Polityka i społeczeństwo

Mary Kay Inc. przedstawia uzyskane wyróżnienia, przełomowe dokonania i sukcesy osiągnięte na przestrzeni 2022 r.

DALLAS–(BUSINESS WIRE)– Czas odpalić różowe fajerwerki – Mary Kay Inc. świętuje roczne osiągnięcia. Na przestrzeni 2022 r. ta ikoniczna firma zaangażowana na rzecz przedsiębiorczości na całym świecie doskonaliła dotychczasowe innowacje w zakresie badań naukowych prowadzonych w dziedzinie pielęgnacji skóry, kontynuowała wysiłki na rzecz zrównoważonego rozwoju i wpływu społecznego oraz zdobyła szereg prestiżowych nagród w dowód uznania prowadzonej działalności i przywództwa. Te wspaniałe dokonania potwierdzają, że ta niemal 60-letnia marka zachowuje status lidera wśród kobiet na całym świecie.

Poniżej przedstawiono kilka wybranych osiągnięć marki z 2022 roku. Kliknij tutaj, aby wyświetlić pełną listę.

Etos i ekosystem: doskonałość w biznesie

Doskonałe miejsce pracy

– W rankingu opublikowanym przez Resume.io „Firmy, z których pracownicy nie chcą odchodzić” Mary Kay uplasowała się na 8. pozycji. Na liście znalazły się również takie przedsiębiorstwa, jak Virgin Atlantic, Merck & Co. oraz Thomson Reuters.

– Mary Kay otrzymała cztery nagrody dla najlepszego pracodawcy w różnych częściach Europy oraz w Malezji od firmy Kincentric.

– Mary Kay znalazła się w gronie laureatów rankingu najlepszych amerykańskich pracodawców średniej wielkości w 2022 roku, stworzonego przez magazyn „Forbes”.

– Firma Deloitte uhonorowała Mary Kay tytułem jednej z najlepiej zarządzanych amerykańskich firm w 2022 r.

– Mary Kay Chiny uzyskała tytuł „Najlepszego pracodawcy roku” przyznany przez Yidian Zixun.

– Filia Mary Kay w Chinach została uhonorowana wyróżnieniem „Przypadki doskonałości w zakresie innowacji biznesowych w Chinach w latach 2021–2022” podczas 9. Chińskiej Konferencji na temat Innowacji w Biznesie w dowód uznania Konsultantki Kosmetycznej Mary Kay za nowoczesny model elastyczności zarobkowania.

– Filia Mary Kay w Chinach została uhonorowana nagrodą w kategorii „Pracodawca oferujący najlepszą platformę rozwoju zawodowego”, przyznaną przez „China Business Journal”.

– Filia Mary Kay w Chinach została zaliczona do praktycznych przykładów działań na rzecz różnorodności, sprawiedliwego traktowania i inkluzywności w ramach publikacji „Sprzyjanie różnorodności, sprawiedliwemu traktowaniu i inkluzywności. Przewodnik po najlepszych praktykach w 2022 r.” opracowanej przez Page Group we współpracy z sHero.

– Filia Mary Kay w Chinach została uhonorowana nagrodą w plebiscycie „Najlepsze przedsiębiorstwa oferujące zasadnicze zatrudnienie kobietom” przyznaną przez sHero.

– Filia Mary Kay w Polsce została uznana za jednego z najlepszych pracodawców w Polsce w 2022 r. przez „Gazetę Finansową”.

– Filia Mary Kay w Czechach/na Słowacji otrzymała tytuł „Najlepszego pracodawcy” w ramach programu Kincentric Best Employers.

– Filia Mary Kay na Białorusi otrzymała nagrodę „Numer jeden wśród firm kosmetycznych prowadzących sprzedaż bezpośrednią” przyznawaną w ramach corocznych białoruskich nagród krajowych „Numer jeden”.

– Filia Mary Kay w Hiszpanii otrzymała tytuł „Najlepszego pracodawcy” w ramach programu Kincentric Best Employers.

– Mary Kay Europa otrzymała tytuł „Najlepszego pracodawcy” w ramach programu Kincentric Best Employers.

– Filia Mary Kay w Malezji otrzymała tytuł „Najlepszego pracodawcy” w ramach programu Kincentric Best Employers.

