QINGDAO, Chiny, 8 grudnia 2022 r. /PRNewswire/ — Począwszy od przyciągającej wzrok tablicy LED na stadionie podczas Mistrzostw Świata FIFA, aż po zastosowanie inteligentnej technologii transportowej w Katarze, produkty Hisense są wszędzie obecne na tegorocznych Mistrzostwach Świata FIFA, podkreślając znaczącą rolę marki w największym turnieju piłkarskim na świecie. Koncern, będący liderem w branży urządzeń gospodarstwa domowego i Oficjalnym Sponsorem Mistrzostw Świata FIFA 2022TM, zaprezentował swoje najnowsze osiągnięcia w zakresie globalizacji podczas tego światowego wydarzenia sportowego. Poprzez nieustanny postęp w dziedzinie badań i rozwoju oraz dostarczanie konsumentom na całym świecie produktów najwyższej klasy, Hisense zmierza w kierunku osiągnięcia celu, jakim jest przekształcenie się w międzynarodową korporację.
Jakość produktów zapewnia Hisense przewagę wśród światowych konkurentów
W ciągu ostatnich dziesięcioleci rozwój Hisense postępował równolegle z rozwojem chińskich możliwości produkcyjnych. Na początku XXI wieku firma Hisense zdała sobie sprawę z niskiej rentowności „OEM” i konieczności zbudowania niezależnego łańcucha badawczo-rozwojowego, który stanowiłby siłę napędową ewolucji jej zdolności produkcyjnych.
Aby zrealizować ten program, firma Hisense dokonuje poważnych inwestycji w swoje działania badawczo-rozwojowe. W 2007 roku koncern, będący jedną z pierwszych spółek na świecie, opracował technologię telewizji laserowej i od tego czasu stara się na nowo zdefiniować rynek telewizorów kolorowych za pomocą wyświetlaczy laserowych. Do końca listopada 2022 r. firma Hisense zgłosiła 1969 patentów w zakresie swojej technologii wyświetlania laserowego, stając się największym dysponentem patentów w branży telewizji laserowej na świecie. W lipcu 2022 roku Hisense Laser TV 100L9G został wprowadzony do głównej siedziby FIFA. Atrakcyjne produkty i najnowocześniejsza technologia zapewnią fanom piłki nożnej niesamowite wrażenia z odbioru.
Opierając się na bogatym doświadczeniu w zakresie technologii przetwarzania obrazu, koncern Hisense wprowadził również w 2012 roku samodzielnie opracowaną technologię ULED, która stanowiła rewolucyjny przełom w jakości obrazu. W ciągu dekady rozdzielczość telewizorów Hisense ULED wzrosła z 1080P do 8K, a dzięki konsekwentnym poszukiwaniom i innowacjom technologicznym spółki, udział rynkowy telewizorów Hisense wzrósł z poniżej 5% do ponad 12% w ciągu ostatnich 12 lat.
Obecnie dzięki najwyższej klasy technologii i wszechstronnej globalizacji produkty Hisense stały się wysoko rozpoznawalną międzynarodową marką wśród klientów na całym świecie. W przyszłości firma będzie kontynuować niezależne badania i rozwój oraz nieprzerwanie dostarczać międzynarodowym konsumentom najwyższej jakości produkty, usługi i rozwiązania.
Zdjęcia – https://mma.prnewswire.com/media/1964438/image_5015956_33821720.jpg
Źródło: Hisense
Źródło informacji: PR Newswire
Treść pochodzi z serwisu: pap-mediaroom.pl