Biznes i finanse

NielsenIQ przejmuje CGA, tworząc wiodące możliwości pomiaru na rynku konsumpcji w lokalach

CHICAGO–(BUSINESS WIRE)– NielsenIQ, międzynarodowa firma świadcząca usługi informacyjne, ogłosiła dzisiaj przejęcie CGA, czołowego dostawcy danych statystycznych dotyczących rynku konsumpcji w lokalach. Przejęcie to opiera się na inwestycji NielsenIQ w CGA w 2009 roku i pozwoli na dostarczenie najbardziej innowacyjnego i szczegółowego rozwiązania w zakresie pomiaru i analizy danych dotyczących napojów alkoholowych, którego jedynym celem jest wspieranie klientów w osiąganiu wzrostu.

NielsenIQ i CGA będą współpracować i zwiększą zasięg – eliminując martwe strefy dla klientów i dostarczając kompleksowy obraz pomiarów konsumpcji w lokalach i poza nimi. Jest to bezprecedensowy przełom dla branży alkoholowej i zarazem ekscytujący krok, ponieważ niezrównana globalna pozycja NielsenIQ, wiarygodne dane i innowacyjna platforma połączą się z czołowym systemem monitorowania sprzedaży CGA.

Na całym świecie rynek napojów alkoholowych jest wart ponad 1,6 biliona dolarów i oczekuje się, że w ciągu najbliższych pięciu lat wzrośnie o 7%. Ze względu na rozdrobnienie kanałów sprzedaży jego międzynarodowi operatorzy poszukują spójnego odczytu swojej wielokanałowej sprzedaży, aby skutecznie planować przyszłe działania. Dla umożliwienia tego wzrostu dane i aktywa CGA zostaną w pełni zintegrowane z platformą Connect firmy NielsenIQ, zapewniając rynkowi dokładność informacji i rozwiązania analityczne pozwalające utrzymać konkurencyjność. Zdolność do przyspieszonej wizualizacji i analizy danych pozwoli klientom zrozumieć wzajemne oddziaływanie pomiędzy wynikami uzyskiwanymi na miejscu i poza lokalem w celu identyfikacji trendów i uzyskania pełnego obrazu segmentu.

„Dla naszych klientów z branży napojów alkoholowych możliwość wglądu w sprzedaż w lokalach jest niezwykle ważna ze względu na wielkość sprzedaży w tym kanale. Zamknięcie barów, restauracji i klubów nocnych podczas COVID pokazało, że wielkość sprzedaży można przenieść na kanały wewnętrzne i zewnętrzne – mówi Kim Cox, starsza wiceprezes ds. obsługi klienta w NielsenIQ. – Integracja danych CGA z naszą platformą Connect jest niezbędna, aby zrozumieć wzajemne zależności między działalnością w siedzibie firmy i poza nią, analizować działalność naszych klientów we wszystkich kanałach i zapewnić najbardziej wszechstronny dostępny obraz sytuacji biznesowej”.

„Konsumpcja w lokalach stacjonarnych przynosi znaczne korzyści pod względem sprzedaży w ujęciu kwotowym, ponieważ konsumenci płacą za nią wyższą cenę, znajdując się w przestrzeni publicznej lub w lokalu – mówi Phil Tate, dyrektor generalny CGA. – Gdy dane dotyczące lokali stacjonarnych i niestacjonarnych są postrzegane odrębnie, mamy do czynienia ze ślepymi zaułkami, jeśli chodzi o cały rynek, wiedzę o kliencie i ogólne wyniki biznesowe”.

„Dzięki tej inwestycji NielsenIQ kontynuuje współpracę z wiodącymi przedsiębiorstwami, zapewniającymi unikalne rozwiązania, które uzupełniają nasze wiodące w branży możliwości w zakresie pomiaru danych, analityki i spostrzeżeń – mówi Rachel White, dyrektor zarządzająca w Wielkiej Brytanii i Irlandii, NielsenIQ. – Poczynione przez nas starania na rzecz inwestycji i innowacji w skali globalnej, przy wykorzystaniu przełomowych, wiodących kanałów, będą napędzać wzrost dla klientów na całym świecie”.

NielsenIQ

NielsenIQ, globalna firma świadcząca usługi informacyjne, zapewnia złoty standard w dziedzinie pomiarów konsumenckich i detalicznych poprzez najbardziej spójne, kompletne i użyteczne dane na temat ewoluujących globalnych konsumentów korzystających z wielu kanałów. NielsenIQ jest źródłem wiedzy dla obsługiwanych branż oraz pionierem definiującym nową erę pomiarów konsumenckich i detalicznych. Nasze dane, połączone spostrzeżenia i analityka predykcyjna optymalizują wyniki firm z branży markowych produktów pakowanych i handlu detalicznego, przybliżając je do społeczności, dla których działają, i wspierając ich rozwój.

Jako spółka należąca do portfela Advent International, NielsenIQ działa na ponad 90 rynkach, obejmując swoim zasięgiem ponad 90% globalnej populacji. Więcej informacji na stronie NielsenIQ.com.

CGA

CGA Strategy Ltd jest wyspecjalizowaną firmą konsultingową w zakresie danych i badań dla rynku żywności i napojów oferowanych poza domem, specjalizującą się w pomiarach rynkowych, badaniach konsumenckich i planowaniu lokalizacji. To, co wyróżnia CGA, to unikalna zdolność dostępu do trzech kluczowych rodzajów danych (podaży, popytu i danych konsumenckich), a następnie triangulacja tych danych w celu zapewnienia najbardziej kompletnego i dokładnego obrazu dowolnej osoby w sektorze usług poza domem. Z oddziałów w Manchesterze (Wielka Brytania) i Chicago (USA) eksperci CGA współpracują z największymi światowymi markami konsumenckimi, w tym z producentami napojów, właścicielami marek konsumenckich, dostawcami i hurtownikami żywności, a także właścicielami pubów, barów i restauracji oraz podmiotami rządowymi. Misją CGA, spółki założonej w 1992 r., jest wykorzystanie doskonałej jakości danych i eksperckiego spojrzenia na branżę rekreacyjną w celu zapewnienia poszczególnym markom przewagi konkurencyjnej i doprowadzenia ich do celu znacznie szybciej.

Więcej informacji można uzyskać na stronie: www.cga.co.uk.

Wersja źródłowa na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20220607005485/en/ 

Źródło: NielsenIQ

KONTAKT:
Stephanie Manning (Europa)
e-mail: Stephanie.Manning@NielsenIQ.com 

Gillian Mosher (Ameryka Pn.)
e-mail: Gillian.Mosher@NielsenIQ.com 

Źródło informacji: Business Wire

Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.

 


Wiadomości dystrybuowane przez: pap-mediaroom.pl

Wykorzystujemy pliki cookies.
Polityka Prywatności
Więcej
ROZUMIEM