ATLANTA, 4 maja 2022 r. /PRNewswire/ — Międzynarodowy oddział spółki Focus Brands LLC (Focus Brands International), czołowego dostawcy kultowych, globalnych, wielokanałowych usług gastronomicznych, rozpoczął współpracę z Auxis, renomowaną firmą konsultingową i szkoleniową, w celu uruchomienia pierwszego międzynarodowego centrum wsparcia działalności franczyzowej. Nowe Centrum Doskonałości ds. Doświadczeń Klientów (Customer Experience Centre of Excellence – CECE), znajdujące się w Heredii, w Kostaryce, jest zgodne z misją firmy obejmującą służbę na rzecz ludzi i potencjału. CECE zapewnia niedrogą i skuteczną metodę dostarczenia światowej klasy wsparcia operacyjnego ukierunkowanego na poprawę doświadczeń klientów i wyników osiąganych przez restauracje prowadzone przez franczyzobiorców.
„Naszym zadaniem jest pomóc naszym franczyzobiorcom w osiąganiu coraz większych sukcesów. CECE pozwala na szczegółowy wgląd w ich działalność, co znacząco zwiększa naszą możliwość osiągnięcia tego celu – powiedział Beto Guajardo, prezes Focus Brands International. – Dotychczas nie dysponowaliśmy mocami przerobowymi pracowników ani zasobami, które dają możliwość regularnego odwiedzania ponad 1850 punktów handlowych w 63 krajach – dodał Jim Holthouser, dyrektor generalny Focus Brands LLC. – CECE jest niewiarygodnie istotnym krokiem na drodze do rozwoju działalności i szkoleń, które pojawiły się razem w doskonałym momencie. Nowe wirtualne możliwości bez wątpienia ukształtują przyszłość globalnych franczyz”.
Coach ds. doświadczeń klientów dostarcza ocenę doskonałości operacyjnej (Operations Excellence Review – OER) w oparciu o oprogramowanie, które jest rozwiązaniem umożliwiającym wirtualną wizytę, opracowanym w ramach współpracy z RizePoint, czołowym dostawcą oprogramowania. Oprogramowanie obejmuje standardy i wytyczne marki, materiały szkoleniowe i rozwiązania biznesowe, takie jak analiza danych i zestawienia wyników w wygodnej aplikacji, którą można uruchomić w każdym systemie operacyjnym urządzeń mobilnych.
„Platforma zarządzania jakością opracowana przez RizePoint automatyzuje zadania związane z oceną OER, gromadzi dane operacyjne dla każdej sesji coachingowej i dostarcza wbudowane narzędzia analityki biznesowej, niezbędne do przeprowadzenia analiz i szybkiego wdrażania rekomendacji – powiedziała Kari Hensien, prezes i dyrektor generalna RizePoint. – Innowacyjne podejście Focus Brands International do przeprowadzania ocen OER umożliwi kontrolę jakości i spójność na poziomie globalnym w istotny i wymierny sposób w każdej lokalizacji”.
Firma Focus Brands International podjęła współpracę z Auxis w celu stworzenia międzynarodowego modelu usług wspólnych i powołania zespołu gruntownie wyszkolonych i posługujących się kilkoma językami coachów ds. doświadczeń klientów. Coache odwiedzą wirtualnie każdy punkt handlowy od czterech do sześciu razy w roku, w celu sporządzenia oceny OER przy współpracy z osobami prowadzącymi dany punkt, komunikując się w ich rodzimym języku w standardowych godzinach pracy.
„Jesteśmy bardzo podekscytowani współpracą z Focus Brands, ukierunkowaną na udzielenie wsparcia w realizacji innowacyjnej wizji zapewnienia światowej klasy wsparcia operacyjnego – powiedział Raul Vega, założyciel i dyrektor generalny Auxis. – CECE zapewni możliwość gromadzenia danych i wartości liczbowych przyczyniających się do sukcesu operacyjnego w sposób, który jest przystępny cenowo, możliwy do realizacji i stanowi punkt zwrotny w branży. Dysponujemy niepowtarzalną możliwością zapewnienia dogłębnej analizy, która pomoże skorelować ulepszenia wprowadzane w punktach handlowych z wynikami finansowymi, z jednej centralnej lokalizacji”.
Focus Brands LLC
Spółka Focus Brands® z siedzibą w Atlancie, jest czołowym dostawcą międzynarodowych wielokanałowych marek usług gastronomicznych. Za pośrednictwem stowarzyszonych marek, Focus Brands jest franczyzodawcą i operatorem ponad 6400 restauracji, kawiarni, lodziarni i piekarni w Stanach Zjednoczonych, Dystrykcie Kolumbii, Puerto Rico, Guam i w ponad 55 krajach, prowadzących działalność pod markami Auntie Anne’s®, Carvel®, Cinnabon®, Jamba®, Moe’s Southwest Grill®, McAlister’s Deli®, i Schlotzsky’s®, jak również pod marką Seattle’s Best Coffee® w wybranych bazach wojskowych i na wybranych rynkach międzynarodowych. Szczegółowe informacje znajdują się na stronie www.focusbrands.com.
Fotografia – https://mma.prnewswire.com/media/1809961/Capture_4.jpg
Źródło: HeiQ Materials AG
Źródło informacji: PR Newswire
Treść pochodzi z serwisu: pap-mediaroom.pl