Efektywność organizacyjna

– Deborah Gibbins, dyrektor operacyjna, rozszerzyła swoje kompetencje w zakresie działalności operacyjnej, aby wesprzeć strategię cyfrową firmy, która ma być przedsiębiorstwem bardziej zaawansowanym technologicznie; obecnie podlegają jej wszystkie funkcje IT.

– Nathan Moore został powołany na nowo utworzone stanowisko prezesa ds. światowej sprzedaży i marketingu oraz będzie odpowiedzialny za obsługę wszystkich rynków Mary Kay na całym świecie, wspierając Niezależne Konsultantki Kosmetyczne Mary Kay.

– Chaun Harper rozszerzył swoje obowiązki o funkcję dyrektora ds. łańcucha dostaw z dodatkową odpowiedzialnością za piony bezpośredniego zaopatrzenia i produkcji na zamówienie.

– Dr Lucy Gildea rozszerzyła swoje obowiązki o funkcję dyrektor ds. innowacji, produktu i badań naukowych. Jej dodatkowe obowiązki obejmują rozwój nowych produktów, strategię i planowanie portfela produktów, rozwój i komercjalizację procesów (PrD&C), inżynierię opakowań (PE) oraz zgodność z przepisami w zakresie badań i rozwoju.

Uznanie dla liderów

– David Holl, dyrektor generalny, otrzymał nagrodę Bravo Leadership Award od Direct Selling News.

– Julia Simon, dyrektor ds. prawnych i sekretarz korporacyjna, otrzymała nagrodę Robert H. Dedman w dziedzinie etyki i prawa od Texas General Counsel Forum. Simon pełni również funkcję dyrektor ds. różnorodności i integracji.

– Sheryl Adkins-Green, dyrektor ds. wrażeń klientów, znalazła się w gronie laureatów Dallas 500 by D CEO, wyróżnienia przyznawanego wpływowym liderom w Północnym Teksasie.

Nauka ukryta za pięknem

– Sześć laureatek z całego świata otrzymało granty utworzone w celu promowania młodych kobiet w dziedzinach STEAM i zachęcania ich do podążania za swoimi pasjami i ambicjami zawodowymi.

– Mary Kay, we współpracy z Towarzystwem na rzecz Dermatologii Badawczej, przyznała cztery granty na badania nad zdrowiem i chorobami skóry dla kobiet.

– Mary Kay otrzymała złotą nagrodę Stevie w kategorii „COVID: najbardziej wartościowy produkt” za swój preparat do dezynfekcji dłoni podczas 20. edycji American Business Awards.

Innowacje cyfrowe

– Aplikacja Mary Kay® App została zaliczona przez Stowarzyszenie Sprzedaży Bezpośredniej do finalistów w kategorii „Innowacja technologiczna”.

– Sklep Mary Kay China RC Store znalazł się wśród biznesów omówionych w badaniu pt. „Wyeliminować lukę między kobietami i mężczyznami w erze cyfrowej”, zapoczątkowanym wspólnie przez Akademię Nauk Społecznych w Szanghaju oraz Organizację Narodów Zjednoczonych do spraw Rozwoju Przemysłowego.

Cel i wpływ społeczny: katalizator przemian

Upodmiotowienie kobiet i równość

– Przy wsparciu Mary Kay Międzynarodowy Związek Telekomunikacyjny zorganizował otwarty konkurs w dziedzinie innowacji, w ramach którego złożone z ekspertów jury wybrało 10 najlepszych praktyk i rozwiązań cyfrowych umożliwiających stworzenie ekosystemu dla przedsiębiorstw typu startup i rozwijających się firm, który w większym stopniu uwzględnia kwestię płci, aby wyeliminować liczne bariery dla przedsiębiorczych kobiet w obszarze rozwijających się technologii.

– Filia Mary Kay w Chinach zapoczątkowała „Pearl Retrieval Project”, którego celem jest pomoc dziewczętom z mniej uprzywilejowanych środowisk w uzyskaniu średniego wykształcenia dzięki wysokiej jakości i równym możliwościom edukacyjnym.

– Niezależne Konsultantki Kosmetyczne Mary Kay Chiny otrzymały nagrodę „Women’s Power” przyznaną przez chińskie przedsiębiorstwo internetowe Sohu.com.

– Deborah Gibbins uświetniła wydarzenie zorganizowane przez Akcelerator Przedsiębiorczości Kobiet (WEA) w Genewie (Szwajcaria) wystąpieniem zatytułowanym „Ekosystemy innowacji uwzględniające wymiar płci”.

