Biznes i finanse

Poznaj sprawdzone sposoby na pozycjonowanie strony w Google i odnieś sukces w internecie

Każdy specjalista SEO (po)twierdzi, że „content is king”. Zadbaj o treści na firmowej stronie www!

Aby znaleźć się na wysokich pozycjach w wyszukiwarce, trzeba wiedzieć, jak ona działa. Czym zatem kierują się algorytmy Google, kiedy porządkują strony internetowe w takiej, a nie innej kolejności? Otóż istnieje ponad 200 czynników rankingowych, o których wiadomo na pewno – i bliżej nieokreślona ilość kwestii, jakie pozostają w sferze domysłów (i testów) branży SEO. Generalna zasada Google jest następująca: na pierwszych miejscach umieszczać te adresy, które będą najbardziej przydatne dla danego użytkownika. Wyszukiwarka ocenia to na podstawie:

• treści otrzymanego zapytania,

• zawartości witryn ze swojego indeksu,

• historii odwiedzanych wcześniej stron,

• aktualnej lokalizacji (na bazie adresu IP lub danych GPS),

• preferencji użytkowników o podobnym profilu.

2 osoby wpisujące identyczne zapytanie mogą mieć zupełnie różne wyniki przed sobą. Aczkolwiek kilka elementów wydaje się uniwersalnych, zwłaszcza dotyczących jakości poszczególnych stron internetowych. Poziom merytoryczny, przejrzystość oraz aktualność zawartości to niejedyny wyznacznik finalnej oceny wystawianej przez algorytmy Google.

Wykorzystujemy pliki cookies.
Polityka Prywatności
Więcej
ROZUMIEM