Biznes i finanse

Dzięki najlepszym innowacjom i technologiom, Hisense zamierza być doskonałym partnerem konsumentów podczas Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej FIFA 2022 w Katarze™

QINGDAO, Chiny, 27 października 2022 r. /PRNewswire/ — W ostatnich dekadach Hisense, globalny producent artykułów gospodarstwa domowego i elektroniki, stał się liderem światowego rynku urządzeń domowych. Napędzana przez najświeższe innowacje i technologie marka Hisense zawsze dążyła do tego, by zapewniać swoim klientom najwyższy poziom wrażeń i wysokiej klasy styl życia.

W tym roku jako oficjalny sponsor Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej FIFA 2022 w Katarze™ Hisense wprowadził serię spersonalizowanych produktów, przygotowując się do zapewnienia doskonałych wrażeń z oglądania Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej FIFA™ i stania się doskonałym partnerem konsumentów podczas tego wyczekiwanego wydarzenia.

Serie ULED TV i Laser TV: Wrażenia jak na stadionie

Mistrzostwa Świata w Piłce Nożnej FIFA 2022 w Katarze™ zbliżają się wielkimi krokami, a Hisense prezentuje swoją nową linię telewizorów wyposażonych w najnowsze technologie, które pozwolą zapewnić klientom z całego świata wrażenia siedzenia w pierwszym rzędzie.

Hisense ULED TV U7 oferuje perfekcyjne wrażenia meczowe dzięki trybowi AI Sports, technologii 120Hz Ultra Motion i najbardziej aktualnym technologiom, takim jak pełne podświetlenie z lokalnym przyciemnieniem (Full Array Local Dimming) i panel Quantum Dot Colour. Poza transmisjami imprez sportowych, ULED TV U7 jest też najlepszym wyborem w innych sytuacjach: adaptacja do światła otoczenia czyni z niego doskonały wybór do kina domowego, a funkcja Game Mode PRO certyfikowana przez AMD Freesync Premium oferuje wszelkie niezbędne udogodnienia dla graczy, dając im najwyższą jakość obrazu w grach i lepsze wrażenie immersji.

Dodatkowo, Hisense L9H Laser TV, obsługujący rozdzielczości do 4K Ultra HD wyświetla mecze w najwyższej, zapierającej dech w piersiach, jakości, pozwalając przyjrzeć się dokładnie dryblingom piłkarzy czy też rozróżnić poszczególne twarze wśród kibiców na trybunach. Zastosowana w nim rewolucyjna technologia laserowa Tri-Chroma zapewnia pokrycie przestrzeni barw BT.2020 na poziomie 107%, co skutkuje żywszym i bardziej autentycznym obrazem.

Sektor urządzeń gospodarstwa domowego: spełnianie potrzeb klientów

Poza swoją serią telewizorów, Hisense osiąga także doskonałe wyniki w sektorze artykułów gospodarstwa domowego, od lodówek, poprzez inteligentne urządzenia do klimatyzacji, aż po pralki. Dzięki inteligentnym technologiom, sprzęt AGD firmy Hisense wynosi korzystanie z urządzeń domowych na wyższy poziom.

Pralka Hisense Auto Dosing jest niezwykle łatwa w obsłudze i energooszczędna – raz wlany detergent starcza na 16 prań. Klimatyzator Hisense Energy Pro Plus wyposażony w technologię AI Smart precyzyjnie steruje temperaturą, wilgotnością, siłą i kierunkiem nawiewu. Nagradzana chłodziarko-zamrażarka z serii PureFlat jest doskonałym partnerem, gdy sięgamy do niej podczas meczów dzięki zintegrowanemu dystrybutorowi wody i lodu. Produkty te doskonale uzupełniają oglądanie meczów i poprawiają jakość życia, świadcząc o zaangażowaniu Hisense w bycie marką skoncentrowaną na potrzebach klientów.

Od sprzętu AGD do RTV, każdy produkt Hisense służy zadowoleniu klienta i zapewnianiu najlepszych wrażeń. W przyszłości marka Hisense pozostanie wierna swojej wizji i nadal będzie wprowadzać produkty dopasowane do zainteresowań i potrzeb ludzi.

Zdjęcie- https://mma.prnewswire.com/media/1931076/Image_1.jpg

Zdjęcie – https://mma.prnewswire.com/media/1931077/Image_2.jpg

Zdjęcie – https://mma.prnewswire.com/media/1931078/1.jpg

Źródło: Hisense

Źródło informacji: PR Newswire

 


Pochodzenie wiadomości: pap-mediaroom.pl

Wykorzystujemy pliki cookies.
Polityka Prywatności
Więcej
ROZUMIEM