Biznes i finanse

Bolt inwestuje dodatkowe 10 mln zł w poprawę bezpieczeństwa przejazdów

O zmianach, które firma postanowiła przeprowadzić w Polsce, poinformowano na konferencji w Centrum Prasowym PAP. Bolt przeznaczy 10 mln zł na wdrożenie rozwiązań, których celem jest podniesienie jakości i bezpieczeństwa przejazdów taksówkami.

Podstawową zmianą wynikającą z nowych standardów jest obowiązkowe oznakowanie samochodów, co będzie weryfikowane przez wymóg dostarczenia zdjęcia. Wszystkie pojazdy na platformie Bolt będą więc oznakowane jako taksówki, co pozwoli uniknąć jakichkolwiek pomyłek.

„Rola lidera na rynku przewozu osób zobowiązuje. Bezpieczeństwo i komfort naszych użytkowniczek i użytkowników od zawsze były naszym priorytetem. Postanowiliśmy jednak pójść krok dalej, nowa, strategiczna inwestycja pozwoli nam wprowadzić prawdziwą zmianę – wyznaczyć nowy standard dla wszystkich firm z obszaru usług transportu taxi” – powiedział Paweł Kuncicki, Country Manager Bolt w Polsce.

Bolt uruchomi również Punkty Obsługi Kierowców. Pierwszy zostanie otwarty już na początku przyszłego roku w Warszawie. Kolejnych 11 powstanie w największych polskich miastach. W punktach tych kierowcy będą musieli przedstawić konieczne dokumenty, a specjalnie przeszkolony zespół Bolt będzie je szczegółowo weryfikował.

Potwierdzeniem, że partnerzy stosują się do nowych wymagań będzie dostarczenie kopii identyfikatora kierowcy taxi, który musi się znaleźć w miejscu widocznym dla pasażerów. Ponadto firma chce weryfikować, czy dany kierowca przebył odpowiednie badania psychologiczne i medyczne.

„Poprzez zaostrzenie wymogów wobec partnerskich kierowców i flot potwierdzamy, że Bolt traktuje poważnie swoje zobowiązania wobec polskich władz oraz lokalnej społeczności. Tylko zaufanie użytkowniczek i użytkowników pozwoli nam realizować naszą misję poprawy jakości sektora transportu taxi w Polsce” – stwierdził Paweł Kuncicki, Country Manager Bolt w Polsce.

Kierowcy oraz floty mają czas na dostarczenie dokumentów do końca grudnia.

Aplikacja Bolt ma 100 milionów klientów w 45 krajach w Europie i Afryce. Oferuje przewozy, car-sharing i wypożyczalnię hulajnóg oraz dostawę jedzenia oraz artykułów spożywczych.

Źródło informacji: PAP MediaRoom

 


Informacja dystrybuowana przez: pap-mediaroom.pl

Wykorzystujemy pliki cookies.
Polityka Prywatności
Więcej
ROZUMIEM