Biznes i finanse

Gupshup pozyskuje Knowlarity, specjalistę w dziedzinie komunikacji głosowej opartej na sztucznej inteligencji, umacniając tym samym ofertę w zakresie obsługi konwersacji

SAN FRANCISCO–(BUSINESS WIRE)– Firma Gupshup, światowy lider w dziedzinie obsługi konwersacji, ogłosiła przejęcie Knowlarity Communications. Knowlarity to międzynarodowy lider w dziedzinie komunikacji w chmurze, oferujący telefonię w chmurze, automatyzację centrum kontaktowego, asystentów głosowych opartych na sztucznej inteligencji oraz rozwiązania w zakresie analizy mowy dla ponad 6 000 klientów w 65 krajach. Przejęcie uzupełnia dominujący w branży pakiet komunikacyjny Gupshup Conversational Messaging i pozycjonuje Gupshup jako lidera w komunikacji głosowej i wideo. Knowlarity działa na rynku zarządzania komunikacją głosową, który ma szansę przekształcić centra kontaktowe, systemy IVR i inteligentne systemy głosowe, stanowiąc całkowity adresowalny rynek (TAM) o wartości prawie 18 miliardów dolarów [1] w 2024 roku.

Przychody Knowlarity wzrosły o 50% w stosunku do roku poprzedniego, podczas gdy przychody międzynarodowe poza Indiami wzrosły o 100% w tym samym okresie. Firma oferuje rozwiązania o niezrównanej niezawodności i elastyczności, które pozwalają przedsiębiorstwom skuteczniej angażować swoich klientów dzięki rozwiązaniom głosowym i wideo opartym na sztucznej inteligencji, zapewniając tym samym wyższy zwrot z inwestycji. Rozwiązania Knowlarity znajdują zastosowanie w rozmaitych branżach, takich jak przemysł finansowy, dobra konsumenckie, technologie IT/ITeS i opieka zdrowotna, w różnych procesach obsługi klienta, obejmujących sprzedaż i pozyskiwanie klientów, obsługę klienta i wsparcie, zautomatyzowane rozmowy, ankiety i opinie, logistykę i dostawy oraz pracę zdalną. Współpraca z Google Cloud dla Speech Analytics i integracja z wiodącymi na świecie systemami CRM, takimi jak Salesforce, Freshworks, Hubspot i Zoho, to tylko niektóre z ich zalet. Knowlarity szczyci się największą liczbą klientów o statusie jednorożca na rynku głosowym w Indiach.

„W miarę jak kontakty między przedsiębiorcami a konsumentami stają się oparte na konwersacji, Gupshup zapewnia coraz więcej sposobów na przekazywanie firmom atrakcyjnych rozwiązań. Wraz z dodaniem produktów Knowlarity przedsiębiorstwa będą teraz mogły budować bezproblemowe metody konwersacyjne zarówno w kanałach komunikacyjnych, jak i głosowych – powiedział Beerud Sheth, współzałożyciel i dyrektor generalny Gupshup. – Knowlarity jest niekwestionowanym liderem na rynku usług głosowych – ich wszechstronny zestaw produktów obejmujący telefonię w chmurze i automatyzację centrum kontaktowego, wraz ze znakomitą obsługą klientów, jeszcze bardziej wzmocni pozycję lidera Gupshup. Z radością witam zespół Knowlarity w rodzinie Gupshup”.

„Wszyscy w Knowlarity jesteśmy podekscytowani, że możemy stać się częścią Gupshup. Przyczyni się to do powstania jeszcze efektywniejszych rozwiązań dla naszych obecnych i przyszłych klientów wraz ze wzbogaceniem produktów i znaczącymi możliwościami ekspansji geograficznej. Nasze skoncentrowane na kliencie i innowacjach struktury są doskonale zintegrowane – widzimy znaczące synergie oraz nowe produkty powstające z połączenia dwóch wspaniałych zespołów” – powiedział Yatish Mehrotra, dyrektor generalny Knowlarity.

„Konieczność utrzymywania przez przedsiębiorstwa skutecznej komunikacji z klientami jest niezbędna do budowania solidnych i długotrwałych relacji, niezależnie od sektora, etapu czy rynków. Pandemia tylko uwypukliła tę potrzebę – a także zwiększyła zapotrzebowanie na ujednolicone i bezproblemowe rozwiązania komunikacyjne, które pozwalają przedsiębiorstwom łączyć się ze swoimi klientami za pośrednictwem wszystkich kanałów. Współpraca Gupshup i Knowlarity prowadzi do stworzenia wyjątkowej oferty produktowej dla klientów z różnych krajów, cementując pozycję lidera, którą obie firmy osiągnęły w dziedzinie technologii konwersacyjnej i komunikacji opartej na chmurze. Sequoia India, będąc jednym z pierwszych podmiotów przekonanych o wyjątkowości Knowlarity, niezmiennie pozostaje pod wrażeniem tego sektora. Cieszymy się z tego przełomowego wydarzenia i oczekujemy trwałego partnerstwa” – powiedział Sandeep Kher, dyrektor Sequoia Capital Indie i Azja Południowo-Wschodnia.

