Biznes i finanse

Mary Kay Inc. podkreśla swoją globalną strategię zrównoważonego rozwoju podczas międzynarodowej konferencji „Zrównoważona przyszłość” w Pradze, w Czechach

DALLAS–(BUSINESS WIRE)– Wszyscy mamy obowiązek dbania o środowisko i świat wokół nas. Zrównoważony rozwój wymaga podejmowania wspólnych wysiłków i stanowi zobowiązanie całego świata. Pod koniec czerwca w zabytkowym Pałacu Martinic wpisanym na listę światowego dziedzictwa UNESCO odbyła się Międzynarodowa Konferencja „Zrównoważona przyszłość”, której sponsorem była firma Mary Kay Inc. Czołowi myśliciele, eksperci, firmy i dyrektorzy organizacji non-profit z wielu branż przybyli do zabytkowego pałacu, aby dzielić się doświadczeniami, nawiązywać kontakty i edukować odbiorców w zakresie innowacyjnych i zrównoważonych standardów, które można z powodzeniem wdrożyć w walce o zachowanie cennych zasobów świata z myślą o obecnych i przyszłych pokoleniach.

Niniejszy komunikat zawiera multimedia. Pełna wersja komunikatu dostępna jest tutaj: https://www.businesswire.com/news/home/20220830005153/en/

Firma Mary Kay Inc., która od lat działa na rzecz zrównoważonego rozwoju, wspomniała o tym wydarzeniu przy okazji ogłaszania w 2021 r. strategii zrównoważonego rozwoju: Wzbogacenie życia dzisiaj na rzecz zrównoważonego jutra. Strategia ta została opracowana przez kluczowych interesariuszy spółki i nawiązuje do celów zrównoważonego rozwoju wyznaczonych przez ONZ, czyniąc Mary Kay ważnym ogniwem globalnej koalicji na rzecz wprowadzania zmian kształtujących lepszą przyszłość.

Organizatorem Międzynarodowej Konferencji „Zrównoważona przyszłość” był Startup Disrupt, globalna platforma dla startupów, która zapewnia wsparcie w osiąganiu sukcesu przez nowej generacji założycieli startupów, inżynierów, programistów, innowatorów technologicznych i innych. Wydarzenie skupiło się na tematyce inteligentnych miast (infrastruktura, rozwój), elektromobilności (e-mobilność, energia i zasoby odnawialne, ekonomia i polityka), zrównoważonego biznesu (środowisko, taksonomia, zrównoważone finanse) oraz zrównoważonego stylu życia (agrotechnologia, odpady żywnościowe, innowacje w modzie, inteligentne uprawy).

Podczas konferencji prelegenci reprezentujący różne środowiska i obszary wiedzy dzielili się swoimi doświadczeniami. Wśród nich znaleźli się przedstawiciele wielu sektorów, w tym założyciele startupów, dyrektorzy dużych i małych firm, ministerstwa, stowarzyszenia, związki, izby, grupy inwestycyjne, decydenci (Komisja Europejska), instytuty naukowe i badawcze, uniwersytety i organizacje non-profit.

„Strategia zrównoważonego rozwoju Mary Kay pt. >>Wzbogacenie życia dzisiaj na rzecz zrównoważonego jutra<< skupia się na trzech wymiarach zrównoważonego rozwoju ‒ gospodarczym, środowiskowym i społecznym ‒ powiedziała Edita Szaboova, dyrektor generalny Mary Kay na Czechy i Słowację. ‒ Ze względu na nasz globalny ślad mamy poczucie, że naszym moralnym imperatywem jest kontynuowanie koncepcji Mary Kay polegającej na robieniu tego, co właściwe ‒ dziś, jutro, zawsze. Skupiamy się na wydajnych działaniach produkcyjnych poprzez zmniejszenie naszego oddziaływania na środowisko i wskazywanie możliwości poprawy stanu zasobów. Stawiamy sobie wyzwania, aby w ramach naszej działalności jeszcze szerzej stosować zrównoważone praktyki poprzez rozwój produktów, projektowanie, odpowiedzialne zaopatrzenie i łagodzenie skutków zanieczyszczenia środowiska plastikiem”.

„Należy zawsze pamiętać o tym, że planeta B nie istnieje! W Unii Europejskiej wiele firm skupia się na zrównoważonych praktykach biznesowych. Podczas Międzynarodowej Konferencji >>Zrównoważona przyszłość<< podzieliliśmy się najlepszymi osiągnięciami w Czechach, jednocześnie ukazując najlepsze praktyki z całego świata. Mary Kay ze swoją konkretną wizją w zakresie zrównoważonego rozwoju stanowi wschodzącą siłę, z którą warto współpracować” ‒ powiedział Patrik Juránek, założyciel i dyrektor generalny Startup Disrupt.

