Nauka i technologie

Dzięki dużym ulepszeniom rozwiązania OpenWrap spółka PubMatic zapewnia wydawcom możliwości kontroli

REDWOOD CITY, Kalif., Sept. 20, 2022 (GLOBE NEWSWIRE) — PubMatic (Nasdaq: PUBM), niezależna firma technologiczna, dostawca przyszłościowego łańcucha dostaw reklam cyfrowych, ogłosiła dziś serię dużych inwestycji w OpenWrap, ujednolicone rozwiązanie aukcyjne dla wydawców. Ostatnie udoskonalenia OpenWrap zapewniają wydawcom, w tym deweloperom aplikacji, większą elastyczność i wydajność, oferując programistom korporacyjnym możliwości dostosowania treści w zakresie omnichannel i specyfiki platformy.

OpenWrap jako wiodące globalne rozwiązanie w zakresie otoki daje wydawcom większą kontrolę nad przygotowywaną przez nich zautomatyzowaną reklamą. Rozwiązanie nabrało dużego tempa: w II kw. 2022 r. przychody PubMatic z OpenWrap osiągnęły wartość niemal dwukrotnie wyższą niż w zeszłym roku.

Rozwiązanie OpenWrap jest budowane na bazie kodu Prebid zapewniającego wydawcom większą kontrolę, przejrzystość i innowacyjność. Dzięki nowym funkcjom OpenWrap sprzedawcy mogą dobrze badać i aktywować dźwignie, które przyczyniają się do zwiększania wydajności.

Spółka PubMatic wypuściła zestaw udoskonalonych funkcji tworzenia wartości w internecie, na urządzeniach CTV/OTT i w aplikacjach mobilnych. Wszyscy wydawcy i deweloperzy wykorzystujący OpenWrap będą się teraz cieszyć następującymi korzyściami:

– Większe zyski – poziomy zaprojektowane z myślą o zwiększeniu przychodów, bezpłatnym odświeżaniu reklam i dźwigniach podnoszących CPM przy jednoczesnym utrzymaniu wypełnienia.

– Ulepszony interfejs API do zarządzania – możliwość dostosowania rozwiązania OpenWrap tak, by lepiej pasowało do stosu technologicznego oraz uzyskania dostępu do nowych, zwiększających elastyczność opcji automatyzacji i interfejsu API.

– Ulepszone możliwości analityczne – całościowy, wizualizowany na podstawie danych wgląd w działalność reklamową w czasie rzeczywistym.

Ponadto rozwiązanie OpenWrap wyposażono w nowe funkcje zapewniające korzyści dla danej platformy:

– Dzięki wydajnej i obiektywnej integracji wydawcy internetowi mogą teraz używać ponad 40 modułów Prebid pozwalających wykorzystać wiele technologii opracowanych przez firmy zewnętrzne.

– Deweloperzy aplikacji mobilnych mogą teraz bezproblemowo integrować je z produktami największych dostawców usług dopasowania reklam, wykorzystując zestaw tworzenia oprogramowania OpenWrap do uzyskania dostępu do globalnego popytu na markę PubMatic.

– Wydawcy OTT mogą teraz korzystać z wbudowanej opcji licytacji, w pełni wykorzystując moc ujednoliconej aukcji połączonej z serwerami reklamowymi firm zewnętrznych.

„PubMatic zapewnia pierwszorzędne wsparcie technologiczne, które pozwala Leaf Group zaoszczędzić czas i zasoby, a tym samym utrzymać koncentrację na tworzeniu treści – powiedział Corey Wong, wiceprezydent ds. operacji przychodowych w spółce Leaf Group. – OpenWrap już teraz zapewnia naszej działalności dużą wartość. Z zainteresowaniem oczekujemy na możliwość wykorzystania nowych ulepszeń, które pozwolą nam dalej usprawniać działania i nadal wyprzedzać stale zmieniający się krajobraz technologii reklamowych”.

„OpenWrap to ważny element naszej strategii programistycznej. Z niecierpliwością czekamy na współpracę z PubMatic, aby wdrożyć te innowacje i wykorzystać je do zwiększania przychodów przy jednoczesnym gwarantowaniu naszym odbiorcom utrzymania optymalnego środowiska użytkownika” – mówi David Sky, dyrektor rozwiązań reklamowych w True Digital.

„OpenWrap to przede wszystkim rozwiązanie wydajnościowe opracowane dla wydawców i deweloperów aplikacji. Wiemy, że działalność każdego wydawcy jest inna. Wierzymy w otwartą, elastyczną technologię, która każdemu wydawcy zapewnia pełną kontrolę i interoperatywność bez względu na miks zasobów reklamowych i strategię monetyzacji. Na tym fundamencie opierają się nasze najnowsze udoskonalenia zapewniające wydawcom większą wydajność, bardziej zniuansowane możliwości i bogatsze statystyki pozwalające maksymalnie zwiększyć wartość zasobów reklamowych i odbiorców” – powiedział John Martin, dyrektor ds. OpenWrap w PubMatic.

Informacje o PubMatic

PubMatic (Nasdaq: PUBMO) to niezależna firma technologiczna maksymalizująca wartość klienta poprzez dostarczanie przyszłościowego łańcucha dostaw reklam cyfrowych. Platforma sprzedaży PubMatic umożliwia wiodącym na świecie twórcom treści cyfrowych w otwartym internecie kontrolować dostęp do swoich zasobów i zwiększać monetyzację, umożliwiając marketerom zwiększanie stopy zwrotu z inwestycji i docieranie do odbiorców wszystkich formatów reklam na wszystkich urządzeniach. Od 2006 r. bazujące na infrastrukturze podejście firmy pozwoliło na wydajne przetwarzanie i wykorzystywanie danych w czasie rzeczywistym. Poprzez dostarczanie skalowalnych i elastycznych innowacji programistycznych przyczynia się ona do poprawy wyników swoich klientów, jednocześnie działając na rzecz pełnego życia, przejrzystego łańcucha dostaw reklam cyfrowych.

KONTAKT:

Broadsheet Communications for PubMatic

e-mail: pubmaticteam@broadsheetcomms.com

tel. (917) 826-1103

Źródło informacji: GlobeNewswire

 


Źródło wiadomości: pap-mediaroom.pl

Wykorzystujemy pliki cookies.
Polityka Prywatności
Więcej
ROZUMIEM