– Julia Simon dołączyła we wrześniu do grona sędziów konkursu We Empower UN SDG Challenge w ramach wieczoru prezentacji, którego gospodarzem była Diane von Furstenberg w swojej nowojorskiej pracowni. Współorganizowany przez Vital Voices oraz Global Futures Laboratory działające przy Uniwersytecie Stanu Arizona konkurs wyróżnia pięć przedsiębiorczych kobiet realizujących cele zrównoważonego rozwoju w swoich społecznościach oraz zapewnia laureatkom sesje szkoleniowe w dziedzinie budowania zdolności i możliwości nawiązania kontaktu z ekspertami biznesowymi z całego świata. Zwyciężczynią konkursu w 2022 r. była Yetunde Ayo-Oyalowo, założycielka organizacji Market Doctors świadczącej opiekę zdrowotną na rzecz ponad 120 tys. osób z 12 stanów w Nigerii.

– Przy wsparciu Mary Kay Międzynarodowy Związek Telekomunikacyjny opracował projekt mający na celu wyeliminowanie luki w zakresie umiejętności cyfrowych pomiędzy kobietami i mężczyznami, zapewniając kobietom i dziewczętom dostęp do bezpłatnych, wysokiej jakości modułów szkoleniowych potrzebnych do rozwoju kompetencji w gospodarce cyfrowej.

– Mary Kay ogłosiła wyniki projektu SDG Pilot Village w Chinach (2017–2021)wraz z publikacją sprawozdania z oceny skutków etapu I, udostępnieniem filmu oraz wpisu na blogu marki. Projekt SDG Pilot Village powstał w Waipula w Chinach z inicjatywy Mary Kay, Programu Narodów Zjednoczonych na rzecz Rozwoju, Chińskiego Międzynarodowego Centrum Wymiany Gospodarczej i Technicznej, Chińskiej Fundacji Rozwoju Kobiet i lokalnych partnerów.

– Projekt SDG Pilot Village znalazł się w gronie finalistów Plebiscytu Odpowiedzialnych Przedsiębiorstw Reuters Events w kategorii „Nagroda dla pioniera celów zrównoważonego rozwoju”.

– Akcelerator Przedsiębiorczości Kobiet (WEA), zainicjowany przez Mary Kay we współpracy z sześcioma agencjami Organizacji Narodów Zjednoczonych, zapowiedział uruchomienie pierwszego w historii bezpłatnego internetowego Programu Certyfikacji Przedsiębiorczości, opracowanego przez Międzynarodowe Centrum Handlu (ITC) SheTrades.

– Darowizna filii Mary Kay w Chinach oraz Programu Mary Kay na rzecz Przedsiębiorczości Kobiet w wysokości 10 mln RMB zapewniła pożyczki dla ponad 46157 przedsiębiorczych kobiet z 23 chińskich prowincji jako wsparcie ich działalności i w celu zwiększenia dochodów ponad 84 tys. kobiet. Program zostanie przekształcony w Plan Akceleracyjny Mulan i, oprócz tradycyjnych pożyczek udzielanych przedsiębiorstwom, będzie obejmował moduł budowania kompetencji.

– Mary Kay wsparła Sieć Nauczania Przedsiębiorczości (NFTE) Światowej Serii Innowacji (WSI) w roku szkolnym 2021-2022. Dwadzieścia jeden zespołów początkujących przedsiębiorców społecznych wygrało łącznie 16800 dolarów za propozycje rozwiązań dla siedmiu wyzwań WSI, z których każde koncentruje się na wspieraniu jednego z celów zrównoważonego rozwoju. Sponsorami siedmiu wyzwań innowacyjnych byli m.in: Bank of the West, Citi Foundation, Mary Kay, Saint-Gobain North America, Ernst & Young, LLP (EY), Maxar Technologies i PIMCO.

– Międzynarodowa Organizacja Pracy (ILO) i WEA opublikowały ocenę rozwoju przedsiębiorczości kobiet (WED) w Meksyku, obsługiwaną przez Mary Kay, zatytułowaną „Evaluación de las condiciones marco para el desarrollo empresarial de la mujer, Sectores de comercio e industria en la Ciudad de México”.

Różnorodność, sprawiedliwe traktowanie i inkluzywność (DEI)

– Dział Prawny Mary Kay został uhonorowany nagrodą Magna Stella Award przez Texas General Counsel Forum w dowód uznania wysiłków na rzecz DEI.

