Biznes i finanse

Spółka Cloud Technologies zadebiutuje na Głównym Rynku GPW

Będzie to już ósmy debiut na głównym parkiecie GPW w tym roku. Spółka zajmuje się targetowaniem reklamy internetowej, a konkretnie dostarczaniem danych, które pozwalają na optymalizację przekazu reklamowego. Cloud Technologies dostarcza zebrane informacje o użytkownikach internetu do klientów z całego świata oraz obsługuje, za pomocą domów mediowych, największe marki działające globalnie.

Firma wykorzystuje w tym celu autorską platformę DMP (Data Management Platform), na której gromadzone są dane o aktywności użytkowników internetu m.in. na podstawie plików cookies i identyfikatorów mobilnych. Przedstawiciele Cloud Technologies podkreślają, że na każdym kroku chronią prywatność użytkowników i przetwarzają informacje zgodnie z regulacjami prawnymi.

Dane, którymi dysponuje spółka, pochodzą z około 100 mld profili użytkowników korzystających z komputerów stacjonarnych i urządzeń mobilnych z całego świata, przy czym kluczowe znaczenie dla prowadzonej działalności mają rynki UE i USA.

Ze sprzedaży danych w pierwszych trzech kwartałach 2022 r. firma osiągnęła 25,6 mln zł (wzrost o 53 proc. r/r.), zaś EBITDA przekroczył 15 mln zł.

Na podstawie średniego kursu akcji spółki na rynku NewConnect z ostatnich trzech miesięcy poprzedzających dzień złożenia wniosku o dopuszczenie na Główny Rynek GPW, wartość firmy szacowana jest na 141,1 mln złotych. Przeniesieniu notowań nie będzie towarzyszyć emisja akcji.

Źródło informacji: PAP MediaRoom

 


Źródło dystrybucji: pap-mediaroom.pl

Wykorzystujemy pliki cookies.
Polityka Prywatności
Więcej
ROZUMIEM