„Nasza inwestycja i wieloletnia współpraca z Knowlarity nadal umacnia przekonanie, że Indie są kolebką światowej klasy przedsiębiorstw zajmujących się rozwiązaniami typu SaaS. Gupshup i Knowlarity pasują do siebie w sposób naturalny. Chcielibyśmy pogratulować zespołom obu spółek i życzyć im wszystkiego najlepszego w tworzeniu silnego partnerstwa w nadchodzących latach” – powiedział Subeer Monga, wspólnik w Mayfield India.

„Klienci chcieliby mieć możliwość komunikowania się z przedsiębiorstwami za pomocą tekstu, głosu i innych wybranych przez siebie kanałów. Knowlarity jest pionierem telefonii korporacyjnej na rynkach wschodzących. Gupshup zaś, to wiodący operator na rynku komunikatorów. Przejęcie Knowlarity przez Gupshup tworzy największego i najbardziej zaawansowanego potentata komunikacyjnego w dynamicznie rozwijających się gospodarkach rynków wschodzących” – powiedział Ambarish Gupta, współzałożyciel Knowlarity.

W 2021 roku spółka Gupshup stała się jednorożcem z wyceną 1,4 miliarda dolarów i pozyskała 340 milionów dolarów od Tiger Global, Fidelity Management and Research Co. LLC i innych znaczących inwestorów międzynarodowych. Jest to drugie przejęcie dokonane przez Gupshup w ciągu ostatnich czterech miesięcy po fuzji z Dotgo, największą na świecie platformą RCS (Rich Communications Services).

Przewiduje się, że transakcja zostanie sfinalizowana do końca lutego 2022 roku, pod warunkiem spełnienia zwyczajowych warunków zamknięcia. Spółka DC Advisory pełniła rolę wyłącznego doradcy finansowego Knowlarity przy tej transakcji.

Gupshup

Gupshup pozwala na uzyskanie większego zaangażowania klientów dzięki technologii conversational messaging (wiadomości konwersacyjnych). Gupshup to czołowa platforma conversational messaging, obsługująca ponad 6 miliardów wiadomości miesięcznie. Niezależnie od segmentu, tysiące dużych i małych firm na wschodzących rynkach korzysta z Gupshup do budowania rozwiązań konwersacyjnych w działach marketingu, sprzedaży i wsparcia. Gupshup oferuje jedno API do obsługi wiadomości dla ponad 30 kanałów, rozwiązania głosowe oparte na sztucznej inteligencji, bogaty zestaw narzędzi do budowania doświadczeń konwersacyjnych, ponad 500 integracji z głównym CMR, systemy automatyzacji e-sprzedaży i marketingu oraz sieć partnerstw na rynkach wschodzących w różnych kanałach wiadomości, z różnymi producentami urządzeń, niezależnymi producentami oprogramowania i operatorami. Dzięki Gupshup firmy sprawiły, że konwersacje z klientami stały się integralną częścią ich sukcesu, jeśli chodzi o angażowanie swoich odbiorców. www.gupshup.io.

Knowlarity

Knowlarity umożliwia zautomatyzowaną komunikację, pozwalając operatorom na pracę z wykorzystaniem chmury. Firma udostępnia przedsiębiorstwom efektywną sieć komunikacyjną poprzez rozwiązania w chmurze, takie jak Click to call, maskowanie numerów, wielopoziomowy system IVR, WhatsApp Business API, Toll-free no, Embeddable Video Platform, narzędzia oparte na sztucznej inteligencji, takie jak Speech Analytics & VoiceBot/ChatBot oraz wiele innych. Knowlarity umożliwia zespołom pracowniczym wirtualną pracę, dzięki czemu działania biznesowe nie muszą być zakłócane, a praca możliwa jest z dowolnego miejsca. Założycielami spółki Knowlarity są Ambarish Gupta i Pallav Pandey. https://www.knowlarity.com

1. Analiza prognoz Gartnera. Centra kontaktowe na całym świecie, styczeń, 2021

Galeria zdjęć/materiałów multimedialnych dostępna jest na stronie: https://www.businesswire.com/news/home/52572422/en

Źródło: Gupshup

KONTAKT:

Dla prasy

Richard Laermer

RLM PR

e-mail: gupshup@rlmpr.com

tel. (212) 741-5106 x 216

Źródło informacji: Business Wire

Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Wykorzystujemy pliki cookies.
Polityka Prywatności
Więcej
ROZUMIEM