Biznes i finanse

Fuzja z Orlenu z Lotosem oznacza zwiększenie funduszy na sportowy sponsoring

Każde połączenie firm to także synchronizacja ich działań okołobiznesowych np. sponsoringu sportowego.

„Sport buduje biznes, zwiększa rozpoznawalność firmy i jej pozycję na rynku” – przekonywał Daniel Obajtek. „Klienci są kibicami, a kibice lojalnymi klientami” – dodał.

Prezes PKN Orlen przypomniał, że sponsoring sportowy to dla kierowanej przez niego firmy ważny element biznesu. Zapewniał, że koncern paliwowy nie będzie ograniczać nakładów na sport, a wręcz je powiększać , żeby mocniej budować wizerunek.

„Nadal będziemy zaangażowani w sport. Sport jest dla nas bardzo ważnym elementem biznesu i zadań społecznych” – przekonywał Daniel Obajtek.

Pod skrzydłami PKN Orlen znajduje się obecnie około 100 sportowców zawodowych z indywidualnymi umowami sponsorskimi, a dodatkowo sponsoring obejmuje około 60 tys. dzieci i młodzieży.

Według raportu pokazującego wpływ branży sportowej na PKB, 47 mld złotych w produkcie krajowym brutto pochodzi z działalności związanej z aktywnością fizyczną Polaków. W tej gałęzi gospodarki pracuje 300 tys. osób. To ważny obszar polskiej gospodarki.

„W sporcie jak w biznesie, żeby był sukces, trzeba najpierw zainwestować, poświęcić czas, wszystko dopieścić. Po dołączeniu do grupy sportowej Orlenu zaczęła się stabilizacja, budowanie sportowej, osobistej marki – tak jak to robią firmy w biznesie” – zauważył Paweł Fajdek, pięciokrotny mistrz świata w rzucie młotem.

Źródło informacji: PAP MediaRoom


Wiadomość pochodzi z serwisu: pap-mediaroom.pl

Wykorzystujemy pliki cookies.
Polityka Prywatności
Więcej
ROZUMIEM