– Filia Mary Kay w Chinach otrzymała złotą nagrodę w kategorii najlepszego pracodawcy dla kobiet oraz nagrodę w kategorii „Sprzyjanie najlepszym praktykom w dziedzinie DEI w Chinach” podczas uroczystości wręczenia nagród sHero w 2022 r.

– Dzięki partnerstwu z Equal Rights Trust Mary Kay przyczyniła się do uruchomienia „Inicjatywy przeciwko dyskryminacji algorytmicznej”, nowego programu badań i wsparcia, którego celem jest gromadzenie dowodów na istnienie schematów dyskryminacji wynikających z wykorzystania sztucznej inteligencji i algorytmicznych systemów decyzyjnych.

– Podczas dorocznego spotkania SCC75 Stowarzyszenia Chemików Kosmetycznych (SCC), A’Lelia Bundles, prawnuczka Madam C.J. Walker, oraz dr Michelle Hines, dyrektor ds. receptur produktów w firmie Mary Kay, wręczyły Stypendia im. Madam C.J. Walker dla studentów z niedoreprezentowanych mniejszości etnicznych, którzy pragną podjąć studia wyższe w dziedzinach STEM związanych z przemysłem kosmetycznym i pielęgnacyjnym.

– Mary Kay dołączyła do Akceleratora Równości Płci przy UN Global Compact jako uzupełnienie konsultacji w sprawie strategii równości płci przy UN Global Compact z czerwca 2021 r., mając na celu pogłębienie realizacji zasad upodmiotowienia kobiet oraz wzmocnienie wkładu firmy na rzecz realizacji celu zrównoważonego rozwoju nr 5.5, który dotyczy zapewnienia kobietom pełnego uczestnictwa i równych szans w pełnieniu funkcji przywódczych do 2030 r.

Udzielanie zamówień z uwzględnieniem aspektu płci i różnorodność dostawców

– Deborah Gibbins, dyrektor operacyjna, podpisała się pod wstępem do raportu informacyjnego dotyczącego zamówień publicznych uwzględniających problematykę płci, opracowanego przez UN Women i zatytułowanego „Wartość strategiczna zamówień publicznych. Dlaczego zamówienia uwzględniające płeć mają uzasadnienie biznesowe”.

– Mary Kay została uhonorowana tytułem Srebrnego Lidera Różnorodności i Integracji Dostawców 2022 za zaangażowanie w problematykę różnorodności i integracji dostawców na całym świecie w zakresie zwiększania wydatków na cele integracyjne, polityki i procedur, obok takich firm jak Bayer, Eaton Corporation, Goldman Sachs oraz Marriott International.

– Julia Simon, dyrektor ds. prawnych i dyrektor ds. różnorodności i integracji, wystąpiła na wydarzeniu zorganizowanym przez UN Women dla regionu Europy i Azji Środkowej (ECA) i KAGIDER, przedstawiając wyniki badania GRP przeprowadzonego przez IPSOS w Turcji w celu lepszego zrozumienia barier doświadczanych przez przedsiębiorcze kobiety. Simon wezwała sektor prywatny i publiczny do przyjęcia strategii w zakresie zamówień publicznych uwzględniających problematykę płci.

Badania nad nowotworami

– Fundacja Mary Kay AshSM ogłosiła przyznanie dotacji w wysokości 1 mln dolarów dziesięciu naukowcom z najważniejszych w kraju instytutów badawczych i uniwersytetów, prowadzącym przełomowe badania nad nowotworami występującymi u kobiet.

– Dr Lucy Gildea, dyrektor ds. innowacji, produktu i badań naukowych, przyjęła nagrodę Cancer Support Community North Texas Thrive Award w imieniu Fundacji Mary Kay Ash.

– Fundacja Mary Kay Ash, we współpracy z Kompleksowym Centrum Onkologicznym im. Harolda C. Simmonsa przy Południowo-Zachodnim Centrum Medycznym Uniwersytetu w Teksasie z siedzibą w Dallas, ogłosiła kolejnego laureata Międzynarodowego Stypendium Podoktoranckiego w Badaniach nad Nowotworami, przyznając grant badawczy dr Marii del Rosario Chica Parrado, biolożce z Malagi (Hiszpania).

