Aż 60% polskich konsumentów oczekuje, że firmy będą bardziej aktywne w informowaniu o swoich działaniach proekologicznych. W obliczu rosnącej świadomości ekologicznej przejrzystość i konkretne inicjatywy w zakresie zrównoważonego rozwoju stały się kluczowe dla wiarygodności przedsiębiorstw. Badanie Circular Voice*, przeprowadzone przez Stena Recycling w pięciu krajach, w tym w Polsce, pokazuje, że firmy muszą wzmocnić swoje zaangażowanie w promowanie gospodarki obiegu zamkniętego (GOZ).
W dniu 19 grudnia w Rijadzie, Arabii Saudyjskiej, firma Zoomlion Heavy Industry Science & Technology Co., Ltd. („Zoomlion”, 1157.HK) z powodzeniem zorganizowała wydarzenie poświęcone nawiązywaniu kontaktów z kluczowymi klientami i wprowadzeniu nowych technologii. Podczas wydarzenia zaprezentowano 24 innowacyjne produkty dostosowane do lokalnych potrzeb oraz kilka inteligentnych rozwiązań budowlanych. Zwrócono uwagę na zaangażowanie Zoomlion w rozwój strategii globalizacji i wzmocnienie partnerstw na rynku Arabii Saudyjskiej.
Na targach zostały zaprezentowane 24 produkty z siedmiu głównych kategorii sprzętu budowlanego, w tym żurawie samochodowe, żurawie wieżowe, platformy betoniarskie, do robót ziemnych, do przenoszenia materiałów na wysokości oraz pojazdy przemysłowe. Dodatkowo, firma zaprezentowała trzy inteligentne rozwiązania dedykowane górnictwu, elektrowniom jądrowym i inwestycjom infrastrukturalnym, a także pięć kluczowych systemów inteligentnych.
Podczas wydarzenia prezes Zoomlion, Zhan Chunxin, omawiał z klientami jakość produktów, wydajność usług i wsparcie w zakresie części zamiennych. Dodatkowo odwiedził lokalne place budowy, nawiązując bliższe kontakty z klientami. Jego wizyta potwierdziła zaangażowanie firmy w pogłębianie współpracy i dostosowywanie się do zmieniających się potrzeb rynku saudyjskiego.
Zoomlion projektuje produkty, które są precyzyjnie dopasowane do lokalnych warunków i potrzeb, spełniając oczekiwania klientów. Przetestowane i zweryfikowane rozwiązania uwzględniają także preferencje saudyjskich kierowców, co gwarantuje wygodną obsługę.
Klienci wyrazili swoje przekonanie o możliwościach Zoomlion, a Shawaf, wiceprezes SHAWAF Company, podkreślił trwające od dekady partnerstwo jako wyraz wzajemnego zaufania i sukcesów obu stron. Wydarzenie było doskonałą okazją do nawiązania kontaktów z kolejnymi partnerami z branży, a Shawaf wyraził nadzieję, że SHAWAF i Zoomlion będą nadal wzmacniać współpracę i osiągać obopólne sukcesy.
W 2006 r. Zoomlion zadebiutował na rynku saudyjskim i od tamtej pory stał się kluczowym graczem w regionie. W 2021 r. firma utworzyła lokalną spółkę zależną oraz rozwinęła sieć obsługi złożoną z 16 oddziałów, co pozwoliło na świadczenie kompleksowych usług, terminowe wsparcie techniczne i efektywne dostawy części zamiennych. Dzięki temu Zoomlion zyskał reputację zaufanego partnera w regionie, co przyczyniło się do zrównoważonego wzrostu i wzmocniło relacje z klientami.Zoomlion ma zamiar rozwijać swoją działalność na rynku saudyjskim, aby dostosować swoje produkty i usługi do lokalnych potrzeb i umocnić swoją pozycję konkurencyjną. Poprzez ciągłe innowacje, firma chce zapewnić najlepsze doświadczenia klientom w Arabii Saudyjskiej i na sąsiednich rynkach, co stanowi kluczowy element ich globalnej strategii.
Treść pochodzi z serwisu: pap-mediaroom.pl