Xu Bing, zastępca sekretarza generalnego Targów Kantońskich oraz zastępca dyrektora generalnego Chińskiego Centrum Handlu Zagranicznego, w ostatnim czasie odwiedził Danię, Islandię i Szwecję, aby promować 133. edycję Chińskich Targów Importu i Eksportu (Targów Kantońskich) oraz prezentować nowy wizerunek wydarzenia, jak również zachęcić firmy skandynawskie do udziału w nim. Inicjatywa ta spotkała się z pozytywnym odbiorem ze strony lokalnych przedsiębiorstw.
Wykorzystując unikalne cechy rynkowe krajów Europy Północnej i Chin, delegacja postanowiła podjąć szereg działań promocyjnych mających na celu wspieranie współpracy pomiędzy tymi rynkami. Są to między innymi:
• Organizacja przeprowadziła dwie konferencje promocyjne w Danii i Szwecji, a także wzięła udział w seminarium w Islandii. Nawiązała również kontakty z władzami państwowymi zajmującymi się promowaniem handlu, a także z duńską Konfederacją Przemysłu, Duńską Radą ds. Rolnictwa i Żywienia oraz organizacjami przemysłowymi i handlowymi w Islandii i Szwecji.
Podczas wizyty w Danii, Islandii i Szwecji, grupa robocza podpisała Globalne Porozumienie o Współpracy w ramach Targów Kantońskich z Radą Handlu pomiędzy tymi trzema krajami. Uczestnicy odwiedzili także najnowocześniejsze centra kongresowe i wystawiennicze, w tym Bella Center, Harpa i Stockholmsmassen. Grupa delegatów nawiązała także kontakty z lokalnymi przedsiębiorstwami, w tym z Netto i Salling Group.
Grupa robocza przekazała informacje na temat planów rozbudowy Targów Kantońskich, zwiększenia powierzchni wystawienniczej oraz nowych sekcji i tematów wystawienniczych. Firmom handlowym, eksporterom i importerom z trzech krajów zaprezentowano potencjalne możliwości biznesowe w ramach Targów Kantońskich. Grupa delegatów zebrała także opinie i sugestie lokalnych partnerów dotyczące usług oferowanych przez Targi.
Podczas wizyty w Danii, Islandii i Szwecji, grupa robocza wymieniła się doświadczeniami, wiedzą i różnymi perspektywami na temat możliwości współpracy handlowej pomiędzy trzema krajami. Uczestnicy spotkań przeprowadzili także szczegółowe analizy dotyczące działań i strategii marketingowych, które mogłyby wesprzeć międzynarodową współpracę gospodarczą.
Chińskie Centrum Handlu Zagranicznego będzie wychodzić naprzeciw potrzebom przedsiębiorstw na całym świecie, oferując optymalną obsługę klienta i zwiększając udział chińskich towarów i usług. Poprzez ciągłą współpracę z organizacjami przemysłowymi i handlowymi na całym świecie, Centrum będzie wspierać wymianę gospodarczą i handlową między Chinami a innymi krajami, aby wszyscy czerpali korzyści z marki „Made in China”.
Odwiedź stronę https://invitation.cantonfair.org.cn/BuyerUser/RegisterUser?MediaType=16 i zapoznaj się z najnowszymi informacjami na temat 133. Targów Kantońskich.
Pochodzenie informacji: pap-mediaroom.pl