Biznes i finanse

Teleperformance zdobywa pierwszą nagrodę podczas tegorocznej edycji nagród ECCSA

LONDYN, 12 grudnia 2022 r. /PRNewswire/ — Teleperformance zwycięża w konkursie European Contact Center and Customer Service Awards. Kapituła posiadającego najdłuższą historię i cieszącego się najwyższą renomą programu nagród w Europie, ogłosiła tegorocznych laureatów w obecności ponad 1200 gości z 32 krajów. Spółka Teleperformance otrzymała łącznie 8 nagród za doskonałość w obsłudze klienta.

Spółka Teleperformance odniosła sukces zdobywając pierwsze miejsce w kategoriach: Najlepsze partnerstwo BPO (Outsourcing procesów biznesowych) ‒ duże przedsiębiorstwa, Najlepsze podejście do różnorodności oraz Integracja. W ciągu ostatnich 4 lat gigant branży CX zgromadził ponad 30 nagród ECCSA, dowodząc swojej konsekwencji w działaniu i umacniając się na pozycji niekwestionowanego lidera w Europie.

Nagroda Highly Commended za najlepszą wielojęzyczną obsługę klienta również powędrowała do Teleperformance – jedynej organizacji wyróżnionej pod tym względem w tej kategorii.

W ramach kategorii Najlepsza wielojęzyczna obsługa klienta, europejskie firmy dbające o doświadczenia klientów zostały wyróżnione przez renomowaną organizację przyznającą nagrody ECCCSAs za doskonałe podejście do wartości pracownika, innowacyjność i wyniki handlowe. Celem Teleperformance jest uczynienie interakcji z klientami prostszymi, szybszymi i bezpieczniejszymi poprzez połączenie pierwiastka ludzkiego z najnowocześniejszą technologią.

Agustin Grisanti, dyrektor generalny Grupy (rzecznik TP), powiedział: „Jestem zachwycony, że nasz europejski zespół zyskuje uznanie w oczach wielu firm za wspólne zaangażowanie w dostarczanie wyjątkowych usług, zapewnienie konkretnych rezultatów oraz realizację potrzeb naszych klientów i ich konsumentów. Te renomowane i przyznawane w sposób niezależny nagrody dowodzą, że nadal wysoko stawiamy poprzeczkę dla rynku CEMEA w zakresie wydajności i doskonałej jakości obsługi klienta”.

Źródło: Teleperformance Global

KONTAKT:

Emmaline Windeler

tel. 00447805737887

e-mail: emmaline@flamepr.com 

e-mail: mediarelations@teleperformance.com 

Źródło informacji: PR Newswire

 


Informacja dystrybuowana przez: pap-mediaroom.pl

Wykorzystujemy pliki cookies.
Polityka Prywatności
Więcej
ROZUMIEM