PKO Bank Polski osiągnął historyczny sukces, zajmując pierwsze miejsce w XVI edycji Rankingu Banków Polskiego Związku Firm Deweloperskich. Jest to wyraźny awans w stosunku do drugiego miejsca z zeszłorocznego zestawienia.
Ankietowanie wśród firm członkowskich Polskiego Związku Firm Deweloperskich (PZFD) było podstawą do stworzenia rankingu. Współpraca z PKO Bankiem Polskim pozwoliła szczególnie wyróżnić warunki finansowania i obsługi inwestycji deweloperskich. Z badania wynikało, że kluczowe kryteria to: szybkość podejmowania decyzji, wysoka kultura organizacji oraz efektywna współpraca na linii bank-deweloper.
„Zwycięstwo w Rankingu Banków PZFD to wyjątkowe wyróżnienie, które świadczy o zaufaniu jakim darzą nas klienci realizujący inwestycje budowlane. Jesteśmy dla deweloperów pewnym i elastycznym partnerem w biznesie, który reaguje na zmiany otoczenia oraz potrzeby klientów, oferując przy tym atrakcyjne warunki finansowania i zapewniając kompleksową obsługę” – mówi Andrzej Kopyrski, wiceprezes zarządu PKO BP.
Jako lider branży, PKO BP angażuje się w dalszy rozwój produktów i usług dedykowanych dla deweloperów, a także utrzymywanie najwyższych standardów. Pracownicy banku zasługują na wielkie podziękowania za ich zaangażowanie oraz za to, że bank wygrywa w kolejnych edycjach. „Cieszymy się, że nasze wysiłki są doceniane” – mówił przedstawiciel PKO BP.
Ranking Banków Polskiego Związku Firm Deweloperskich ma na celu wyłonienie tych banków, które wykazują się dobrymi praktykami rynkowymi i lojalnym podejściem do współpracy z deweloperami. Związek ocenia m.in. zadowolenie z współpracy z danym bankiem oraz warunki finansowe, na których przez niego uzyskują finansowanie inwestycji.
PKO BP jest jednym z największych banków w Polsce, jego aktywa wynoszą 431 mld zł, a zysk netto w 2022 r. zamknął się kwotą 3,3 mld zł. Bank obsługuje ponad 11,7 mln klientów, zapewniając im usługi finansowe wszystkich segmentów rynku. PKO BP posiada najwyższy udział w rynku depozytów, kredytów oraz w rynku funduszy inwestycyjnych osób fizycznych. Ponadto stale rozwija swoją ofertę cyfrowych narzędzi, w tym aplikację IKO, którą aktywnie wykorzystuje 7,3 mln klientów.
Informacja pochodzi z serwisu: pap-mediaroom.pl