Nauka i technologie

Comarch wśród najlepszych dostawców technologii lojalnościowych

Greenvolt podpisał list intencyjny dotyczący sprzedaży farmy wiatrowej zlokalizowanej w północno-zachodniej Polsce za kwotę 2,35 miliona euro za MWp. Rozwiązanie Behind The Meter pozwala na ominięcie ograniczeń w przyłączaniu instalacji odnawialnej energii do sieci elektrycznej. Transakcja jest częścią strategii rotacji aktywów, którą zamierza zrealizować Greenvolt w tym roku, sprzedając łącznie co najmniej 200 MWp w Polsce i w Portugalii.

Comarch, globalny producent oprogramowania z dwudziestoletnim doświadczeniem na rynku, otrzymał uznanie w raporcie „The Forrester Wave™: Loyalty Technology Solutions, Q1 2023”, obejmującym pierwszy kwartał 2023 r. i określającym 12 najlepszych dostawców technologii zarządzania programami lojalnościowymi. Jest to cenne wsparcie dla specjalistów ds. marketingu w sektorze B2C, szukających skutecznych rozwiązań lojalnościowych dopasowanych do ich potrzeb.

Najnowszy raport Forrester Wave potwierdza, że platforma marketingowa firmy Comarch należy do najbardziej innowacyjnych i nowoczesnych wśród 12 partnerów programów lojalnościowych. Firma ta wyróżnia się swoją wizją ukierunkowaną na doświadczenia, zaangażowaniem w sprawy społeczności i dostarczaniem zaawansowanych narzędzi zarządzania profilami członków programów lojalnościowych oraz wykrywaniem oszustw. Co więcej, Comarch wykazał się specjalistyczną wiedzą w zakresie platform, wykonując solidne usługi techniczne oraz inwestując w ulepszenia platformy i strategii wprowadzania na rynek, co przełożyło się na wyraźne wyniki w zakresie realizacji kluczowych wskaźników KPI programów.

Uznanie, jakie Comarch otrzymało w raporcie „The Forrester Wave™: Loyalty Technology Solutions, Q1 2023”, jest dla firmy potwierdzeniem wysokich standardów pracy i skuteczności w realizacji zarówno ambitnych projektów technologicznych, jak i strategicznych. Jego obecność w tym kompleksowym zestawieniu branżowym jest dowodem na to, że Comarch jest idealnym wyborem dla międzynarodowych marek, które chcą skutecznie zarządzać lojalnością klientów. Dzięki swojej zaawansowanej platformie marketingowej opartej na sztucznej inteligencji, Comarch jest partnerem programów lojalnościowych, których działania przynoszą konkretne i zauważalne efekty.

„Jestem zaszczycony wyróżnieniem Comarch w raporcie Forrester Wave. Lojalność staje się częścią głównego nurtu działalności przedsiębiorstw i rozwija się dynamicznie. Potrzebujemy nowych modeli biznesowych i uproszczonej dostawy/integracji ekosystemów technologii marketingowych. W tych trudnych czasach braku stabilności finansowej, kluczową rolę odgrywa nacisk na lojalność klienta poprzez zapewnienie wspaniałych doświadczeń, personalizacji i znaczącej wartości dla lojalnych klientów. Nasza platforma marketingowa oparta na sztucznej inteligencji i szeroki wachlarz usług biznesowych jest dla marketingowców ogromnym ułatwieniem. Naszą rolą jest wspieranie was na każdym etapie tej podróży, od opracowania strategii po codzienną działalność” – mówi Janusz Jeremiasz Filipiak, dyrektor generalny Comarch Inc.


Informacja dystrybuowana przez: pap-mediaroom.pl

Wykorzystujemy pliki cookies.
Polityka Prywatności
Więcej
ROZUMIEM