Biznes i finanse

NielsenIQ (NIQ) podejmuje współpracę ze SPAR International, aby oferować usługi Spaceman na całym świecie

NIQ Spaceman Services rozszerza swoją działalność na wszystkich partnerów SPAR na całym świecie.

CHICAGO–(BUSINESS WIRE)– NielsenIQ (NIQ), globalny lider w dziedzinie wywiadu konsumenckiego, ogłasza strategiczną współpracę ze SPAR International BV, aby ułatwić integrację usług NIQ Spaceman. NIQ będzie oferować swoje usługi z zakresu space management podmiotom lokalnym SPAR na całym świecie z zamiarem wzmocnienia pozycji rynkowej wszystkich partnerów detalicznych tej organizacji.

SPAR to globalna grupa detaliczna i hurtowa, skupiająca się na niezależnych podmiotach, które działają pod marką SPAR. Obecnie grupa liczy ponad 13 984 sklepów w ponad 48 krajach. SPAR International BV jest odpowiedzialna za rozwój sieci SPAR na całym świecie oraz za wsparcie partnerów detalicznych i hurtowych w poprawie konkurencyjności, produktywności i rentowności.

Pakiet NIQ Spaceman to kompleksowe narzędzie do automatyzacji procesu planowania planogramów, z modułami dedykowanymi do analizy potrzeb klientów oraz monitorowania wydajności. Dzięki integracji danych planogramowych z systemami uzupełniania zapasów i innymi rozwiązaniami biznesowymi, umożliwia podejmowanie optymalnych decyzji merchandisingowych i usprawnia codzienną działalność sklepu.

„Ta współpraca daje nam wspaniałą możliwość wspierania wszystkich krajowych podmiotów SPAR w procesie optymalizacji ich miejsca na półkach oraz zwiększania wzrostu na różnych rynkach. Wykorzystując doświadczenie zdobyte podczas współpracy z wybranymi partnerami w przeszłości, pomyślnie ukierunkowaliśmy nasz wzrost na skuteczne strategie zarządzania miejscem” – mówi Simon Trott, lider ds. analizy danych, NIQ.

Technologia odgrywa kluczową rolę w tworzeniu planogramów ze względu na ciągłe zmiany asortymentu i preferencji kupujących. Oprogramowanie NIQ Spaceman jest powszechnie stosowane przez ponad 2 tys. producentów i detalistów z branży produktów szybkozbywalnych (FMCG) oraz innych na całym świecie, w 79 krajach. Dzięki temu narzędziu, klienci NIQ osiągnęli poprawę wyników sprzedaży o 10-35%, zoptymalizowali asortyment i ograniczyli zapasy o 10-30%.

„Cieszymy się na współpracę z NIQ, aby zapewnić naszej globalnej organizacji krajowej dostęp do tego rozwiązania. Innowacyjne oprogramowanie NIQ Spaceman wzmacnia pozycję naszych partnerów w zakresie wykorzystania mocy opartych na danych analiz oraz podejmowania świadomych decyzji o podziale miejsca, układzie i rozmieszczaniu produktów. Współpraca ta podkreśla nasze zobowiązanie wobec naszych partnerów do dostarczania najnowszych rozwiązań, które są motorem ich sukcesu” – mówi Tom Rose, szef Działu Operacji, SPAR International.

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o NIQ Spaceman Services, kliknij tutaj.

O NIQ

NIQ to wiodąca firma zajmująca się badaniami konsumenckimi, oferująca głębokie zrozumienie zachowań zakupowych konsumentów i wskazująca nowe ścieżki wzrostu. W 2023 r. nastąpiło połączenie NIQ i GfK, dwóch czołowych firm o bezprecedensowym globalnym zasięgu. Obecnie NIQ działa w ponad 95 krajach, co obejmuje 97% PKB. Dzięki holistycznej interpretacji danych i wszechstronnym wnioskom na temat zachowań konsumentów, które są wyciągane za pomocą zaawansowanych funkcji analitycznych naszych nowoczesnych platform, NIQ dostarcza kompletny obraz sytuacji, czyli Full View™.

Niniejsze zawiadomienie ma moc prawną jedynie w wersji oryginalnej w języku źródłowym. Tłumaczenie jest jedynie pomocnicze i służy do ułatwienia zrozumienia treści zawiadomienia, należy je interpretować w odniesieniu do oryginalnego tekstu, który ma skutki prawne.


Dystrybucja: pap-mediaroom.pl

Wykorzystujemy pliki cookies.
Polityka Prywatności
Więcej
ROZUMIEM