Celem projektu jest wsparcie aktywności międzynarodowej małopolskich przedsiębiorstw działających w branży przemysłu czasu wolnego w miejscowościach uzdrowiskowych regionu oraz zwiększenie rozpoznawalności Małopolski, jako marki gospodarczej w zakresie turystyki uzdrowiskowej, zarówno w wymiarze krajowym jak i międzynarodowym. Gminy objęte projektem to Czarny Dunajec, Kraków, Krynica-Zdrój, Muszyna, Piwniczna-Zdrój, Rabka-Zdrój, Szczawnica i Uście Gorlickie.
Projekt skierowany jest do MŚP działających w branży przemysłu czasu wolnego z terenu Województwa Małopolskiego prowadzących działalność na terenie gmin uzdrowiskowych Małopolski.
W ramach Projektu realizowane są działania w zakresie:
– promocji oferty gospodarczej regionu w zakresie turystyki uzdrowiskowej,
– wsparcia małopolskich MŚP z branży przemysłu czasu wolnego prowadzących działalność w miejscowościach uzdrowiskowych regionu w ekspansji na rynki zewnętrzne,
– wsparcie procesu inwestycyjnego w regionie w miejscowościach uzdrowiskowych.
Działania realizowane w Projekcie to:
1. Organizacja wirtualnych Międzynarodowych Targów Turystyki Uzdrowiskowej,
2. Promocja oferty turystycznej MŚP przy pomocy innowacyjnych rozwiązań komunikacyjnych,
3. Promocja oferty turystycznej regionu w telewizji, radiu i internecie oraz w formie tradycyjnej,
4. Promocja na zagranicznych targach turystycznych,
5. Baza możliwości inwestycyjnych,
6. Warsztaty dla MŚP.
Międzynarodowe Targi Turystyki Uzdrowiskowej to:
– nawiązywanie kontaktów biznesowych z przedsiębiorcami,
– aktywizacja lokalnych przedsiębiorców z różnych branż,
– wymiana doświadczeń i dobrych praktyk z przedsiębiorcami,
– współpraca i rozwój turystyki uzdrowiskowej,
– planowanie wycieczek, podróży i innych aktywności w Małopolsce.
Wśród wystawców znajdują się przedsiębiorstwa z Małopolski świadczące m.in. usługi wellness i spa, hotelarze, restauratorzy, przedsiębiorstwa prowadzące miejsca rekreacji, miejsca aktywności fizycznej, usługi turystyki górskiej, wykorzystanie ścieżek leśnych, ścieżek dydaktycznych, organizacja wydarzeń komercyjnych – koncertów, festiwali itd.
Targi realizowane są w formule wirtualnej, dostęp do targów odbywa się przez platformę tumalopolska.gridaly.com (https://tumalopolska.gridaly.com/info).
Organizacja stoisk wystawienniczych oparta jest na przygotowanych dla uczestników projektu wirtualnych spacerach i e-katalogach. Każdy z wystawców posiada w pełni zdigitalizowaną ofertę swoich usług, która będzie prezentowana na targach w podanych poniżej terminach:
I edycja – 22-26 sierpnia 2022 r.
II edycja – 12-16 września 2022 r.
III edycja – 24-28 października 2022 r.
Podczas targów prezentowane będą webinaria ekspertów z branży turystyki, marketingu, przedstawicieli NGO działających w obszarze czasu wolnego, a także przedstawicieli samorządów. Tematy prezentowane podczas tych wykładów to przede wszystkim cenne wskazówki dla przedsiębiorców działających w branży turystycznej. To także inspirujące wywiady oraz prezentacja dobrych praktyk, która jest wspaniałą wizytówką regionu.
Źródło informacji: tumalopolska.pl
Pochodzenie informacji: pap-mediaroom.pl