod płatniczych dostępnych w regionie MENA (Bliski Wschód i Afryka Północna). Nowe rozwiązania obejmują Fawry Cash, Aman, Masary, Momken, Vodafone Wallet, Orange Cash Wallet oraz Mobile & Banking Wallets w Egipcie, Sadad w Arabii Saudyjskiej, eFAWATEERcom w Jordanii oraz STC Direct Carrier Billing (DCB) w Bahrajnie. Te nowe możliwości są strategicznym krokiem Xsolla w zapewnianiu twórcom i wydawcom gier niezbędnych narzędzi do skutecznego działania na rynkach o wyjątkowych wyzwaniach, niezależnie od ich lokalizacji.

Więcej treści oraz multimedia znajdziesz w pełnej informacji prasowej, dostępnej pod tym linkiem: https://www.businesswire.com/news/home/20250310716388/pl/

Region MENA to dom dla ponad 380 milionów graczy, co stanowi znaczną część globalnego rynku gier. Niemniej jednak, międzynarodowe firmy zajmujące się grami od dłuższego czasu zaniedbywały ten obszar. Według danych Newzoo, w 2024 roku region ten odnotował stopę wzrostu na poziomie 8,9% rok do roku, co czyni go jednym z najszybciej rozwijających się rynków gier na świecie. Twórcy i wydawcy chcą wykorzystać te możliwości, ale napotykają na wyjątkowe wyzwania związane z dostępnością płatności, brakiem lokalnych opcji i niskim poziomem zaufania do metod płatniczych spoza regionu. Wszystkie te przeszkody hamują rozwój rynku gier w tym obszarze.

Firma Xsolla wprowadza nowe, zaufane metody płatnicze dostosowane do graczy z regionu MENA, co pozwala na eliminację problemów związanych z płatnościami:

  • Obsługa 11 nowych lokalnych metod płatniczych zwiększa dostępność gier dla 380 mln graczy i płatników z regionu MENA, zapewniając bezpieczne i bezproblemowe transakcje;
  • Integracja popularnych usług, takich jak Fawry Cash, Sadad i eFAWTEERcom, zwiększa poziom zaufania i zachęca więcej użytkowników do korzystania z gier w regionie;
  • Dzięki obsłudze portfeli mobilnych i rozliczeń z operatorem, Xsolla zapewnia dostępność gier dla odbiorców z regionu MENA, którzy najczęściej korzystają z urządzeń mobilnych;
  • Rozszerzenie wachlarza dostępnych lokalnych opcji płatniczych umożliwia twórcom i wydawcom gier czerpanie korzyści z szybko powiększającego się grona graczy i pozyskiwanie coraz więcej transakcji.

„Dzięki rozszerzeniu oferty rozwiązań płatniczych dostępnych w regionie MENA możemy skojarzyć twórców z milionami graczy na tym szybko rozwijającym się rynku, którzy do tej pory byli zaniedbywani – powiedział Chris Hewish, dyrektor ds. strategii w Xsolla. – Młode pokolenie w regionie MENA umiejętnie posługuje się rozwiązaniami technologicznymi, a szybkie upowszechnienie portfeli cyfrowych i płatności mobilnych na tym rynku stanowi dla twórców doskonałą okazję do zwiększenia dochodów i pogłębienia zaangażowania graczy”.

Nasze nowe rozwiązania są częścią ciągłej strategii Xsolla, mającej na celu pozostanie liderem innowacji w handlu grami poprzez eliminację złożoności regionalnych uwarunkowań płatniczych. W regionie MENA firma Xsolla obsługuje teraz ponad 1000 metod płatniczych i akceptuje transakcje od twórców i wydawców gier wideo na całym świecie.

Osoby zainteresowane wdrażaniem nowych metod płatniczych i wykorzystaniem potencjału regionu MENA mogą znaleźć więcej informacji na stronie: xsolla.pro/rws25mena

Xsolla

Xsolla is a global company specializing in video game commerce, with a robust and efficient set of tools and services designed specifically for the video game industry. Since its founding in 2005, Xsolla has helped thousands of game developers and publishers of all sizes finance, promote, launch, and monetize their games worldwide and across multiple platforms. As an innovative leader in game commerce, Xsolla’s mission is to solve the inherent challenges of global distribution, marketing, and monetization to help partners reach more geographic regions, generate greater revenue, and build relationships with gamers worldwide. The company is headquartered and registered in Los Angeles, California, and has offices in London, Berlin, Seoul, Beijing, Kuala Lumpur, Raleigh, Tokyo, Montreal, and other cities worldwide.

Aby uzyskać więcej informacji, odwiedź stronę xsolla.com.

Jedynie oryginalny tekst w języku źródłowym stanowi oficjalną wersję tego zawiadomienia. Tłumaczenie ma charakter wyłącznie orientacyjny i służy jedynie ułatwieniu zrozumienia treści oryginalnego zawiadomienia. Należy interpretować je w kontekście tekstu źródłowego, który stanowi jedyną wersję mającą skutki prawne.


Treść pochodzi z serwisu: pap-mediaroom.pl

Exit mobile version