QINGDAO, Chiny, 18 sierpnia 2022 r. /PRNewswire/ — Hisense, czołowe na świecie przedsiębiorstwo technologiczne, przeprowadziło pierwszą prezentację na żywo spersonalizowanych produktów Hisense na Puchar Świata FIFA 2022™ i ujawniło nowatorskie produkty klasy premium. Podczas tego wydarzenia firma Hisense zaprezentowała swoje najnowsze produkty, między innymi telewizor Hisense U7H TV, telewizor laserowy Hisense L9H oraz artykuły gospodarstwa domowego z wyświetlaczami. Podczas prezentacji pokazano opracowane przez Hisense technologie premium, a także przełomowe wynalazki w pełni odzwierciedlające wartości przyświecające przedsiębiorstwu oraz jego zaangażowanie w tworzenie technologii oferujących klientom z całego świata produkty klasy premium.
„Na przestrzeni ostatnich 53 lat Hisense przekształciło się w wiodące na świecie przedsiębiorstwo oferujące najnowsze technologie”. W przemówieniu otwierającym prezentację Candy Pang, zastępczyni dyrektora generalnego działu zarządzania marką, powiedziała: „Jako oficjalny sponsor Pucharu Świata FIFA 2022 w Katarze mieliśmy zaszczyt przygotować spersonalizowane produkty na Puchar Świata FIFA upamiętniające najlepsze chwile w światowej historii FIFA”.
Technologia ekskluzywna i premium: spersonalizowana z myślą o wyjątkowych doznaniach
Hisense U7H – inny wymiar doskonałości
W ostatnich latach klienci oczekują najwyższej jakości telewizorów, a opracowana przez Hisense technologia klasy premium zastosowana w modelu U7H, doskonale spełnia te wymagania. Podczas prezentacji przedstawiono szczegółowe omówienie funkcji premium wykorzystanych w modelu Hisense U7H, które pozwolą klientom na pełne wykorzystanie wszystkich inteligentnych udogodnień. Wyjątkową funkcją jest tryb sport, przeznaczony głównie dla miłośników wydarzeń sportowych. Zastosowany w modelu U7H tryb sport uruchamia się automatycznie podczas oglądania rozgrywek sportowych, wzbogaca obraz o większą liczbę szczegółów i czyni go bardziej krystalicznym, dzięki czemu miłośnicy piłki nożnej oglądający rozgrywki Pucharu Świata FIFA™ mogą doznać nowych, wyjątkowych wrażeń.
Telewizor laserowy Hisense L9H TriChroma – najlepsze doznania w tej klasie
Po wielu latach prób i udoskonaleń telewizor laserowy firmy otrzymał nagrodę „wybór redakcji” „najlepszy w swojej klasie” oraz został okrzyknięty „królem kategorii wyświetlaczy szerokokątnych” i oferuje nadzwyczajne doznania klientom poszukującym telewizorów szerokokątnych klasy o doskonałej jakości obrazu. Podczas wydarzenia Hisense zabrało publiczność w podróż po odkrywaniu technologii obecnych w modelu L9H. Wszystkie technologie zastosowane w modelu L9H, np. ekran superszerokokątny, doskonałej jakości odwzorowanie obrazu oraz technologia laserowa przyjazna dla środowiska, oferują nadzwyczajną jasność obrazu, doskonały kontrast, głębię barw oraz szczegółowość obrazu, dzięki czemu klienci zyskują wrażenia zapierające dech w piersiach.
Seria artykułów gospodarstwa domowego, odrębna kategoria produktów
Oprócz serii telewizorów firma Hisense przedstawiła również artykuły gospodarstwa domowego poszerzające wrażenia konsumentów. Wśród produktów tych znalazły się kuchenki, zmywarki, inteligentne klimatyzatory, pralki należące do najnowszych produktów marki Hisense z kategorii „dom Hisense”, oferujących konsumentom doskonałe wrażenia z korzystania z produktów lifestyle’owych nawiązujących do koncepcji inteligentnego życia.
Poprzez produkty Hisense spersonalizowane na Puchar Świata FIFA 2022™ Hisense redefiniuje technologię premium i wzbogaca ją o przełomowe innowacje, ponownie wynosząc doświadczenia klientów na inny poziom. Pod koniec tego roku jako oficjalny sponsor Pucharu Świata FIFA 2022™ w Katarze, Hisense w pełni angażuje się i dostarcza konsumentom technologię Hisense perfekcyjnie dostosowaną do ich potrzeb.
Materiał wideo – https://www.youtube.com/watch?v=xxdS54okemU
Materiał wideo – https://www.youtube.com/watch?v=br4Yedb9dn4
Materiał wideo – https://www.youtube.com/watch?v=iKTTHYRvNxk
Źródło: Hisense
KONTAKT:
Dongxian Chen
tel. 86-13922322347
e-mail: caroline.chen@ogilvy.com
Źródło informacji: PR Newswire
Wiadomości dystrybuowane przez: pap-mediaroom.pl