Biznes i finanse

2. edycja targów RCEP (Shandong) Import Expo zmierza do udanego zakończenia

LINYI, Chiny, 24 sierpnia 2022 r. /PRNewswire/ — 2. edycja targów RCEP (Shandong) Import Expo odbyła się w Linyi w dniach 19-21 sierpnia. Wydarzenie to, prowadzone pod hasłem „Nowa era, nowy wzór, nowa platforma, nowe możliwości” oraz prezentujące dobrze znane marki RCEP i towary klasy premium, zostało zorganizowane przez państwa i miasta należące do Regionalnego Kompleksowego Partnerstwa Gospodarczego (RCEP), Izbę Handlu oraz inne stowarzyszenia, aby zapewnić Shandong możliwości wymiany gospodarczej, handlowej i społecznej.

Według informacji podanych przez władze samorządu okręgu miejskiego Linyi na tegorocznej edycji targów pojawiły się stoiska reprezentujące RCEP, w tym międzynarodowy pawilon RCEP, pawilon marek RCEP oraz pawilon wysokiej jakości produktów RCEP. Znalazło się na nich również pięć pawilonów krajów członkowskich RCEP, tj., Kambodży, Republiki Korei, Tajlandii, Wietnamu i Australii; dwa pawilony państw niebędących członkami RCEP, tj. Węgier i Wielkiej Brytanii; oraz sześć pawilonów reprezentujących regionalne miasta, m.in., Gunpo, Incheon, Gunsan i Chungcheongbuk-do (Republika Korei), a także Yamagata i Osaka (Japonia).

Wydarzenie to przyciągnęło również przedstawicieli marek międzynarodowych i izb handlowych oraz innego rodzaju stowarzyszeń, w tym Greenland Global Commodity Trading Hub Group, urzędu Republiki Korei ds. małych i średnich przedsiębiorstw, izbę handlu Tianjin ds. importu i eksportu, izbę handlu Weihai ds. importu, CUCKOO z siedzibą w Republice Korei, GIFFARINE z siedzibą w Tajlandii oraz OCOCO z Filipin.

Podczas targów odbyło się wiele imprez, między innymi forum małych i średnich przedsiębiorstw RCEP, prezentacja państwa – gościa honorowego, 2. posiedzenie poświęcone współpracy i wymianie międzynarodowej między członkami RCEP (Shandong), 2. transmitowana na żywo sesja zakupowa produktów opatrzonych marką RCEP, kampania promocyjna inwestycji w produkty lokalne, a także miejski festiwal produktów importowanych w Linyi.

Tegoroczna edycja targów odbyła się na powierzchni wystawienniczej obejmującej 35300 metrów kwadratowych, z czego 25300 metrów kwadratowych zajmuje Międzynarodowe Centrum Wystawiennicze w Linyi, które pomieściło 1232 międzynarodowych standardowych stoisk, a 10000 metrów kwadratowych przeznaczono na zorganizowanie w Linyi miasteczka towarów importowanych. Targi odwiedziło 43000 zwiedzających online, z czego 21000 stanowili zawodowi kupcy. Wartość transakcji online wyniosła 230 milionów RMB, natomiast prognozowana wartość planowanych transakcji ma się zamknąć kwotą 750 milionów RMB.

Linki do załączników graficznych:

Link: http://asianetnews.net/view-attachment?attach-id=427974

Tytuł: Targi

Link: http://asianetnews.net/view-attachment?attach-id=427981

Tytuł: Debata biznesowa

Zdjęcie – https://mma.prnewswire.com/media/1884456/1_targi.jpg

Zdjęcie – https://mma.prnewswire.com/media/1884454/2_debata_biznesowa.jpg

Źródło: Information Office of the Linyi Municipal People’s Government

Źródło informacji: PR Newswire

 


Źródło dystrybucji: pap-mediaroom.pl

Wykorzystujemy pliki cookies.
Polityka Prywatności
Więcej
ROZUMIEM