Biznes i finanse

Hyatt zawiera umowę o współpracę na wyłączność z Lindner Hotels AG, aby znacznie zwiększyć zasięg marki w Niemczech i głównych miejscowościach wypoczynkowych w Europie

CHICAGO–(BUSINESS WIRE)– Firma Hyatt Hotels Corporation (NYSE: H) ogłosiła dzisiaj, że podmiot stowarzyszony Hyatt zawarł umowę o współpracę na wyłączność z Lindner Hotels AG, rodzinnym przedsiębiorstwem hotelarskim z Niemiec. Umowa będzie obejmować budowę hoteli, zarządzanie i inwestycje. Według planów ponad 30 hoteli w siedmiu krajach europejskich dołączy do oferty marki Hyatt i w najbliższym czasie zostanie włączonych do programu lojalnościowego World of Hyatt. Większość obiektów ma zostać przekształconych na markę JdV by Hyatt, czyli grupę niezależnych hoteli o wyjątkowej atmosferze w pełni oddających charakter swoich lokalizacji.

Lindner Hotels AG, niemiecka firma rodzinna założona w 1973 roku przez architekta Otto Lindnera, prowadzi wiele obiektów pod markami Lindner Hotels & Resorts oraz me and all hotels w głównych miastach w Niemczech oraz w Europie Środkowej i Wschodniej. Umowa zwiększy zasięg marki Hyatt na 15 nowych rynków i rozszerzy dystrybucję w kluczowych miejscach, takich jak Dusseldorf, Frankfurt i Hamburg.

„Cieszymy się, że możemy kontynuować podróż rozwoju marki Hyatt w Europie w ramach modelu niskonakładowego poprzez tę znaczącą strategiczną współpracę z Lindnerem – powiedział Mark Hoplamazian, prezes i dyrektor generalny Hyatt. – Dodanie oczekiwanej oferty hoteli Lindnera znacznie zwiększy zasięg marki Hyatt w Niemczech i sprawi, że nasi goście, a docelowo członkowie World of Hyatt, będą mogli odwiedzić wiele nowych miejsc w całej Europie, w tym Kilonię, Lipsk, Sylt, Bratysławę i Interlaken. Jesteśmy wdzięczni za zaufanie, jakim obdarza nas zespół Lindner i cieszymy się, że możemy wzbogacić naszą wspólną ofertę dla gości poprzez strategiczne inwestycje kapitałowe dokonywane przez Lindner w portfolio”.

Portfolio Lindner jeszcze bardziej zwiększy wpływ firmy Hyatt na branże lifestyle’ową dzięki dodaniu około 5500 pokoi, znacząco zwiększając zasięg działania Hyatt w Niemczech, oferując jeszcze więcej możliwości dla gości Hyatt i członków programu lojalnościowego World of Hyatt.

„Jesteśmy zachwyceni, że mamy u naszego boku tak silną międzynarodową markę w postaci Hyatt i że łączy nas ukierunkowanie na wysoką jakość i holistyczne podejście do hotelarstwa – dodaje Arno Schwalie, dyrektor generalny Lindner. – Ten rodzaj współpracy jest naprawdę wyjątkowy na rynku niemieckim. Jako część marki JdV by Hyatt Lindner pozostaje silną marką z własną tożsamością i niezależnością korporacyjną, teraz wspomaganą przez siłę globalnej świadomości marki Hyatt oraz najlepsze w swojej klasie umiejętności w zakresie sprzedaży i marketingu”.

W ramach tej umowy Lindner Hotels będzie miał dostęp do opartego na danych wsparcia kondycji marki, doświadczeń gości i optymalizacji przychodów ze strony grupy Global Franchise and Owner Relations Group firmy Hyatt, specjalnie utworzonego zespołu skupiającego się na wynikach hoteli franczyzowych oraz właścicieli i operatorów.

Termin „Hyatt” jest używany w niniejszej informacji prasowej dla wygody w odniesieniu do Hyatt Hotels Corporation i/lub jej spółki/spółek zależnych.

Hyatt Hotels Corporation

Hyatt Hotels Corporation z siedzibą w Chicago jest czołową globalną spółką z branży hotelarskiej, której celem jest troska o ludzi i umożliwienie im czerpania jak największych korzyści, Według stanu na dzień 30 czerwca 2022 r. oferta firmy obejmowała ponad 1150 hoteli i obiektów all-inclusive w 72 krajach na sześciu kontynentach świata. Oferta firmy obejmuje marki z kolekcji Timeless, m.in. Park Hyatt®, Grand Hyatt®, Hyatt Regency®, Hyatt®, Hyatt Residence Club®, Hyatt Place®, Hyatt House® oraz UrCove; kolekcję Boundless, w tym Miraval®, Alila®, Andaz®, Thompson Hotels®, Hyatt Centric® i Caption by Hyatt; kolekcję Independent, w tym The Unbound Collection by Hyatt®, Destination by Hyatt™ i JdV by Hyatt™; oraz kolekcję Inclusive, w tym Hyatt Ziva®, Hyatt Zilara®, Zoëtry® Wellness & Spa Resorts, Secrets® Resorts & Spas, Breathless Resorts & Spas®, Dreams® Resorts & Spas, Vivid Hotels & Resorts®, Alua Hotels & Resorts® i Sunscape® Resorts & Spas. Podmioty zależne Spółki zarządzają programem lojalnościowym World of Hyatt®, usługami zarządzania destynacjami ALG Vacations®, Unlimited Vacation Club®, Amstar DMC i usługami technologicznymi Trisept Solutions®. Więcej informacji na stronie www.hyatt.com.

