Biznes i finanse

Xsolla rozszerza ofertę form płatności w Azji wraz z nawiązaniem nowych partnerstw ukierunkowanych na lokalne rynki gier

Xsolla, globalna firma działająca w branży handlu grami wideo, ogłasza ekspansję swojego rozwiązania płatniczego na rynkach Azji Południowo-Wschodniej, Azji Wschodniej i Pacyfiku. To posunięcie pozwala firmie dotrzeć do nowych obszarów i zoptymalizować istniejące kanały płatnicze w jednym z najważniejszych regionów gier na świecie, który generuje 46% światowych przychodów z gier. Integracja z lokalnymi kanałami płatniczymi Maya, PayNow, WeChat Pay HK, JazzCash i Easypaisa umożliwia twórcom gier wideo i graczom na Filipinach, w Singapurze, Hongkongu i Pakistanie korzystanie z usług Xsolla. Dzięki temu krokowi, twórcy gier mogą dotrzeć do ponad 76 mln graczy na tych rynkach i poprawić współczynniki konwersji za pomocą lokalnych interfejsów płatniczych i lokalnego przetwarzania płatności.

Xsolla, globalna firma działająca w branży handlu grami wideo, ogłasza ekspansję swojego rozwiązania płatniczego na rynkach Azji Południowo-Wschodniej, Azji Wschodniej i Pacyfiku. To posunięcie pozwala firmie dotrzeć do nowych obszarów i zoptymalizować istniejące kanały płatnicze w jednym z najważniejszych regionów gier na świecie, który generuje 46% światowych przychodów z gier. Integracja z lokalnymi kanałami płatniczymi Maya, PayNow, WeChat Pay HK, JazzCash i Easypaisa umożliwia twórcom gier wideo i graczom na Filipinach, w Singapurze, Hongkongu i Pakistanie korzystanie z usług Xsolla. Dzięki temu krokowi, twórcy gier mogą dotrzeć do ponad 76 mln graczy na tych rynkach i poprawić współczynniki konwersji za pomocą lokalnych interfejsów płatniczych i lokalnego przetwarzania płatności.

Więcej szczegółów i multimedia można znaleźć w pełnej treści informacji prasowej pod tym linkiem: https://www.businesswire.com/news/home/20240717470362/pl/

Maya jest najbardziej dynamicznie rozwijającym się bankiem elektronicznym na Filipinach, oferującym cenioną przez klientów aplikację finansową, która zdobyła najwyższe uznanie w sklepach Google Play i Apple Store. W Singapurze, PayNow umożliwia obsługę płatności w czasie rzeczywistym i zapewnia powszechny dostęp dla ponad 5 mln użytkowników dzięki rozległej sieci banków, rygorystycznym zabezpieczeniom i usprawnionej łączności w zakresie dokonywanych płatności. JazzCash i Easypaisa są wiodącymi aplikacjami cyfrowymi w Pakistanie, obsługując odpowiednio ponad 18 mln i 15 mln użytkowników rocznie. WeChat Pay HK to wygodny kanał obsługujący płatności mobilne, korzystający z usług ponad 1 mln sprzedawców online i offline w Hongkongu i regionie, który jest dostępny dla 5 mln mieszkańców.

Firma Xsolla oferuje wydawcom gier wszelkich rozmiarów możliwość rozwoju na arenie międzynarodowej, zwłaszcza w regionie Azji Południowo-Wschodniej, Azji Wschodniej i Pacyfiku. Dzięki naszemu ostatniemu krokowi, będą mieli dostęp do zaawansowanej technologii, lokalnych rozwiązań płatniczych oraz wglądu w rynek poprzez współpracę z lokalnymi specjalistami z branży.

