Biznes i finanse

Xsolla wprowadza na rynek Ekosystem Xsolla – platformę sieciową, która ułatwi wydawcom gier wybór i integrację dostawców

Zoptymalizowany proces doboru dostawców, płynna integracja ze zweryfikowanymi partnerami i ekskluzywne zniżki dla wydawców.

Xsolla, globalna firma zajmująca się handlem grami wideo, wprowadza na rynek Ekosystem Xsolla – platformę, która pozwala wydawcom gier korzystać z sieci zaufanych partnerów i dostawców. Dzięki Ecosystem Marketplace, dostępnemu za pośrednictwem Konta wydawcy, twórcy gier mogą wybierać spośród wyselekcjonowanych dostawców, korzystając z istniejących integracji i ekskluzywnych stawek Xsolla. Ten ekosystem wzajemnych powiązań upraszcza wybór dostawców, sprzyja współpracy i umożliwia podejmowanie uzasadnionych decyzji biznesowych przy jednoczesnym ograniczeniu kosztów operacyjnych.

Więcej materiałów multimedialnych oraz pełną treść informacji prasowej znajdziesz tutaj: https://www.businesswire.com/news/home/20250311549939/pl/

Ekosystem Xsolla oferuje twórcom gier wstępnie zweryfikowany rynek zaufanych partnerów, co eliminuje ryzyko związane z wyborem niewłaściwych dostawców. Dzięki temu twórcy mogą skupić się na tworzeniu wyjątkowych gier, unikając opóźnień, niskiej jakości usług i rosnących kosztów.

Ekosystem Xsolla oferuje wydawcom możliwość optymalizacji procesów i osiągania celów poprzez różnorodne korzyści, takie jak:

  • Zweryfikowani dostawcy, tacy jak AppsFlyer, G-Core, Game Analytics i Adikteev, zintegrowani z bazowymi rozwiązaniami Xsolla, takimi jak Web Shop, Login i Launcher;
  • Ekskluzywne zniżki, umożliwiające oszczędności i obniżenie kosztów operacyjnych;
  • Uproszczona integracja, minimalizująca czas pracy nad projektem i ilość zasobów potrzebnych do wdrożenia narzędzi kluczowych dostawców;
  • Skalowalna sieć, aktywnie poszerzająca ekosystem sprzedawców w celu zaspokojenia rosnących potrzeb wydawców na całym świecie.

„Wprowadzając Ekosystem Xsolla, pogłębiamy nasze zaangażowanie na rzecz branży gier poprzez stworzenie sensownych powiązań i okazji na odniesienie korzyści przez wydawców i zaufanych dostawców – wyjaśnia Chris Hewish, główny dyrektor ds. strategii w Xsolla. – Platforma ta upraszcza proces doboru dostawców, przyspiesza tworzenie gier i wreszcie przyczynia się do udanego wprowadzenia większej liczby gier na rynek”.

Obecnie ekosystem Xsolla jest dostępny tylko w języku angielskim, ale w przyszłości planowane jest dodanie kolejnych wersji językowych. Wydawcy mogą uzyskać dostęp do platformy poprzez Konto wydawcy Xsolla, co eliminuje konieczność skomplikowanej konfiguracji lub posiadania wiedzy technicznej.

Aby uzyskać więcej informacji lub poznać Ekosystem Xsolla, odwiedź witrynę: https://xsolla.pro/rws25eco 

O Xsolla

Xsolla to globalna firma zajmująca się handlem grami wideo, oferująca narzędzia i usługi zaprojektowane specjalnie dla branży gier. Od założenia w 2005 roku Xsolla pomogła tysiącom twórców i wydawców gier różnej wielkości finansować, promować, uruchamiać i zarabiać na swoich grach na całym świecie i na wielu platformach. Misją Xsolla jest rozwiązywanie problemów związanych z globalną dystrybucją, marketingiem i monetyzacją, aby pomóc partnerom dotrzeć do większej liczby obszarów geograficznych, generować większe przychody i tworzyć relacje z graczami na całym świecie. Firma posiada siedzibę główną w Los Angeles (Kalifornia) i biura w innych miastach na całym świecie.

Więcej informacji znajdziesz na stronie xsolla.com.

Niniejsze zawiadomienie ma obowiązującą moc w języku źródłowym. Tłumaczenie służy wyłącznie celom orientacyjnym i należy je interpretować w odniesieniu do tekstu oryginalnego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.


Wiadomość pochodzi z serwisu: pap-mediaroom.pl