Biznes i finanse

Midea przedstawia śródroczne wyniki za rok 2022: stały wzrost przychodów i zysków, przyspieszenie transformacji opartej na technologii

FOSHAN, Chiny–(BUSINESS WIRE)– Spółka Midea opublikowała raport finansowy za pierwsze półrocze 2022 roku, wykazując śródroczny wzrost przychodów o 5,0% do 183,7 mld RMB. Zysk netto wzrósł jeszcze szybciej niż przychody, osiągając poziom 16 mld RMB przy wzroście 6,6% rok do roku.

Niniejsza informacja prasowa zawiera multimedia. Pełna wersja tutaj: https://www.businesswire.com/news/home/20220830006040/en/.

Przy zachowaniu równowagi w biznesie ToB i ToC przychody działu inteligentnych rozwiązań dla domu Midea w pierwszej połowie 2022 roku wyniosły 126,9 mld RMB. Według AVC produkty AGD oferowane przez Midea zajęły 1. miejsce w pierwszej połowie 2022 roku pod względem udziału w rynku krajowym w sprzedaży stacjonarnej i internetowej wśród 7 kategorii urządzeń AGD, w tym klimatyzatorów i kuchenek mikrofalowych.

Dział technologii przemysłowej odnotował przychód w wysokości 12,1 mld RMB przy wzroście o 13,3% rok do roku, przy czym międzynarodowy rynek sprężarek do zastosowań domowych Midea wzrósł do 44%, zajmując pierwsze miejsce na świecie. Sprzedaż jednostkowa napędów do klimatyzatorów mieszkaniowych i urządzeń pralniczych stanowiła 42% wartości globalnej.

Dział technologii budowlanych wypracował zdecydowany wzrost o 33,1% RMB.2 mld przychodów. Komercyjne urządzenia klimatyzacyjne zajęły pierwsze miejsce na rynku krajowym, natomiast wartość eksportu pompy ciepła Midea wzrosła o ponad 200% rok do roku, plasując się na pierwszym miejscu w chińskiej branży pomp ciepła.

Zagraniczne przychody Midea w pierwszej połowie 2022 roku wyniosły 77,8 mld RMB przy wzroście o 5,2% rok do roku. Zgodnie z zasadą „Chińskie zaopatrzenie dla świata + zaopatrzenie lokalne” Midea przyspieszyła budowę baz produkcyjnych w Egipcie i Brazylii, aby objąć lokalne rynki, uruchomiła indyjskie bazy produkcyjne sprężarek klimatyzacji i dokonała integracji tajskiej spółki produkującej sprężarki. Dysponując ponad 20 tys. nowych sieci sprzedaży i uruchamiając sklepy sprzedaży bezpośredniej Midea w Brazylii i na Filipinach, firma wciąż doskonali swoje zagraniczne kanały dystrybucji.

Mając na uwadze długoterminową strategię przywództwa technologicznego, Midea nieprzerwanie buduje możliwości techniczne w zakresie sztucznej inteligencji. W pierwszej połowie 2022 roku inwestycje w badania i rozwój wyniosły 5,9 mld RMB, co oznacza wzrost o 10,5% rok do roku. Midea jest właścicielem 35 ośrodków badawczo-rozwojowych na całym świecie i posiada ponad 77 tys. zatwierdzonych patentów.

Bazujący na inteligentnych rozwiązaniach internet rzeczy Midea to blisko 13 milionów nowo podłączonych urządzeń i usług dla ponad 70 milionów rodzin.

Midea Group

Midea Group dysponuje pięcioma strategicznymi filarami biznesowymi: inteligentne rozwiązania dla domu, technologia przemysłowa, technologie budowlane, robotyka i automatyzacja oraz innowacje cyfrowe. Midea Group zatrudnia ponad 160000 pracowników w przeszło 200 krajach i regionach oraz zajmuje 245. miejsce w rankingu Global Fortune 500 z 2022 r.

Wersje źródłowa informacji na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20220830006040/en/.

Źródło: Midea Group

KONTAKT:

Lori Luo

e-mail: luory17@midea.com

Źródło informacji: Business Wire

Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.

 


Źródło informacji: pap-mediaroom.pl

Wykorzystujemy pliki cookies.
Polityka Prywatności
Więcej
ROZUMIEM