NOWY JORK –(BUSINESS WIRE)– Amerykańska spółka American Express (NYSE:AXP) opublikowała dziś raport American Express Travel: Raport o światowych trendach w podróżach w 2022 r.[1], z którego wynika, że respondenci planują wyjeżdżać częściej niż w zeszłym roku i zamierzają wydać więcej lub tyle samo na podróże w 2022 roku w porównaniu z typowym rokiem przed pandemią. Autorzy raportu, opartego na danych ze Stanów Zjednoczonych, Australii, Kanady, Meksyku, Japonii, Indii i Wielkiej Brytanii, ujawniają, że konsumenci podróżują, aby zobaczyć ludzi i miejsca, o których marzą, uczcić ważne wydarzenia życiowe, wyruszyć w podróże z listy życzeń, wziąć udział w wydarzeniach na żywo, a także w celu poprawy samopoczucia i zadbania o siebie. W IV kwartale 2021 r. wartość międzynarodowych rezerwacji dokonanych przez posiadaczy kart za pośrednictwem American Express Travel wzrosła o 24% w porównaniu z rokiem 2019, przy czym w roku 2022 nadal się zwiększa.
Niniejsza informacja prasowa zawiera multimedia. Pełna wersja jest dostępna tutaj: https://www.businesswire.com/news/home/20220321005163/en/
„Pandemia zmusiła nas wszystkich, w tym osoby podróżujące, do zastanowienia się, co jest naprawdę ważne – powiedziała Audrey Hendley, prezes American Express Travel. – Raport o światowych trendach w podróżach pokazuje, że turyści nadrabiają stracony czas i z rozwagą podchodzą do tego, z kim podróżują, jakie miejsca odwiedzają, jakie marki wspierają i na co wydają swoje pieniądze, podczas gdy branża turystyczna wciąż się rozwija”.
Najważniejsze wnioski z raportu American Express Travel: Raport o światowych trendach w podróżach w 2022 r.1 obejmują:
- Świat jest gotowy na podróże: 74% respondentów przyznaje, że są skłonni zarezerwować wycieczkę na rok 2022, nawet jeśli później będą musieli ją odwołać lub zmodyfikować [1]. Stanowi to 56-procentowy wzrost wobec poziomu ubiegłorocznego [2].
- Wydatki na podróże przewyższają poziom sprzed pandemii: 86% konsumentów spodziewa się, że w 2022 roku wyda na podróże więcej lub tyle samo w porównaniu z typowym rokiem przed pandemią [1].
- Turyści pragną podróżować częściej: 62% respondentów planuje odbyć 2-4 podróże w 2022 r., natomiast 76% respondentów przyznaje, że w 2022 r. planuje więcej podróżować z rodziną niż w 2021 r.
- Turyści poszukują marek, które za priorytet stawiają sobie wspieranie lokalnych społeczności: 81% respondentów zamierza odwiedzać miejsca, w których mogą zanurzyć się w lokalnej kulturze i chce, aby pieniądze, które wydają podczas podróży, trafiały z powrotem do lokalnej społeczności.
- Wymarzone kierunki stają się rzeczywistością: 55% respondentów chce w tym roku zarezerwować „wakacje życia”; szczególnie dotyczy to osób z pokolenia Millennials (67%) i Gen Z (65%).
- Wraz z powrotem rozrywki pojawiają się podróże związane z wydarzeniami na żywo: 56% respondentów stwierdziło, że w zeszłym roku wstrzymało się z wyjazdem na duże imprezy rozrywkowe, natomiast w tym roku planuje powrót na tego typu wydarzenia.
Ponieważ dynamika podróży stale rośnie, American Express Travel oferuje unikalny dostęp i wartość, wyjątkowe programy i korzyści, a także umożliwia korzystanie z najszerszej w swojej klasie wiedzy o podróżach dzięki konsultantom American Express Travel Consultants, którzy wspierają posiadaczy kart w organizacji każdego rodzaju wyprawy.
Pełny raport American Express Travel: Raport o światowych trendach w podróżach w 2022 r. można znaleźć tutaj.
[1] Metodologia badania: Sondaż internetowy Amex Trendex został przeprowadzony przez Morning Consult w dniach od 3 do 11 lutego 2022 r. na próbie 2000 osób z USA i 1000 osób podróżujących z Australii, Kanady, Indii, Japonii, Meksyku, Wielkiej Brytanii i USA, których dochód gospodarstwa domowego wynosi co najmniej 70 tys. dolarów i którzy należą do osób dorosłych zwykle podróżujących samolotem co najmniej raz w roku. Wyniki ankiety na każdym rynku charakteryzują się marginesem błędu wynoszącym +/- 3 punkty procentowe.
[2] Metodologia badania: Sondaż internetowy Amex Trendex został przeprowadzony przez Morning Consult w dniach 15-24 stycznia 2021 r. na próbie 1000 podróżnych w Australii, Kanadzie, Indiach, Japonii, Meksyku i Wielkiej Brytanii oraz 2000 w USA. Dochód gospodarstwa domowego (HHI) wynosi 70 tys. dolarów w Australii, Kanadzie, Japonii, Wielkiej Brytanii i USA, 50 tys. dolarów w Meksyku i 20 tys. dolarów w Indiach. Podróżni zdefiniowani jako dorośli, którzy w 2019 r. przynajmniej raz podróżowali samolotem. Wyniki charakteryzują się marginesem błędu +/- 2 punkty procentowe w USA oraz +/- 3 punkty procentowe w pozostałych krajach.
American Express
American Express to działająca na całym świecie spółka zajmująca się zintegrowanymi płatnościami, oferująca klientom dostęp do produktów, ofert i doświadczeń wzbogacających życie i decydujących o powodzeniu biznesu. Więcej informacji można uzyskać pod adresem americanexpress.com lub na naszych profilach na facebook.com/americanexpress, instagram.com/americanexpress, linkedin.com/company/american-express, twitter.com/americanexpress i youtube.com/americanexpress.
Główne linki do produktów, usług i informacji dotyczących odpowiedzialności korporacyjnej: karty płatnicze i kredytowe, biznesowe karty kredytowe, usługi podróżne, karty podarunkowe, karty przedpłacone, usługi handlowe, Accertify, Kabbage, Resy, karta korporacyjna, podróż biznesowa, różnorodność i włączenie społeczne, odpowiedzialność korporacyjna oraz raporty środowiskowe, społeczne i dotyczące ładu korporacyjnego.
Lokalizacja: cały świat
Wersja źródłowa jest dostępna na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20220321005163/en/
Źródło: American Express
KONTAKT:
AMERICAN EXPRESS
Ali Pearce
e-mail: Ali.Pearce@aexp.com
Źródło informacji: Business Wire
Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.
Wiadomości dystrybuowane przez: pap-mediaroom.pl