Przemoc ze względu na płeć i przemoc domowa

– Mary Kay została wyróżniona w białej księdze „Zwalczanie przemocy seksualnej związanej z konfliktami: możliwości zaangażowania sektora prywatnego”, opublikowanej podczas 77. Zgromadzenia Ogólnego ONZ przez Inicjatywę ONZ Przeciwko Przemocy Seksualnej w Konfliktach, organ złożony z 21 podmiotów ONZ zajmujących się zapobieganiem przemocy seksualnej związanej z konfliktami i reagowaniem na nią, oraz organizację Committed to Good.

– Na posiedzeniu Komisji ds. Statusu Kobiet (CSW66) Fundusz Powierniczy ONZ na rzecz Zakończenia Przemocy Wobec Kobiet w 2022 r. w swoim rocznym raporcie z działalności w 2021 r. docenił wysiłki Fundacji Mary Kay Ash i Mary Kay na rzecz eliminacji przemocy wobec kobiet i dziewcząt, obok rządów 15 krajów i dziewięciu Komitetów Narodowych ONZ na rzecz kobiet.

– Mary Kay oraz Fundacja Mary Kay Ash wsparły Wytyczne organizacji CARE w sprawie przemocy ze względu na płeć dla programów rozwojowych, praktyczne narzędzie umożliwiające realizację wysokiej jakości interwencji w przypadkach przemocy ze względu na płeć w obszarach wpływu organizacji CARE w kontekście rozwoju.

– Instituto Mary Kay został wyróżniony przez stowarzyszenie Associação Brasileira de Venda Direta (ABEVD) za przeprowadzoną w 2021 r. kampanię zwiększania świadomości na temat przemocy ze względu na płeć „Sinal Vermelho”.

Reagowanie w sytuacjach kryzysowych

– Wraz z deklaracją poparcia Mary Kay ogłosiła przekazanie darowizny w odpowiedzi na apel Czerwonego Krzyża dotyczący kryzysu humanitarnego w Ukrainie.

– Mary Kay otrzymała nagrodę dla Partnera Korporacyjnego Amerykańskiego Czerwonego Krzyża za reakcję na konflikt w Ukrainie.

– Fundacja Mary Kay Ash otrzymała brązową nagrodę Stevie za działania na rzecz pomocy ofiarom epidemii COVID-19 podczas 20. edycji American Business Awards.

– Od marca 2022 r. w ramach Programu Charytatywnego Mary Kay Chiny przyznano 1049800 juanów na zapewnienie wyposażenia ochronnego i środków do życia dla 73 społeczności w 15 miastach w reakcji na epidemię COVID-19.

Ogólnoświatowy wpływ społeczny i społeczność lokalna

– Mary Kay zajęła 91. miejsce w rankingu Purpose Power Index. Jest to trzecia odsłona największego w historii badania mierzącego postrzeganie celu marki opartego na ponad 20500 indywidualnych ocenach ponad 5500 amerykańskich konsumentów i pracowników, obejmującego ponad 200 różnych marek.

Zrównoważony rozwój i ochrona środowiska naturalnego, odpowiedzialność społeczna i ład korporacyjny (esg): wzbogacanie życia dziś dla zrównoważonego rozwoju w przyszłości

Zmiana klimatu

– Mary Kay wzięła udział w wydarzeniu zorganizowanym przez Sekretariat Regionalny Inicjatywy Trójkąta Koralowego na rzecz Raf Koralowych, Rybołówstwa i Bezpieczeństwa Żywności (CTI-CFF). Panel dyskusyjny zatytułowany „Kobiety-przywódczynie na rzecz ochrony zagrożonej różnorodności biologicznej i zagrożonych gatunków Trójkąta Koralowego” podkreślił innowacje i działania podjęte przez przywódczynie z całego Trójkąta Koralowego na rzecz ochrony morskiej różnorodności biologicznej.

– Na konferencji Komisji ds. Statusu Kobiet (CSW66) Akcelerator Przedsiębiorczości Kobiet (WEA) był gospodarzem panelu zatytułowanego „Inwestycje w przedsiębiorcze kobiety w celu przeciwdziałania zmianie klimatu”.

