Biznes i finanse

Hisense CES 2023: globalna ekspansja i przetarcie szlaków do ciągłego rozwoju

LAS VEGAS, 5 stycznia 2023 r. /PRNewswire/ — 4 stycznia prezes Hisense USA David Gold wygłosił przemówienie podczas konferencji prasowej Hisense CES 2023, mówiąc o międzynarodowej ekspansji i sukcesach Hisense w zakresie globalnego zasięgu, innowacji technologicznych, działań B2B, inteligentnego rozwoju, sponsoringu i współpracy.

Hisense jest liderem branży, bo oferuje wysoki poziom w zakresie skali, efektywności i elastyczności

W 2022 r. produkty Hisense TV osiągnęły rekordowe wyniki, zajmując 2. miejsce na świecie jeśli chodzi o dostawy telewizorów. To osiągnięcie jest klarownym dowodem zaangażowania Hisense w opracowywanie wysokiej jakości produktów, a także zdolności firmy do radzenia sobie w wymagających okolicznościach.

Jako firma posiadająca za granicą łącznie 66 podmiotów i biur oraz 31 centrów badawczo-rozwojowych, Hisense sprzedaje swoje produkty do ponad 160 krajów i regionów. Dzięki przejęciu takich marek jak Toshiba TV, gorenje i Sanden, Hisense wprowadził swoją globalną działalność na zupełnie nowy poziom, jeszcze bardziej rozszerzając liczbę kategorii produktowych.

Hisense zwiększa również skalę swojej działalności w nowym i rozwojowym sektorze B2B. Ponadto w ramach trendu inteligentnego rozwoju, Hisense stworzył strategię inteligentnego domu wykorzystując swoje atuty w dziedzinie technologii wyświetlania i AGD. „Nasza platforma operacyjna VIDAA smart TV i platforma inteligentnego domu ConnectLife łączą w sobie inteligentne artykuły gospodarstwa domowego, aby stworzyć całkowicie połączony ekosystem” – powiedział David Gold.

Globalne partnerstwa i sponsoring zwiększają rozpoznawalność marki Hisense

Od czasu pierwszej deklaracji, że „Przyszłość Hisense zależy od działalności na arenie międzynarodowej” z 2004 r. przebyliśmy długą drogę. Jako jeden z oficjalnych sponsorów Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej FIFATM w 2022 r. Hisense notuje niewidziany dotąd wzrost świadomości marki. Ponadto kontynuowane umowy sponsoringowe z UEFA, Paris Saint-Germain i United Soccer League sprawiły, że Hisense stał się lepiej znany globalnym konsumentom, co wyniosło proces globalizacji marki na zupełnie nowy etap.

Podczas konferencji prasowej Hisense CES 2023 David Gold przypomniał imponujący rozwój firmy na globalnym rynku dzięki inwestycjom w produkcję badania i rozwój, strategiczne przejęcia, nowe umowy partnerskie i produkty o doskonałych parametrach. W nadchodzących latach Hisense będzie dążył do jeszcze dynamiczniejszego rozwoju, realizując wizję bycia liderem w zakresie najnowszych technologii związanych z elektroniką użytkową, wyświetlaczami, urządzeniami gospodarstwa domowego, zastosowaniami komercyjnymi i w innych segmentach.

Zdjęcie – https://mma.prnewswire.com/media/1977440/Image1.jpg

Zdjęcie – https://mma.prnewswire.com/media/1977441/Image2.jpg

Źródło: Hisense

Źródło informacji: PR Newswire

 


Źródło wiadomości: pap-mediaroom.pl

Wykorzystujemy pliki cookies.
Polityka Prywatności
Więcej
ROZUMIEM