Prestiżowe nagrody przyznawane są od 15 lat. Wyróżnia je to, że do wskazania zwycięzców używa się szwajcarskiej metody wyceny przedsiębiorstw, a więc twardych, rzetelnych danych ekonomicznych i finansowych. W ten sposób co roku poznajemy zbiór kilkuset prywatnych firm z największym potencjałem rozwoju.
Obecność na liście w czasach pogarszającej się koniunktury gospodarczej to ogromny sukces i jeszcze większy powód do dumy. Tak otrzymanie Diamentu komentuje Bartosz Olejnik, dyrektor Marketingu i Sprzedaży Carefleet S.A.:
„Bardzo cieszy nas, że już po raz siódmy znaleźliśmy się wśród Diamentów Forbesa. To dowód, że nasza wizja i przyjęta strategia rozwoju, oparta na satysfakcji klienta, odpowiedzialności i partnerstwie biznesowym przynosi bardzo dobre efekty. Dzięki zaangażowaniu całego zespołu Carefleet oraz docenianiu naszej roli przez klientów po raz kolejny możemy cieszyć się z tak prestiżowej nagrody. Otrzymując tego rodzaju wyróżnienia, umacniamy się w przekonaniu, że obrana droga jest słuszna i warto ją kontynuować”.
Źródło informacji: Carefleet S.A.
Informacja dystrybuowana przez: pap-mediaroom.pl