– Film dokumentalny „Las nadziei” opowiada historię Doñii Angelica, 71-letniej wojowniczki o ekosystem, i zespołu złożonego wyłącznie z kobiet z Mujeres Unidas Para La Conservación De Laguna Sánchez, jednej z organizacji partnerskich The Nature Conservancy w Meksyku. Obraz został oficjalnie zakwalifikowany do Festiwalu Filmów o Prawach Środowiskowych w Dakocie Północnej oraz do Międzynarodowego Festiwalu Filmów Kobiecych w Hot Springs. Wyprodukowany przez Mary Kay we współpracy z The Nature Conservancy film krótkometrażowy, stworzony, wyreżyserowany i wyprodukowany przez zespół składający się wyłącznie z kobiet, został wcześniej półfinalistą festiwalu Films for the Forest.

Gospodarka wodna

– Mary Kay wzięła udział w konsultacjach z rządami Holandii i Tadżykistanu, których celem była pomoc w określeniu roli sektora prywatnego w Programie Działań na Rzecz Wody i Konferencji ONZ w sprawie wody w 2023 r.

– Mary Kay wzięła udział w panelu pt. „Making Waves: Women in Water Conservation” zorganizowanym we współpracy z The Nature Conservancy. Wirtualna rozmowa dotyczyła liderek z całego świata, które podejmują wyzwania i kierują działaniami mającymi na celu przywrócenie zdrowej kondycji oceanów naszej planety.

Przejrzystość i działalność rzecznicza (sprawozdania własne i najnowsze informacje)

– Mary Kay stworzyła narzędzie do analizy luk pomiędzy kobietami a mężczyznami w kontekście zasad upodmiotowienia kobiet i zaprezentowała wyniki organizacji BSR, która specjalizuje się w odpowiedzialności przedsiębiorstw, przedstawiając ekspertom sposoby praktycznej realizacji uzyskanych wyników. Na podstawie analizy polityk i praktyk Mary Kay w różnych funkcjach biznesowych wynik firmy uplasował ją w kategorii „Firma osiągająca wysokie wyniki”. Kolejne działania polegają na wyeliminowaniu pozostałych luk we wdrażaniu zasad upodmiotowienia kobiet (WEP).

– Mary Kay zaprezentowała postępy w realizacji zobowiązań na rzecz 5 Koalicji Działań na rzecz Generowania Równości. Mary Kay dołączyła do tych Koalicji Działań podczas wydarzenia Generation Equality Action Forum, które odbyło się w lipcu 2021 r.

– Mary Kay przekazała komunikat w ramach inicjatywy UN Global Compact w sprawie sprawozdania z poczynionych postępów, w którym omówiono następujące kategorie zrównoważonego rozwoju: zarządzanie, prawa człowieka, prawa pracownicze, ochrona środowiska oraz przeciwdziałanie korupcji.

Informacje o Mary Kay

Mary Kay Ash, jedna z pierwszych kobiet, której udało się przebić tzw. szklany sufit, założyła swą wymarzoną firmę kosmetyczną w 1963 r. w jednym celu: aby wzbogacać życie kobiet. Z tego marzenia powstała firma warta miliardy dolarów, współpracująca z milionami niezależnych konsultantek i konsultantów w prawie 40 krajach. Jako firma nastawiona na rozwój przedsiębiorczości Mary Kay działa na rzecz wzmocnienia pozycji kobiet poprzez edukację, mentoring, wsparcie, networking i innowacje. Firma Mary Kay inwestuje w badania naukowe, które pozwalają na opracowanie i produkcję nowoczesnych kosmetyków do pielęgnacji skóry, kosmetyków kolorowych, suplementów diety i zapachów. Mary Kay wierzy, że wzbogacając życie kobiet dzisiaj, można kreować zrównoważone jutro. W tym celu współpracuje z organizacjami z całego świata, skupiając się na dążeniach do doskonałości w biznesie, wspieraniu badań nad nowotworami, promowaniu równości płci, pomocy ofiarom przemocy domowej, upiększaniu naszego otoczenia i zachęcaniu dzieci do realizacji ich marzeń. Więcej informacji można znaleźć na stronie marykayglobal.com oraz śledząc profile społecznościowe na Facebooku, Instagramie, LinkedIn i Twitterze.

Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.

Wersja źródłowa dostępna na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20221228005373/pl/.

Źródło: Mary Kay

KONTAKT:

Mary Kay Inc. Dział Komunikacji Korporacyjnej

marykay.com/newsroom

tel. 972.687.5332

e-mail: media@mkcorp.com 

Źródło informacji: Business Wire

 


Wiadomości dystrybuowane przez: pap-mediaroom.pl

Wykorzystujemy pliki cookies.
Polityka Prywatności
Więcej
ROZUMIEM