Biznes i finanse

Raiffeisen Centrobank zwraca się do Marqety, aby zasilić nową ofertę banków cyfrowych

LONDYN–(BUSINESS WIRE)– Marqeta (NASDAQ: MQ), globalna, nowoczesna platforma wydawania kart, ogłosiła dziś partnerstwo z Raiffeisen Centrobank w celu zasilania nowego cyfrowego banku Raiffeisen Digital Bank, umożliwiającego klientom w Polsce i Rumunii korzystanie z nowoczesnej i wszechstronnej bankowości dzięki usprawnionym rachunkom cyfrowym oraz kartom debetowym.

Opierając się na globalnej, nowoczesnej platformie wydawania kart Marqeta, deweloperzy Raiffeisen Centrobank będą mogli korzystać z szybkości i skali Marqety, aby zbudować nową usługę bankowości cyfrowej i przyspieszyć wprowadzenie produktu na różne rynki europejskie. Raiffeisen Centrobank będzie mógł skorzystać z przejrzystego podejścia Marqety do integracji i kompleksowych otwartych interfejsów API, z planami stworzenia produktu końcowego o nowoczesnym designie. Klienci nowej marki Raiffeisen Digital Bank będą mogli uzyskać dostęp do swoich rachunków za pośrednictwem urządzeń mobilnych, posiadać dostęp do płatności zbliżeniowych telefonem i kartą oraz łatwo śledzić transakcje.

„W ciągu ostatnich lat zaobserwowaliśmy rosnący popyt na proste produkty bankowości cyfrowej z natychmiastowym czasem reakcji ze strony konsumentów w naszych regionach” – powiedział Alexey Kapustin, członek zarządu Raiffeisen Centrobank. „Aby odpowiedzieć na te potrzeby, zbudowaliśmy modułowy nowoczesny silnik bankowy, w którym wykorzystaliśmy jedno z najlepszych rozwiązań na rynku. Współpracując z firmą Marqeta, cieszymy się, że możemy dostarczać innowacyjne produkty w zakresie kart cyfrowych, które odpowiadają na pojawiające się potrzeby klientów”.

„Większość instytucji finansowych potrzebuje innowacyjnych i elastycznych rozwiązań bankowych, aby nadążyć za zapotrzebowaniem klientów – powiedział Jeff Parker, starszy wiceprezes i dyrektor ds. Międzynarodowych w Marqeta. – Jesteśmy dumni, że możemy współpracować z Raiffeisen Centrobank i uzupełnić istniejący pakiet produktów o najnowsze narzędzia i funkcje, których konsumenci oczekują dziś od swoich banków. Cieszymy się, że będziemy mogli wspierać ich dalszy rozwój i pomagać im w rozwoju ich działalności”.

O firmie Marqueta (NASDAQ: MQ)

Nowoczesna platforma wydawania kart umożliwia swoim klientom tworzenie spersonalizowanych i innowacyjnych kart płatniczych. Nowoczesna architektura Marqety daje klientom możliwość tworzenia bardziej konfigurowalnych i elastycznych usług płatniczych, przyspieszając czas wprowadzania produktów na rynek i demokratyzując dostęp do technologii wydawania kart. Otwarte interfejsy API firmy zapewniają natychmiastowy dostęp do wysoce skalowalnej infrastruktury płatniczej opartej na chmurze, która umożliwia klientom uruchamianie i zarządzanie własnymi programami kartowymi, wydawanie kart oraz autoryzację i rozliczenie transakcji płatniczych. Główna siedziba Marqety znajduje się w Oakland w Kalifornii i jest certyfikowana do działania w 39 krajach na całym świecie. Aby uzyskać więcej informacji, odwiedź www.marqeta.com, Twitter oraz LinkedIn.

Wypowiedzi prognozujące

Niniejsza informacja prasowa zawiera „stwierdzenia dotyczące przyszłości” w rozumieniu przepisów „bezpiecznej przystani” ustawy o reformie rozstrzygania sporów dotyczących prywatnych papierów wartościowych z 1995 r. Wypowiedzi prognozujące wyrażone lub sugerowane w tej informacji prasowej obejmują między innymi cytaty oraz oświadczenia dotyczące zmieniających się preferencji konsumentów; zwiększenie akceptacji przez konsumentów niektórych cyfrowych metod płatności, produktów i rozwiązań; jakie produkty i rozwiązania w zakresie płatności, bankowości i usług finansowych mogą odnieść sukces; trendy technologiczne i rynkowe; działalność Marqety; produkty i usługi Marqeta oraz oświadczenia wyższego kierownictwa Marqety. Rzeczywiste wyniki mogą istotnie różnić się od oczekiwań zawartych w tych oświadczeniach ze względu na ryzyko i niepewność, w tym między innymi: wszelkie czynniki powodujące problemy ze zmianami w krajowych warunkach biznesowych, rynkowych, finansowych, politycznych i prawnych; wpływ i niepewność związana z globalną pandemią COVID-19 na amerykańską i światową gospodarkę oraz popyt na usługi i produkty Marqeta; niepewność oraz bezpośrednie i pośrednie skutki znaczących działań wojskowych przeciwko Ukrainie rozpoczętych przez Rosję, w tym groźby ataków na amerykańskie i europejskie instytucje finansowe jako odwet wobec instytucji finansowych za sankcje nałożone na Rosję; ryzyko, że Marqeta nie będzie w stanie dalej przyciągać i powiększać bazy klientów; ryzyko, że konsumenci nie dostrzegą korzyści płynących z produktów i usług Marqeta, w tym płatności cyfrowych oraz produktów i usług bankowych; ryzyko, że produkty i usługi Marqeta nie będą działać zgodnie z przeznaczeniem, w tym płatności cyfrowe oraz produkty i usługi bankowe; ryzyko, że produkty i rozwiązania Marqety nie osiągną oczekiwanej akceptacji rynkowej, w tym płatności cyfrowe oraz produkty i usługi bankowe; oraz ryzyko, że konkurencja może zmniejszyć oczekiwany popyt na produkty i usługi Marqeta, w tym płatności cyfrowe oraz produkty i usługi bankowe. Szczegółowe informacje o tych ryzykach i innych czynnikach, które mogą potencjalnie wpłynąć na działalność Marqeta, jej sytuację finansową i wyniki operacyjne są zawarte w „Czynnikach Ryzyka” ujawnionych w Raporcie Rocznym Marqety na Formularzu 10-K za rok zakończony 31 grudnia 2021 r., jako takie czynniki ryzyka mogą być od czasu do czasu aktualizowane w okresowych zgłoszeniach Marqeta do SEC, dostępnych na stronie www.sec.gov oraz na stronie internetowej Marqeta pod adresem http://investors.marqeta.com. Wypowiedzi prognozujące zawarte w niniejszym komunikacie prasowym oparte są na informacjach dostępnych firmie Marqeta na dzień sporządzenia niniejszego dokumentu. Marqeta zrzeka się obowiązku aktualizacji jakichkolwiek stwierdzeń dotyczących przyszłości, z wyjątkiem przypadków wymaganych przez prawo.

Wersja źródłowa dostępna na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20221025005085/pl/.

Źródło: Marqeta

KONTAKT:

Georgie Clark

TUVA

e-mail|: Georgie.clark@tuvapartners.com

Źródło informacji: Business Wire

 


Źródło dystrybucji: pap-mediaroom.pl

Wykorzystujemy pliki cookies.
Polityka Prywatności
Więcej
ROZUMIEM