Polityka i społeczeństwo

IV konferencja Media Przyszłości z udziałem szefów europejskich agencji prasowych

W programie konferencji zaplanowane są prezentacje i dyskusje m.in. na temat zachodzących zmian w mediach, szczególnie w obliczu konfliktów wojennych i transformacji technologicznej.

IV edycja konferencji Media Przyszłości odbędzie się w dniach 28-29 czerwca w Centralnym Domu Technologii w Warszawie. Szczegóły wydarzenia i rejestracja: https://mediaprzyszlosci.pap.pl/ 

Wśród zaproszonych gości są m.in.: Clemens Pig, prezes Europejskiego Stowarzyszenia Agencji Prasowych (EANA) i prezes Austriackiej Agencji Prasowej (APA), Fabrice Fries, prezes Francuskiej Agencji Prasowej (AFP) oraz Caro Kriel, CEO Thomson Foundation.

Eksperci będą dyskutować m.in. o transformacji mediów i spróbują nakreślić wizję mediów przyszłości – w świecie, który z jednej strony mierzy się z globalnymi kryzysami związanymi z pandemią czy wojną, a z drugiej – jednocześnie rozwija technologie sztucznej inteligencji i rozszerzonej rzeczywistości.

Przedstawiciele mediów, wydawców i firm technologicznych będą debatować na temat ustawy implementującej dyrektywę w sprawie prawa autorskiego i praw pokrewnych. Zastanowią się nad znaczeniem tego dokumentu dla branży medialnej, kreatywnej i tzw. big techów.

Podczas konferencji zaplanowana jest także prezentacja wyników badania – przeprowadzonego wspólnie przez Polską Agencję Prasową i Polskie Badania Internetu – na temat tego, jak Polacy korzystają z informacji w sieci i w mediach tradycyjnych.

Konferencja Media Przyszłości to cykliczne wydarzenie z udziałem przedstawicieli polskich i zagranicznych mediów oraz branżowych ekspertów, organizowane co roku przez Polską Agencję Prasową. Celem konferencji jest dyskusja na temat trendów i zmian jakim ulegają media w kontekście zachodzących procesów geopolitycznych i rozwoju technologii.

Źródło informacji: PAP

 


Dystrybucja: pap-mediaroom.pl

Wykorzystujemy pliki cookies.
Polityka Prywatności
Więcej
ROZUMIEM