CHICAGO–(BUSINESS WIRE)– Aby podzielić się postępami poczynionymi w zakresie World of Care – platformy spółki dotyczącej kwestii środowiska, społeczeństwa i ładu korporacyjnego (ESG) – Hyatt Hotels Corporation (NYSE: H) opublikowała dzisiaj dokument 2021 World of Care Highlights (Najważniejsze wydarzenia platformy World of Care 2021) oraz raport Diversity, Equity and Inclusion (DE&I) (Raport w sprawie różnorodności, równości i włączenia społecznego), aby pokazać, w jaki sposób Hyatt robi postępy jeśli chodzi o dbanie o planetę, ludzi i odpowiedzialny biznes.
„Dbanie o ludzi tak, aby byli najlepszą wersją siebie jest centralnym punktem w historii Hyatt od 65 lat. Dzięki World of Care bierzemy odpowiedzialność i wykorzystujemy szansę na wspólną pracę w celu kształtowania bardziej zrównoważonego świata i przyszłości – powiedziała Margaret Egan, wicedyrektor wykonawczy i główny doradca Hyatt. – Dzięki ogromnej determinacji w dążeniu do postępu w zakresie kluczowych zobowiązań ESG, takich jak nasze ramy środowiskowe i cele Change Starts Here (Zmiana zaczyna się tutaj), bierzemy odpowiedzialność za dalsze działania i postępy w celu wprowadzenia koniecznych zmian w naszej branży, społeczeństwie oraz na naszej planecie”.
Postępy Hyatt w dziedzinie różnorodności wśród pracowników
Po zeszłorocznym inauguracyjnym raporcie DE&I, dane Hyatt dotyczące różnorodności pracowników w 2021 r. wskazują zwiększoną reprezentację mniejszości rasowych wśród pracowników w USA oraz wzrosty dla wszystkich grup rasowych i etnicznych wśród szeregowych pracowników, kierowników i liderów. Zobowiązanie Hyatt do dzielenia się informacjami o postępach co roku służy jako kluczowy punkt odniesienia do pomiaru milowych kroków wykonanych w kierunku bardziej różnorodnego, równego i włączającego środowiska dla współpracowników.
Hyatt nadal pracuje w kierunku realizacji swoich celów w kwestiach różnorodności, równości i włączenia społecznego w zakresie osób, które zatrudnia, wspiera i z którymi współpracuje w ramach swoich zobowiązań Change Starts Here. Mając na uwadze zwiększenie reprezentacji dostawców różnego pochodzenia etnicznego w całym łańcuchu dostaw, Hyatt w 2021 r. nawiązał współpracę z 220 nowymi czarnoskórymi dostawcami i nadal skupia się na postępach w tym aspekcie. Przykładowo, Revival Baltimore, które należy do marki JdV by Hyatt, nawiązało współpracę z Black Acres Roastery (której właściciel jest czarnoskóry) w zakresie dostarczania kawy do wszystkich pokoi hotelowych oraz dostaw do hotelowego sklepu z kawą ‘Dashery’, zaś Hyatt Centric The Pike Long Beach ostatnio powitał browar Crowns & Hops (mający czarnoskórego właściciela) w swoim Watercraft Lounge.
„W Hyatt wierzymy w siłę przynależności – sprawiania, że ludzie czują się jak w domu niezależnie od tego, w jakim rejonie świata się znajdują. Ciągle staramy się kreować świat, na którym nam zależy z pomocą zespołów, które wspólnie osiągają sukcesy i rozwijają się – powiedziała Malaika Myers, dyrektor ds. zasobów ludzkich w Hyatt. Aby rozwijać naszą wizję świata, w którym panuje zrozumienie i troska o innych, musimy utrzymać priorytet naszych działań w zakresie różnorodności, równości i włączenia społecznego w każdym wymiarze naszej działalności i podjąć działania w kierunku osiągania wymiernych postępów w realizacji naszych celów”.
Hyatt ogłasza przekazanie środków na uruchomienie Human Trafficking Survivor Fund (Funduszu Ofiar Handlu Ludźmi)
Dążąc do wzmożenia ciągłych wysiłków branży hotelowej w zakresie walki z handlem ludźmi i wspierania jego ofiar, Hyatt Hotels Foundation ogłosiła przekazanie 500 tys. USD środków na uruchomienie funduszu „No Room for Trafficking Survivors Fund” we współpracy z amerykańskim stowarzyszeniem hotelarskim American Hotel & Lodging Association (AHLA). Dzięki darowiźnie i dalszemu wsparciu ze strony branży, fundusz Survivors Fund wyposaży lokalne organizacje w zasoby niezbędne, aby pomagać osobom, które padły ofiarą handlu ludźmi – od bezpośredniego wsparcia finansowego dla krótkoterminowych, podstawowych potrzeb, po wsparcie w zakresie kariery zawodowej, które da im siłę i zabezpieczy ich na przyszłość.