Kolejny szczyt organizowany przez Startup Disrupt w Czechach odbędzie się w dniu 13 września w Pałacu Clam-Gallas w Pradze, a jego tematem przewodnim będzie różnorodność. Wydarzenie zgromadzi ponad 50 głównych prelegentów reprezentujących czeskie i globalne marki. Prelegenci i czołowi myśliciele wezmą udział w panelach dyskusyjnych obejmujących szeroką gamę tematów z zakresu różnorodności, równości i włączania (ang. Diversity, Equity, Inclusion ‒ DEI), takich jak: uprzedzenia i mikroagresja, zatrudnienie osób niepełnosprawnych, projekty i innowacje ukierunkowane na włączanie, wzmacnianie pozycji kobiet i wiele innych. Virginie Naigeon-Malek, dyrektor globalny Mary Kay Inc. ds. zrównoważenia i oddziaływania społecznego wygłosi podczas szczytu prelekcję na temat wzmocnienia pozycji kobiet i zamówień publicznych uwzględniających aspekt równości płci, jako elementy solidnej strategii zrównoważonego rozwoju sprzyjającego włączeniu społecznemu.

„W skali globalnej jednym na trzy przedsiębiorstwa kieruje kobieta. Mimo to średnio na całym świecie firmy prowadzone przez kobiety odpowiadają za mniej niż 1% wszystkich wydatków na zamówienia publiczne realizowanych przez duże korporacje i rządy ‒ powiedziała Virginie Naigeon-Malek. ‒ Te statystyki są jak dwie strony medalu: szokująca rzeczywistość z jednej strony i ogromna szansa dla kobiet z drugiej. Skuteczne polityki i praktyki w zakresie zamówień publicznych mogą być wykorzystane jako potężna strategia wspierania kobiet przedsiębiorców w naszych wysiłkach na rzecz niwelowania ekonomicznych skutków pandemii i ponownego przemyślenia praktyk biznesowych z uwzględnieniem koncepcji DEI, w celu promowania wzrostu sprzyjającego włączeniu społecznemu. Ta ogromna luka, jeśli chodzi o udział w zamówieniach, stwarza możliwość przyspieszenia działań wspierających firmy prowadzone przez kobiety na całym świecie. Jest to więc wyjątkowa okazja, aby odbudować nie tylko lepszy świat, ale przede wszystkim w większej mierze oparty na równości”.

MARY KAY

Mary Kay Ash, jedna z pierwszych kobiet, której udało się rozbić tzw. szklany sufit, założyła swoją wymarzoną firmę kosmetyczną w 1963 r. w jednym celu: aby wzbogacać życie kobiet. Z tego marzenia powstała firma warta miliardy dolarów, współpracująca z milionami niezależnych konsultantek i konsultantów w prawie 40 krajach. Mary Kay działa na rzecz rozwoju przedsiębiorczości kobiet poprzez edukację, mentoring, wsparcie, networking i innowacje. Firma Mary Kay inwestuje w badania naukowe, które pozwalają na opracowywanie i produkcję nowoczesnych kosmetyków do pielęgnacji skóry, kosmetyków kolorowych, suplementów diety i zapachów. Mary Kay wierzy, że wzbogacając życie kobiet dzisiaj, można kreować zrównoważone jutro. W tym celu współpracuje z organizacjami z całego świata, skupiając się na dążeniach do doskonałości w biznesie, wspieraniu badań nad nowotworami, promowaniu równości płci, pomocy ofiarom przemocy domowej, upiększaniu naszego otoczenia i zachęcaniu dzieci do realizacji swoich marzeń. Więcej informacji można znaleźć na stronie: marykayglobal.com oraz śledząc profile społecznościowe na Facebooku, Instagramie, LinkedIn oraz Twitterze.

STARTUP DISRUPT

Firma Startup Disrupt została założona w 2020 r. i zajmuje się wspieraniem innowatorów biznesowych i technologicznych w zmianie „starego” sposobu myślenia w kwestii branż, produktów i usług. Koncepcja firmy została stworzona przez przedstawicieli globalnych społeczności przedsiębiorców i entuzjastów startupów. Celem Startup Disrupt jest stanie się platformą startupową zaprojektowaną po ty, by zapewniać wiedzę, inspirację i powiązania przedsiębiorcom, założycielom startupów, innowatorom technologicznych i społecznościom startupowym z całego świata. Więcej informacji można znaleźć na stronie: https://www.startupdisrupt.com/.

Wersja źródłowa na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20220830005153/en/

Źródło: Mary Kay Inc.

KONTAKT:

Mary Kay Inc., Dział Komunikacji Korporacyjnej

marykay.com/newsroom

tel. 972.687.5332

e-mail: media@mkcorp.com

Źródło informacji: Business Wire

Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.

 


Informacja pochodzi z serwisu: pap-mediaroom.pl

Wykorzystujemy pliki cookies.
Polityka Prywatności
Więcej
ROZUMIEM