Biznes i finanse

Raport roczny GWM 2022: 34-procentowe zwiększenie inwestycji w B+R do 12,18 mld CNY

Pierwszy egzamin na licencję maszynisty, zorganizowany przez Centrum Egzaminowania i Monitorowania Maszynistów Urzędu Transportu Kolejowego, zgromadził 15 uczestników – 3 kobiety i 12 mężczyzn. Nowe zasady egzaminu, które zaczną obowiązywać od początku 2023 r., to efekt wprowadzonych przez Prezesa Urzędu Transportu Kolejowego zmian w procesie egzaminowania na maszynistów.

GWM ogłosiła swoje sprawozdanie roczne za rok 2022, w którym uzyskała rekordowy przychód operacyjny w wysokości 137,34 mld CNY oraz zysk netto przypisany akcjonariuszom notowanych spółek w wysokości 8,27 mld CNY – co stanowi wzrost o 22,9% w porównaniu z rokiem 2021.

W 2022 r. GWM wykorzystała swoje możliwości, aby przyspieszyć transformację w kierunku nowych i inteligentnych rozwiązań w pojazdach elektrycznych, zapewniając zdrową i stabilną sytuację finansową. Spółka zrealizowała postępy w dziedzinach, takich jak energia, inteligencja, globalizacja i transformacja systemowa, wykorzystując swoje produkty i wzmacniając swoją pozycję na rynku.

GWM będzie nadal angażować się w innowacyjne technologie i globalny rozwój, które są istotne dla rozwoju branży motoryzacyjnej. W 2023 r. GWM będzie nadal wspierać zrównoważony rozwój energetyczny zgodnie z hasłem „Zieleniej, wyżej, bezpieczniej”, jak również promować uczciwość i sumienność, a technologia będzie stanowić podstawę do powszechnego dostępu do równych możliwości.

GWM kontynuuje swoją innowacyjną działalność naukowo-technologiczną, wpisując się w rewolucję, jaka zachodzi na rynku nowej energetyki i inteligentnych systemów. W 2022 r. firma zainwestowała ponad 12,18 mld CNY w badania i rozwój, co stanowi znaczący wzrost w stosunku do poprzedniego roku. Kwota ta stanowi 8,87% całkowitego przychodu operacyjnego GWM. Spółka wykorzystuje swoje zaplecze techniczne, aby udoskonalać potencjał badawczo-rozwojowy, dzięki czemu jej produkty są w stanie wyprzedzić konkurencję.

GWM wykreowała nowy model zdecentralizowanej sieci przemysłowej, połączony z technologiami z zakresu energii i inteligencji. Ekosystem ten przypomina lasy, w których różne gatunki są ze sobą powiązane. GWM umożliwia pełną kontrolę nad technologiami w ramach organizacji, a także sprawne współdziałanie poszczególnych systemów. Jest to pierwsza firma motoryzacyjna w Chinach i jedna z dwóch na świecie, która z sukcesem zrealizowała ten model.

Strategia firmy GWM w zakresie nowej energii opiera się na wykorzystywaniu wielu różnych technologii, w tym rozwiązań hybrydowych, elektrycznych i wodorowych. Spółka posiada unikalny system łączący fotowoltaikę z magazynowaniem energii i całościowym łańcuchem wartości umożliwiającym wykorzystanie energii słonecznej, baterii, wodoru oraz pojazdów.

Nowa inteligentna technologia napędu na cztery koła Hi4, zaprezentowana niedawno, została wyposażona w trójdrożną dystrybucję zasilania, inteligentny system sterowania wektorem momentu obrotowego iTVC oraz sprzężenie elektromechanicznych systemów transmisyjnych, które ustanawia nowy standard w branży. Technologia ta jest wykorzystywana w modelu HAVAL, który zadebiutował niedawno. Do 2024 roku GWM oferować będzie pełny asortyment produktów z nowymi rozwiązaniami energetycznymi i napędem na cztery koła.

Wraz z nadchodzącymi zmianami na rynku i ciągle rosnącą konkurencją, GWM będzie kontynuować stosowanie swoich sił, wprowadzając nowe, innowacyjne i ulepszone rozwiązania energetyczne, wykorzystując nowoczesne sekwencje, kanały, modele, technologie i produkty, aby zaspokoić różnorodne potrzeby i oczekiwania konsumentów.


Informacja dystrybuowana przez: pap-mediaroom.pl

Wykorzystujemy pliki cookies.
Polityka Prywatności
Więcej
ROZUMIEM