JdV by Hyatt

Marka JdV by Hyatt dla pełnych zapału, radosnych i młodych duchem, oferuje sieć tętniących życiem niezależnych hoteli, które stanowią prawdziwe odzwierciedlenie środowisk miejskich, które nazywamy domem. Marka JdV by Hyatt, jak wskazuje nazwa (joie de vivre), zaprasza osoby przyjezdne i miejscowe do nawiązania kontaktu, cieszenia się chwilą i celebrowania radości życia. Każdy z hoteli zapewnia pełnię wrażeń pod względem atmosfery i przestrzeni, zapraszając każdego do uczynienia każdego pobytu wyjątkowym. Aby mieć dostęp do wiadomości aktualizacji, obserwuj @JDVHotels na Facebooku, Instagramie i Twitterze. Więcej informacji na stronie www.hyatt.com.

Lindner Hotels AG

Przyjemna, serdeczna, pełna życia atmosfera – to od 50 lat cechy charakterystyczne 31 hoteli sieci Lindner Hotels AG w siedmiu krajach europejskich. Dzięki inspirującemu wystrojowi, nieformalnemu stylowi i skupieniu na zrównoważonym rozwoju miejskie hotele butikowe marki me and all hotels, zlokalizowane w centrach interesujących miast, są odpowiednie nie tylko dla osób podróżujących po miastach i w celach biznesowych, ale także osób miejscowych, które chcą korzystać z usług związanych z mieszkaniem, pracą i wydarzeniami. Lokalni partnerzy z branży restauracyjnej, muzycznej i start-upy zapewniają stały dopływ nowych wrażeń dzięki kuchni typu pop-up, wydarzeniom i zrównoważonym produktom. Wielokrotnie nagradzana sieć hotelarska Lindner Hotels & Resorts łączy w sobie tradycję i innowacyjność. Począwszy od hoteli biznesowych z nowoczesnym wyposażeniem konferencyjnym po hotele tematyczne, luksusowe ośrodki spa i obiekty golfowe, hotele miejskie i historyczny Grand Hotel – wszystkie bez wyjątku oferują usługi hotelarskie, których towarzyszy przyjemna atmosfera, pasja sportowa i dążenie do doskonałości. Arno Schwalie został prezesem i dyrektorem generalnym Lindner Hotels AG w maju 2022 r. Firmę założył w 1973 r. architekt Otto Lindner i nadal pozostaje ona firmą rodzinną.

Wypowiedzi prognozujące

Wypowiedzi prognozujące zawarte w niniejszej informacji prasowej, które nie są faktami historycznymi, stanowią wypowiedzi prognozujące w rozumieniu ustawy o reformie przepisów procesowych dotyczących papierów wartościowych z 1995 roku (Private Securities Litigation Reform Act of 1995). W niektórych przypadkach wypowiedzi prognozujące można rozpoznać po użyciu słów takich jak: „może”, „mógłby”, „oczekiwać”, „zamierzać”, „planować”, „dążyć”, „przewidywać”, „wierzyć”, „szacować”, „prognozować”, „potencjalny”, „kontynuować”, „prawdopodobny”, „będzie”, „byłby” oraz odmian ww. terminów i podobnych wyrażeń lub form przeczących ww. terminów i podobnych wyrażeń. Tego typu wypowiedzi prognozujące są z konieczności oparte na szacunkach i założeniach, które, choć uważane za zmienne w momencie ich formułowania, są z natury niepewne i podlegają licznym założeniom i czynnikom niepewności, z których wiele pozostaje poza kontrolą firm Lindner i Hyatt oraz które mogą spowodować, że rzeczywiste wyniki, rezultaty lub osiągnięcia będą w znacznym stopniu odbiegać od informacji wyrażonych lub sugerowanych w wypowiedziach prognozujących. Wszelkie wypowiedzi prognozujące zawarte w niniejszej informacji są aktualne wyłącznie na dzień ich pierwszej publikacji, a żadna ze stron nie podejmuje się ich publicznej aktualizacji w miarę rozwoju wydarzeń, chyba że prawo stanowi inaczej. W przypadku aktualizacji danej wypowiedzi prognozującej lub kilku tego typu wypowiedzi, nie należy wyciągać wniosku, że będą dokonywane dodatkowe aktualizacje w odniesieniu do tych lub innych wypowiedzi.

Wersja źródłowa dostępna na stronie businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20221006005349/en/

Źródło: Hyatt Hotels Corporation

KONTAKT:

Hannah Acsinia

Hyatt

e-mail: hannah.acsinia@hyatt.com

Źródło informacji: Business Wire

Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.


Informacja dystrybuowana przez: pap-mediaroom.pl

Wykorzystujemy pliki cookies.
Polityka Prywatności
Więcej
ROZUMIEM