Wiadomości Polska Biznes i finanse Pokonując międzynarodową konkurencję, firma Hisense otrzymała nagrodę „Dubai Quality Global Award” zatwierdzoną przez wiceprezydenta ZEA
Biznes i finanse

Pokonując międzynarodową konkurencję, firma Hisense otrzymała nagrodę „Dubai Quality Global Award” zatwierdzoną przez wiceprezydenta ZEA

QINGDAO, Chiny, 25 marca 2022 /PRNewswire/ — Firma Hisense została uhonorowana przez Departament Gospodarki i Turystyki (DET) w Dubaju prestiżową nagrodą Dubai Quality Global Awards 2022 dnia 23 marca 2022 r. Wyniki ogłoszono pod patronatem Jego Wysokości Szejka Mohammeda bin Rashida Al Maktouma, wiceprezydenta i premiera ZEA, i władcy Dubaju.

Hisense, marka o ponad dziesięcioletniej historii swojej działalności na rynku Bliskiego Wschodu, pomyślnie rywalizowała o zdobycie tej nagrody z wieloma konkurentami, wskazując, że firma Hisense zdobyła uznanie za swoje wyjątkowe mocne strony. Kandydaci do nagrody przechodzą rygorystyczną selekcję trwającą od trzech do czterech miesięcy. Członkowi jury uważają, że biorąc pod uwagę wpływ pandemii, wygrana nagrody „Dubai Quality Global Award” pokazuje nieustające starania firmy Hisense ukierunkowane na ponowne otwarcie się na świat i jej pozytywny wkład w odbudowę i rozwój rynków lokalnych.

Od października 2021 r. marka Hisense rozpoczęła przygotowania do zgłoszenia swojej kandydatury do nagrody. Podczas rygorystycznej procedury oceny, DET w Dubaju przeprowadził dogłębną ewaluację wielu aspektów działalności Hisense.

Strategia rozwoju i plan działania firmy Hisense zrobiły ogromne wrażenie na członkach jury, w szczególności jej działalność na szczeblu lokalnym i takie usługi jak aplikacja HiME i Centrum Wsparcia Hisense (Hisense Supporting Center). Jako unikatowa platforma cyfrowa, aplikacja HiME daje możliwość utrzymania kontaktu z użytkownikami w czasie rzeczywistym i zapewnia klientom szybkie odpowiedzi na ich zapytania i usługi. Jej model dostępności 24/7 podnosi również konkurencyjność Hisense na rynku lokalnym. Centrum Wsparcia Hisense jest platformą wymiany doświadczeń płynących z użytkowania produktów firmy i szybkiej obsługi posprzedażowej. Podczas pandemii, spółka Hisense uruchomiła bezpłatne usługi i dodatkowe gwarancje, co sprawiło, że lokalni klienci zyskali możliwość łatwiejszego i wygodniejszego korzystania z produktów i usług firmy.

„Jesteśmy dumni ze zdobycia tej nagrody i jesteśmy wdzięczni, że DET dostrzegł nasze działania w regionie, co zachęca naszą firmę do podążania ku lepszej przyszłości – powiedział Jason Ou, dyrektor Hisense na rynek Bliskiego Wschodu i Afryki. – Firma Hisense zawsze była wierna wysokiej jakości i zaawansowanym technologiom od rozpoczęcia rozwoju swojej działalności na Bliskim Wschodzie i wkroczyła na szybką drogę rozwoju na tym rynku lokalnym”.

Hisense pozostaje zawsze wierna technologii, uczciwości i jakości, przy czym nieustannie tworzy godne zaufania produkty i usługi dla klientów na całym świecie, tym samym systematycznie powiększając świadomość marki i swoją konkurencyjność.

Fotografia – https://mma.prnewswire.com/media/1773898/1.jpg

Fotografia – https://mma.prnewswire.com/media/1773896/2.jpg

Fotografia – https://mma.prnewswire.com/media/1773895/3.jpg

Źródło: Hisense

Źródło informacji: PR Newswire

 


Informacja dystrybuowana przez: pap-mediaroom.pl

Exit mobile version