Hyatt działa na rzecz klimatu
Hyatt jeszcze bardziej przyspiesza swoje działania w kierunku angażowania się w bardziej zrównoważone praktyki biznesowe w ramach swoich ram środowiskowych – skupionych na obszarach zmian klimatu i oszczędzania wody, odpadach i gospodarce obiegu zamkniętego, odpowiedzialnym pozyskiwaniu zasobów i kwestiach uczęszczanych miejsc docelowych.
W 2021 r. Hyatt uzyskał zgodę inicjatywy Science Based Targets (SBTi) dla swoich celów opartych na wiedzy naukowej na rok 2030 w zakresie redukcji emisji gazów cieplarnianych. Cele Hyatt obejmują ograniczenie bezwzględnych emisji w zakresie 1 i 2, angażowanie kluczowych dostawców do ustalenia celów opartych na wiedzy naukowej do 2025 r. i zmniejszenie dodatkowych emisji w zakresie 3.
Hyatt nadal z zaangażowaniem promuje inicjatywy wspierające postępy w kierunku osiągania celów opartych na wiedzy naukowej, skupionych na oszczędzaniu energii, efektywnej technologii, systemach automatyzacji budynków, wdrażaniu zrównoważonych praktyk projektowych i innych aspektach. Ważnym i niezmiennym kierunkiem działań będzie zwiększanie liczby hoteli posiadających panele fotowoltaiczne lub wykorzystujących w stu procentach odnawialną energię, takich jak Hyatt Regency Amsterdam lub Hyatt Regency Phoenix. Kluczowe dla osiągnięcia tych celów są dalsze działania w zakresie nieruchomości, takie jak te podejmowane w Alila Villas Uluwatu przy pomocy miejscowego laboratorium zrównoważonego rozwoju.
Aby dowiedzieć się więcej o działaniach i postępach Hyatt, odwiedź stronę Hyatt.com/WorldofCare lub zapoznaj się z dokumentami 2021 World of Care Highlights, raportem 2021 DE&I Report i 2021 GRI Index.
Termin „Hyatt” jest używany w niniejszej informacji prasowej dla wygody w odniesieniu do Hyatt Hotels Corporation i/lub jej spółki/spółek zależnych.
Hyatt Hotels Corporation
Hyatt Hotels Corporation, z siedzibą główną w Chicago, jest wiodącą globalną firmą hotelarską, która kieruje się jednym celem – dbać o ludzi, by mogli być najlepszą wersją siebie. Według stanu na dzień 31 marca 2022 r. oferta firmy obejmowała ponad 1150 hoteli i obiektów all-inclusive w 71 krajach na sześciu kontynentach świata. Oferta firmy obejmuje marki Park Hyatt®, Miraval®, Grand Hyatt®, Alila®, Andaz®, The Unbound Collection by Hyatt®, Destination by Hyatt™, Hyatt Regency®, Hyatt®, Hyatt Ziva™, Hyatt Zilara™, Thompson Hotels®, Hyatt Centric®, Caption by Hyatt, JdV by Hyatt™, Hyatt House®, Hyatt Place®, UrCove, i Hyatt Residence Club®, jak również marki ośrodków wypoczynkowych i hoteli w ramach AMR™ Collection, w tym Secrets® Resorts & Spas, Dreams® Resorts & Spas, Breathless Resorts & Spas®, Zoëtry® Wellness & Spa Resorts, Vivid Hotels & Resorts®, Alua Hotels & Resorts® i Sunscape® Resorts & Spas. Podmioty zależne Spółki zarządzają programem lojalnościowym World of Hyatt®, usługami zarządzania destynacjami ALG Vacations®, Unlimited Vacation Club®, Amstar DMC i usługami technologicznymi Trisept Solutions®. Więcej informacji na stronie: www.hyatt.com.
Wersja źródłowa w portalu businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20220713005967/en/
Źródło: Hyatt Hotels Corporation
KONTAKT:
Megen DiSanto
e-mail: megen.disanto@hyatt.com
Źródło informacji: Business Wire
Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.
Źródło: pap-mediaroom.pl