Biznes i finanse

Złote Spinacze 2022 rozdane

Ogłoszenie wyników i przyznanie najważniejszych nagród w branży PR odbyło się 2 grudnia podczas uroczystej gali, którą poprowadziła Gabi Drzewiecka – dziennikarka radiowa i telewizyjna. O nominacjach i przyznanych poszczególnym projektom nagrodach zdecydowało prawie stuosobowe Jury, obradujące w sześciu grupach jurorskich, którym przewodniczył Grzegorz Szczepański, CEO Hill+Knowlton Strategies Poland.

Na podstawie przygotowanego przez organizatora rankingu podmiotów nagrodzonych w tej edycji konkursu, Tytanowy Spinacz dla „Najlepszego w konkursie” otrzymała agencja MSL. Na drugim miejscu w rankingu znalazła się Grupa Komunikacja Plus, zaś trzecia była agencja Linkleaders.

Ponadto zarząd ZFPR przyznał nagrodę dla osoby szczególnie zasłużonej w branży public relations – Gwiazdę PR. Wyróżniona nią została w tym roku Małgorzata Mejer, dyrektor ds. komunikacji korporacyjnej w Procter & Gamble, która od 1995 r. odpowiada za działania PR-owe tej firmy w Polsce, a od 2011 r. w regionie Europy Centralnej. Obok odpowiedzialności za komunikację korporacyjną pełni też funkcję rzecznika prasowego. Jako jedna z niewielu osób wchodzi w skład jury konkursu „Złote Spinacze” od samego początku jego istnienia, czyli od dwudziestu lat.

W tegorocznej edycji konkursu zarząd ZFPR postanowił przyznać wyjątkowo również drugą nagrodę Gwiazdy PR – otrzymała ją Iga Świątek – polska tenisistka.

„Ostatnie lata, a zwłaszcza ostatnie miesiące, nie przestają być trudne i pełne wyzwań w wymiarze zdrowotnym, środowiskowym czy humanitarnym. W tych często mrocznych czasach tym bardziej potrzebujemy jasnych gwiazd, które dają nadzieją na lepszą przyszłość. Z tego powodu wyjątkowo postanowiliśmy uhonorować tytułem Gwiazdy PR dwie osoby, które stanowią wzorce zaangażowania i drogowskazy dla całej branży PR” – mówi Agnieszka Bacińska, wiceprezeska Zarządu ZFPR.

Po raz kolejny podczas gali Złotych Spinaczy została przyznana także nagroda Redakcji RP.pl, którą otrzymał w tym roku projekt autorstwa MSL oraz Novo Nordisk: „Porozmawiajmy szczerze o otyłości”.

Lista nagrodzonych projektów znajduje się na www.zlotespinacze.pl

Partner merytoryczny konkursu: SKP Ślusarek Kubiak Pieczyk.

Partnerzy: Rzeczpospolita, rp.pl, PRESS, Wirtualne Media, PRoto, Instytut Monitorowania Mediów (IMM), Newseria, Pro4Media, Polska Agencja Prasowa, Conrego, Sotrender, Postmotive Studio, Upright Music, MSL, Grupa Komunikacja Plus, Prowly, Procontent, BeCommunications.

Źródło informacji: Związek Firm Public Relations

 


Źródło informacji: pap-mediaroom.pl

Wykorzystujemy pliki cookies.
Polityka Prywatności
Więcej
ROZUMIEM