Biznes i finanse

Hisense utrzymuje dominację na globalnym rynku telewizorów, zajmując czołowe miejsca w wielu krajach

Sopocka firma po raz kolejny z rzędu będzie sponsorem tytularnym gdańskiego festiwalu. Na scenie ERGO Hestia Theatre wystąpią m.in. Kevin Morby, Hania Rani, RY X i Kasia Lins. W ramach Inside Seaside odbędzie się prezentacja wystawy „Kruchość” autorstwa Artystycznej Podróży oraz dyskusja na temat literatury.

Hisense, czołowa międzynarodowa marka urządzeń domowych i elektroniki użytkowej, świętuje ósmy rok z rzędu w pierwszej dziesiątce rankingu chińskich twórców marek globalnych Kantar BrandZ™. To wyróżnienie zwraca uwagę na dążenie firmy Hisense do innowacyjności i doskonałości. Jesteśmy dumni z tego, że nasze wysiłki w zakresie innowacyjności są doceniane przez ekspertów branżowych i konsumentów na całym świecie.Firma Hisense utrzymuje dominację na chińskim rynku telewizorów od 2004 r. do kwietnia 2024 r., zajmując pierwsze miejsce w sprzedaży telewizorów przez 20 kolejnych lat. Dodatkowo, w I kw. 2024 r. telewizory Hisense osiągnęły udział 13,6% globalnego wolumenu dostaw, co pozwoliło firmie zająć drugie miejsce na świecie od 2022 r. do I kw. 2024 r. Hisense jest również liderem pod względem dostaw telewizorów 100-calowych i telewizorów laserowych, oraz posiada największą liczbę patentów na telewizory laserowe TriChroma.

Telewizory Hisense oferują doskonałe parametry i są dostępne na wielu rynkach międzynarodowych. W okresie od stycznia do kwietnia 2024 roku, telewizory Hisense cieszyły się największym udziałem w rynku w Australii i RPA, zajmując jednocześnie drugie miejsce w Kanadzie i Meksyku.

Hisense nieustannie dąży do osiągnięcia najwyższej jakości, innowacyjności i satysfakcji klienta, aby zrealizować swój ambitny cel „Never Settle for No. 2 Globally” (Drugie miejsce na świecie to za mało) i utrzymać czołową pozycję na rynku globalnym.

Hisense to międzynarodowa marka urządzeń domowych i elektroniki użytkowej, która jest oficjalnym partnerem UEFA EURO 2024™. Zajmuje ona drugie miejsce na świecie pod względem dostaw telewizorów według rankingu Omdia i jest liderem sprzedaży telewizorów 100-calowych. Firma działa w ponad 160 krajach i specjalizuje się w produktach multimedialnych, sprzęcie AGD oraz inteligentnych systemach informatycznych.

Link do zdjęcia: https://mma.prnewswire.com/media/2443851/Hisense_TV_remains_global_No_2_100_TV_global_No.jpg


Źródło dystrybucji: pap-mediaroom.pl

Wykorzystujemy pliki cookies.
Polityka Prywatności
Więcej
ROZUMIEM