CHICAGO–(BUSINESS WIRE)– NielsenIQ ma zaszczyt zaprezentować listę laureatów roku 2022, siódmego dorocznego konkursu NielsenIQ BASES Design Impact Awards dla branży towarów pakowanych (CPG). W tym międzynarodowym konkursie nagradzane są najlepsze w swojej klasie odnowione projekty opakowań i ich wpływ na działalność przedsiębiorstw. Tegoroczni zwycięzcy to marki, które dostarczyły innowacyjne i kreatywne opakowania z koncepcjami projektowymi, które odzwierciedlały wizję marki, wspierając jednocześnie obsługę klienta.
Sześćdziesiąt marek zaprezentowało odnowione projekty opakowań, natomiast zespół NielsenIQ BASES wykorzystał firmowe dane Retail Measurement Sales (RMS), aby określić, które z nich odnotowały wzrost sprzedaży po wprowadzeniu uaktualnionych projektów opakowań. Oprócz oceny danych RMS firma NielsenIQ przeprowadziła badanie behawioralne wśród 15 tys. kupujących, oceniając poszczególne pozycje w całym procesie zakupowym. Każdy produkt został przeanalizowany pod kątem tego, czy prezentował atrakcyjne wizualnie, łatwo identyfikowalne opakowanie, które pozwoliło konsumentom zlokalizować go na półkach i zachęciło ich do zakupu. Efektem było wyłonienie 10 zwycięzców w różnych kategoriach CPG wyróżniających się doskonałymi projektami i wymiernym wzrostem sprzedaży.
„Nasz zespół jest zaszczycony możliwością wspierania i promowania inspirujących marek, które oferują nowoczesne, doskonale zaprojektowane opakowania, stymulujące wzrost marki i sukcesy finansowe – powiedziała Andrea Fraboni, wiceprezes i międzynarodowy lider BASES Design Solutions w NielsenIQ. – Tegoroczni zwycięzcy są dowodem na to, jak efektywne przeprojektowanie opakowania może pomóc w przekształceniu i wzmocnieniu wyniku finansowego marki. Te organizacje spisały się znakomicie i cieszymy się, że możemy zaprezentować ich wybitne osiągnięcia”.
Zwycięzcami konkursu 2022 NielsenIQ BASES Design Impact Award* są:
- Chleb wieloziarnisty krojony L’usine (Spółka dominująca: Almarai; Kraj: Arabia Saudyjska)
- Piwo Coors Light (Spółka dominująca Molson Coors Beverage Company; Agencja projektowa: Soulsight; Kraj: Stany Zjednoczone)
- Napoje Brooke’s Oros (Spółka dominująca: Tiger Brands; Agencja projektowa: Just Design; Kraj: Republika Południowej Afryki)
- Czekolada Cadbury Old Gold (Spółka dominująca: Mondelez International; Agencja projektowa: Bulletproof; Kraj: Australia)
- Napój energetyczny Lucozade (Spółka dominująca: Suntory; Kraj: Wielka Brytania)
- Kawa Nescafé Artesano (Spółka dominująca: Nestlé; Kraj: Kolumbia)
- Herbata ziołowa SSENSE (Spółka dominująca: SSENSE; Agencja projektowa: Pigeon; Kraj: Kanada)
- Czekolada Turin (Spółka dominująca: Mars; Kraj: Meksyk)
- Speed Stick i Lady Speed Stick (Spółka dominująca: Colgate-Palmolive; Agencja projektowa: Dragon Rouge BZ; Kraj: Meksyk)
- Chipsy ziemniaczane Lay’s (Spółka dominująca: PepsiCo; Agencja projektowa: PEP Global Design Team; Kraj: Republika Południowej Afryki)
Więcej wiadomości na temat oferowanych rozwiązań badawczych w zakresie projektowania opakowań, nagrody NielsenIQ BASES Design Impact Award oraz informacji od tegorocznych zwycięzców można znaleźć na stronie BASES Design Impact Award.
* Wszystkie produkty i nazwy spółek są znakami towarowymi ich właścicieli. Brak jakichkolwiek wyrażonych lub domniemanych powiązań ani poparcia wobec nich.
NielsenIQ
NielsenIQ, globalna firma świadcząca usługi informacyjne, zapewnia złoty standard w dziedzinie pomiarów konsumenckich i detalicznych poprzez najbardziej spójne, kompletne i użyteczne dane na temat ewoluujących globalnych konsumentów korzystających z wielu kanałów. NielsenIQ jest źródłem wiedzy dla obsługiwanych branż oraz pionierem definiującym nową erę pomiarów konsumenckich i detalicznych. Dane, połączone spostrzeżenia i analityka predykcyjna optymalizują wyniki firm z branży markowych produktów pakowanych i handlu detalicznego, przybliżając je do społeczności, dla których działają, i wspierając ich rozwój.
Jako spółka należąca do portfela Advent International, NielsenIQ działa na ponad 90 rynkach, obejmując swoim zasięgiem ponad 90% globalnej populacji. Więcej informacji na NielsenIQ.com.
Źródło: NielsenIQ
KONTAKT:
Media
Gillian Mosher
e-mail: Gillian.mosher@nielseniq.com
Źródło informacji: Business Wire
Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.
Źródło dystrybucji: pap-mediaroom.pl