Nauka i technologie

Firma Yosh.AI uzyskała status certyfikowanego partnera w zakresie platformy contact center UJET i Google Cloud

SAN FRANCISCO–(BUSINESS WIRE)– UJET, Inc., najbardziej zaawansowana na świecie platforma contact center w chmurze, ogłosiła dzisiaj, że firma Yosh.AI zyskała status certyfikowanego partnera Certified Delivery Partner (CDP). Jako partner w zakresie dostaw, Yosh.AI będzie oferować przedsiębiorstwom i wdrażać na całym świecie rozwiązania contact center w chmurze UJET i Google Cloud oparte na technologii sztucznej inteligencji.

„Podczas gdy zapotrzebowanie na technologię contact center opartą na sztucznej inteligencji rośnie, powitanie spółki Yosh.AI w rodzinie partnerów CDP pozwala nam na udzielenie wsparcia większej liczbie przedsiębiorstw w integracji konwersacyjnej sztucznej inteligencji z ich procedurami operacyjnymi – powiedział Vasili Triant, dyrektor ds. operacyjnych w UJET. – Yosh.AI umożliwi markom transformację i podniesienie jakości obsługi klienta, oraz zapewni im możliwie najlepsze doświadczenia”.

Partnerstwo pomiędzy UJET i Google przyczyniło się do poszerzenia pakietu rozwiązań Contact Center AI stworzonego przez Google i zapewnia bardziej ujednoliconą i inteligentną technologię dla centrów komunikacji. Zasilany nagradzaną i unikatową architekturą, UJET dostarcza najnowocześniejszą i najbardziej innowacyjną technologię CX (customer experience – doświadczenia klienta) na rynku. Program CDP firmy UJET zaprasza kwalifikujące się podmioty trzecie do ubiegania się o certyfikację i bezpośrednie wdrażanie usług Contact Center as a Service (CCaaS) u klientów końcowych.

„W okresie ostatnich kilku lat można zauważyć przyspieszenie otwartości firm na korzystanie z automatyzacji i rozwiązań sztucznej inteligencji – powiedziała Katarzyna (Kasia) Dorsey, założycielka i dyrektor generalna Yosh.AI. – Dostrzegliśmy gotowość przedsiębiorstw do wdrożenia rozwiązań interakcji z klientami wspomaganej sztuczną inteligencją, w szczególności w obszarach e-commerce i komunikacji online, jak również znaczny wzrost zapotrzebowania na większą responsywność ze strony klientów i poprawę doświadczeń płynących z obsługi klienta w branży handlu detalicznego, bankowości, oraz w sektorze ubezpieczeń i opieki zdrowotnej”.

Jako wybrany partner w zakresie dostaw rozwiązania UJET i Google CCAI, Yosh.AI wnosi nową wiedzę i możliwości przekształcenia komunikacji pomiędzy firmami i ich klientami dzięki konwersacyjnej sztucznej inteligencji. Yosh.AI pomaga przedsiębiorstwom wdrożyć automatyzację w ich kanałach komunikacji z zastosowaniem rozpoznawania mowy, syntezy mowy i przetwarzania języka naturalnego (NLP – Natural Language Processing). Ich sprzyjające współpracy i elastyczne podejście wspiera klientów w wykorzystaniu pełnych możliwości sztucznej inteligencji i automatyzacji do zwiększania przychodów, poprawy wydajności operacyjnej i zapewnienia klientom doskonałych doświadczeń.

Certyfikacja CDP firmy UJET obejmuje wymagający program szkoleniowy, który umożliwia konsultantom takim jak Yosh.AI pomyślne zarządzanie oraz instruowanie użytkowników w zakresie rozwiązania CCaaS ujet.cx i rozwiązań uzupełniających. Kandydatury firm są rozpatrywane na podstawie ich dotychczasowych partnerstw w zakresie Google CCAI, zasięgu geograficznego, umiejętności językowych i dotychczasowych relacji z klientami na rynkach docelowych ujet.cx.

Szczegółowe informacje na temat programu Certified Delivery Partner znajdują się na stronie https://ujet.cx/delivery-partners.

UJET

UJET tworzy na nowo rozwiązania contact center (centra komunikacji) dla nowoczesnych klientów i marek. Jedyna w swoim rodzaju architektura zapewnia całkowicie nowe fundamenty bezpieczeństwa, niezawodności i skali działań obejmujących obsługę klienta. Pełny pakiet komunikacji głosowej i cyfrowej uzupełniony jest potężną technologią sztucznej inteligencji i zaawansowanymi możliwościami analitycznymi, przy czym przyjazny dla użytkownika i intuicyjny design ułatwia życie wszystkim zaangażowanym stronom, od klientów i przedstawicieli firm, po ich przełożonych i członków kierownictwa – a wszystko to przy jednoczesnej znacznej poprawie wydajności operacyjnej. Inteligentne funkcje, jak łączenie kanałów komunikacji, udostępnianie zdjęć i nagrań oraz biometryczne uwierzytelnianie użytkownika są dostępne do celów przeprowadzenia pełnej transformacji w zakresie CX, w momencie, gdy przedsiębiorstwo jest na nią gotowe. Innowacyjne marki, jak Instacart, Turo, Wag! i Atom Tickets zaufały UJET i powierzyły tej firmie dostarczenie wyjątkowych rozwiązań CX, niezależnie od ich skali działalności czy lokalizacji. Wy też możecie to zrobić.

Dodatkowe informacje można znaleźć na stronie www.ujet.cx, na portalach LinkedIn,

Twitter, Instagram, lub na naszym blogu!

Źródło: UJET, Inc.

KONTAKT:

Victoria Stevenson

Corporate Ink dla UJET Inc.

tel. 617-969-9192

e-mail: ujet.cx@corporateink.com

Źródło informacji: Business Wire

Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.

 


Źródło dystrybucji: pap-mediaroom.pl

Wykorzystujemy pliki cookies.
Polityka Prywatności
Więcej
ROZUMIEM