„Teraz zapewnimy dostęp do pięciu nowych kanałów płatniczych na czterech dynamicznie rozwijających się rynkach Azji Południowo-Wschodniej, Azji Wschodniej i regionu Pacyfiku, dostarczając twórcom gier narzędzia, dzięki którym będą mogli dotrzeć do większej liczby graczy, poprawić współczynniki konwersji i zwiększyć dochody. Rynki te rozwijają się szybciej od średniej światowej, w tempie 9,47% w skali roku w porównaniu z 8,76% dla całego świata” – powiedział David Stelzer, prezes Xsolla.

Xsolla ogłasza zwiększenie zasięgu gier i wzmocnienie sprzedaży dzięki zastosowaniu lokalnych kanałów płatniczych na Filipinach, w Singapurze, Hongkongu i Pakistanie. Rozszerzenie zasięgu firmy na kolejne terytoria i optymalizacja dotychczasowych kanałów płatniczych dla regionu gier, który odpowiada za 46% przychodów z gier na całym świecie.

Firma Xsolla rozszerza zasięg swojego rozwiązania płatniczego poprzez integrację Maya, PayNow, WeChat Pay HK, JazzCash i Easypaisa dla twórców gier wideo i graczy na Filipinach, w Singapurze, Hongkongu i Pakistanie. Dzięki temu twórcy gier mogą dotrzeć do ponad 76 mln graczy na tych rynkach i zwiększyć współczynniki konwersji za pomocą lokalnych interfejsów płatniczych i lokalnego przetwarzania płatności.

„Mając na uwadze, że 54% światowych graczy znajduje się w regionie Azji i Pacyfiku, gracze ci (których grono obejmuje przede wszystkim osoby w młodym wieku) korzystają na wysokim wskaźniku penetracji rynku łączności mobilnej: 80,5% w Pakistanie i ponad 140% w pozostałych trzech krajach, co znacznie przewyższa światową średnią odnotowaną na poziomie 69% w 2023 r. Dzięki zapewnieniu lokalnych metod płatniczych, takich jak Maya, PayNow, WeChat Pay HK, JazzCash i Easypaisa, ułatwimy twórcom zarabianie na oferowanych grach w regionach, które należą do najszybciej rozwijających się na całym świecie”.

Nasze rozwiązanie płatności Xsolla oferuje dostęp do ponad 700 metod płatności na całym świecie, co pozwala na szeroką personalizację transakcji. Wspieramy twórców gier w zarabianiu na swoich produktach i ich dystrybucji na rynkach globalnych, jednocześnie budując wiarygodną obecność na lokalnych rynkach w Azji.

Jeśli potrzebujesz więcej informacji na temat płatności w Azji, odwiedź stronę xsolla.pro/payments-in-asia lub skontaktuj się z zespołem Xsolla ds. partnerstw strategicznych.

Xsolla to globalna firma zajmująca się handlem grami wideo, oferująca narzędzia i usługi dla twórców i wydawców gier wideo na całym świecie. Od założenia w 2005 roku Xsolla pomaga różnym firmom finansować, promować, uruchamiać i zarabiać na swoich grach. Misją Xsolla jest rozwiązanie problemów związanych z dystrybucją, marketingiem i monetyzacją, aby pomóc naszym partnerom dotrzeć do większej liczby obszarów geograficznych, generować większe przychody i tworzyć relacje z graczami na całym świecie. Firma ma siedzibę w Los Angeles i biura w wielu miastach na całym świecie, obsługując główne tytuły gier, takie jak Valve, Take-Two, KRAFTON, Nexters, NetEase, Playstudios, Playrix, miHoYo i inne.

Więcej szczegółów można znaleźć na stronie: xsolla.com.

Oficjalny tekst niniejszego zawiadomienia jest sporządzony w języku źródłowym. Tłumaczenie ma charakter wyłącznie orientacyjny i służy jedynie ułatwieniu zrozumienia zawiadomienia. Wszelkie skutki prawne mają jedynie tekst oryginalny.


Informacja dystrybuowana przez: pap-mediaroom.pl

Wykorzystujemy pliki cookies.
Polityka Prywatności
Więcej
ROZUMIEM