Nauka i technologie

Wejdź na wyższy poziom dobroczynności z Altroo

Choć w dzisiejszych czasach niezwykle łatwo jest pomagać, wielu ludzi zadaje sobie pytanie, czy ich niewielkie wpłaty faktycznie mają jakąś wartość? Dużo łatwiej jest uznać, że prawdziwe znaczenie mają tylko gesty ludzi w rodzaju Melindy i Billa Gatesów, MacKenzie Scott, czy ostatnia decyzja Yvon Chouinarda, założyciela Patagonii.

„Zwykli” ludzie pomagają najbardziej

Zgodnie z doniesieniami raportu Giving USA 2022: The Annual Report on Philanthropy for the Year 2021, wpłaty od indywidualnych darczyńców stanowią zdecydowaną większość funduszy przeznaczanych na NGO w Stanach Zjednoczonych. W 2021 roku było to 326.87 miliardów dolarów, co stanowiło blisko 70% wszystkich wpłat.

Skoro największy wpływ na wspieranie celów charytatywnych mają indywidualni ludzie, warto ich wesprzeć i zaoferować narzędzie, które pozwoli im jeszcze bardziej poczuć swoją sprawczość.

Takim narzędziem jest Altroo – darmowa przeglądarka zbudowana na silniku Chromium. Jest szybka, przyjazna i wydajna. Jednak najważniejszą cechą Altroo jest to, że używając jej, zbiera się fundusze na wybrany cel charytatywny.

Przeglądarka internetowa z Polski

Altroo stworzył polski startup PlumResearch, który jest liderem na rynku analizy danych dotyczących oglądalności i dostarcza informacje w ponad 70 krajach na całym świecie. Z raportów PlumResearch korzystają studia filmowe, agencje talentów czy platformy streamingowe. Co więcej, lata doświadczeń w pracy z danymi pozwoliły PlumResearch na diagnozę sytuacji związanej z pozyskiwaniem danych, a także dały perspektywę na świadomość użytkowników w zakresie bezpieczeństwa i realnej wartości ich danych.

Prawdziwa wartość „klikania”

Każda aktywność online: wyszukiwanie, przeglądanie, oglądanie, czytanie lub klikanie ma wartość dla biznesu. Od branży reklamowej i zakupów online po firmy, które starają się dopasować nowe produkty do potrzeb użytkowników. Można zadać sobie pytanie, skoro aktywności online są tak cenne, dlaczego zwykły użytkownik na nich nie zarabia? – odpowiedź jest prosta: ponieważ zarabia ktoś inny.

„Twoje dane stanowią realną wartość. Twoje dane są walutą. I choć ta wiedza jest dość powszechna, użytkownicy wciąż nie są do końca pewni, co z nią zrobić – mówi Łukasz Jeziorski, założyciel Altroo i PlumResearch. – Wierzę, że istnieje lepsza, bardziej świadoma z perspektywy użytkownika, droga do pozyskiwania danych i badania zachowań. Dlatego stworzyliśmy Altroo – uczciwą przeglądarkę”.

Altroo pozwala przekierować przepływ pieniędzy z anonimowych firm na cele charytatywne. Użytkownicy zwyczajnym, codziennym korzystaniem z internetu mogą mieć wpływ na rzeczy, które mają dla nich prawdziwe znaczenie.

W przypadku, gdy użytkownicy zgadzają się udostępnić swoją aktywność online, 80% przychodów trafia na wybrany przez nich cel charytatywny. Jeśli nie chcą dzielić się danymi, otrzymują darmową i szybką przeglądarkę zbudowaną na silniku Chromium, oferującą funkcjonalności znane i lubiane z innych, popularnych przeglądarek.

Zaangażowana społeczność

Altroo już działa i, jak mówi Marcin Majzner, Business Product Owner Altroo: „Wokół przeglądarki powstała aktywna społeczność. Ludzie ze sobą rozmawiają, dzielą się uwagami i jest sporo miejsca na humor. Nie tworzymy produktu komercyjnego, tworzymy społeczność, nowy sposób myślenia o dobroczynności – i ludzie to czują, chcą być tego częścią”.

W tym momencie wszystko, czego Altroo potrzebuje to użytkownicy.

Wejdź na wyższy poziom dobroczynności i pobierz Altroo!

Źródło informacji: PlumResearch S.A.

 


Wiadomości dystrybuowane przez: pap-mediaroom.pl

Wykorzystujemy pliki cookies.
Polityka Prywatności
Więcej
ROZUMIEM