Jak mówi Paweł Gruza wiceprezes zarządu PKO BP, kierujący pracami zarządu, jako lider sektora Bank „na bieżąco reaguje na potrzeby klientów”. „Chcemy wspierać ich również w odpowiednim zarządzaniu finansami poprzez właściwe lokowanie kapitału” – podkreśla. Jak zapewnia, PKO Bank Polski „uważnie obserwuje otoczenie gospodarcze i dba o atrakcyjność oferty depozytowej, szczególnie w zmieniających się warunkach rynkowych”. „Odpowiednio, na bieżąco do tych zmian, modyfikujemy parametry lokat i poszerzamy ich ofertę. Nasza propozycja jest klarowna i jasno sformułowana, bez ukrytych >>gwiazdek<<” – zapewnia.
Nowe propozycje w ofercie PKO BP są aktualne od 16 września br. Każdy klient indywidualny banku, który chce ulokować nowe środki (czyli pieniądze, które nie były do tej pory zgromadzone na produktach depozytowych i inwestycyjnych w PKO BP) wynoszące co najmniej 1000 zł, może umieścić je na nowej 3-miesięcznej, odnawialnej lokacie mającej 7-procentowe oprocentowanie w skali roku. Nie określono górnej granicy kwoty, która może być deponowana na tej lokacie.
Lokaty można zakładać w serwisie transakcyjnym iPKO, aplikacji mobilnej IKO oraz oddziałach, biurach bankowości prywatnej i agencjach.
To kolejne, atrakcyjne propozycje depozytowe dla klientów PKO Banku Polskiego w ostatnich miesiącach. Pozostałe to: lokata 60+ z oprocentowaniem w wysokości 6 proc. w skali roku oraz produkt oszczędnościowo-inwestycyjny Autolokacja III, który opiera się na 6-miesięcznej lokacie oprocentowanej 7 proc. w skali roku, z której środki są w cyklach miesięcznych stopniowo przenoszone do wybranego przez klienta funduszu inwestycyjnego. Jak informuje bank, Autolokacja III spotkała się z dużym zainteresowaniem klientów poszukujących nowych, zaawansowanych rozwiązań na pomnażanie swoich pieniędzy.
Źródło informacji: PAP MediaRoom
Pochodzenie informacji: pap-mediaroom.pl