Biznes i finanse

PKO BP poszerza ofertę lokat terminowych dla klientów

Jak mówi Paweł Gruza wiceprezes zarządu PKO BP, kierujący pracami zarządu, jako lider sektora Bank „na bieżąco reaguje na potrzeby klientów”. „Chcemy wspierać ich również w odpowiednim zarządzaniu finansami poprzez właściwe lokowanie kapitału” – podkreśla. Jak zapewnia, PKO Bank Polski „uważnie obserwuje otoczenie gospodarcze i dba o atrakcyjność oferty depozytowej, szczególnie w zmieniających się warunkach rynkowych”. „Odpowiednio, na bieżąco do tych zmian, modyfikujemy parametry lokat i poszerzamy ich ofertę. Nasza propozycja jest klarowna i jasno sformułowana, bez ukrytych >>gwiazdek<<” – zapewnia.

Nowe propozycje w ofercie PKO BP są aktualne od 16 września br. Każdy klient indywidualny banku, który chce ulokować nowe środki (czyli pieniądze, które nie były do tej pory zgromadzone na produktach depozytowych i inwestycyjnych w PKO BP) wynoszące co najmniej 1000 zł, może umieścić je na nowej 3-miesięcznej, odnawialnej lokacie mającej 7-procentowe oprocentowanie w skali roku. Nie określono górnej granicy kwoty, która może być deponowana na tej lokacie.

Lokaty można zakładać w serwisie transakcyjnym iPKO, aplikacji mobilnej IKO oraz oddziałach, biurach bankowości prywatnej i agencjach.

To kolejne, atrakcyjne propozycje depozytowe dla klientów PKO Banku Polskiego w ostatnich miesiącach. Pozostałe to: lokata 60+ z oprocentowaniem w wysokości 6 proc. w skali roku oraz produkt oszczędnościowo-inwestycyjny Autolokacja III, który opiera się na 6-miesięcznej lokacie oprocentowanej 7 proc. w skali roku, z której środki są w cyklach miesięcznych stopniowo przenoszone do wybranego przez klienta funduszu inwestycyjnego. Jak informuje bank, Autolokacja III spotkała się z dużym zainteresowaniem klientów poszukujących nowych, zaawansowanych rozwiązań na pomnażanie swoich pieniędzy.

Źródło informacji: PAP MediaRoom

 


Pochodzenie informacji: pap-mediaroom.pl

Wykorzystujemy pliki cookies.
Polityka Prywatności
Więcej
ROZUMIEM